Boomloze Boktmeeting > UITGESTELD

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

Welke datum Boomloze Boktmeeting

Poll eindigt op

10 jan. 2004
2 (33%)
24 jan. 2004
4 (66%)

Totaal aantal stemmen: 6


Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Boomloze Boktmeeting > UITGESTELD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-03 10:18

Omdat er zoveel mensen vragen stellen over boomloze zadels, leek het mij best leuk om eens te kijken of er interesse is in een "Boomloze Boktmeeting".

Bedoeling zou zijn dat iedereen dan zijn/haar boomloze zadel meeneemt én het paard wat er normaal "onder" zit en dat er naar hartelust geprobeerd en vergeleken kan worden. Lijkt mij heel leerzaam!

Ik zou het best bij mij op stal willen doen, maar ik heb geen ruimte om veel trailers kwijt te kunnen, maar misschien valt er met iemand anders (met een binnenbak Schijnheilig ) wat te regelen? Ik heb in ieder geval 1 boomloos zadel en twee ijslanders die uitgeprobeerd kunnen worden.

Wie?
Laatst bijgewerkt door Sibold op 20-12-03 20:12, in het totaal 3 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 10:45

Ik heb geen boomloos zadel, maar het lijkt mij wel interessant om die zadels IRL te zien, en mogelijk even uitproberen als iemand zo aardig is? Ik heb lang zitten twijfelen of ik ze zou aanschaffen, maar bij gebrek om ze eerst eens te kunnen zien en uitproberen heb ik er niet voor gekozen.
Onder voorbehoud van datum en plaats enzo wil ik graag aanwezig zijn Lachen

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 13:44

Ik heb wel een boomlooszadel, maar mijn pony is al een tijdje kreupel Boos!
Lijkt me best leuk om langs te komen, maar dat hangt er een beetje vanaf of het in de buurt is.

17 mensen vinden dit leuk

Valeska

Berichten: 799
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 13:48

Zodra ik hem binnen heb, ben ik ook van de partij!

Once a Paso, always a Paso!
www.gangenpaarden.nl

Voor de ultime waak en gezinshond,
Kijk op:www.dogocanario.nl

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 14:20

ik heb een boomloos zadel (Barefoot) dat prima op mijn scheve dikke koudbloed ligt, alleen wil de koudbloed never nooit meer de trailer op......

Ligt er aan waar de meeting is en wanneer, ik wil weel met zadel langskomen, maar het paard wil niet mee (tenzij het zo dicht in de buurt is, dat ie onder de man(vrouw) kan komen)

mandymonica

Berichten: 801
Geregistreerd: 31-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 14:43

Zijn niet-boomloos-rijders ook welkom? Voor mensen die twijfelen of willen vergelijken zou het een uitkomst zijn om de ervaringen te horen, te zien hoe de paarden lopen en wellicht eens een boomloos zadel uit te proberen....

**TROTS** Mijn eigen toko! Hulp nodig bij ziekteverzuim? Vitendo Casemanagement!
Lieve lieve Moon, rust zacht **15-06-1993 - 12-09-2019** Voor altijd in mijn hart...
Dag gouden mensenvriendje, veel te vroeg heb ik je moeten laten gaan. Nooit meer pijn.
Ceskiyo D'leh **20/06/2018-19/09/2023**

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48209
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 18:50

ik wil ook komen, maar zonder Banjer....... die is nog niet helemaal trailermak... en te eenkennig om zomaar iedereen er op te laten rijden....
ik heb er maanden werk aan gehad (met heel veel hulp) om haar weer goed aan het lopen te krijgen...

Als ik mijn Torsion (standaard of western) tegen die tijd al heb, dan neem ik die uiteraard wel mee.... Haha!

pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 18:59

Als het een beetje in de buurt is wil ik ook wel langskomen ,
leuk een boomloos IJslands-pad Haha!

Op zich denk ik niet dat ik van de partij zal zijn vanwege drukte hier en geen eigen vervoer.

Maar een nieuw model Barefoot ofwel het testzadel-pakket maat 2 zou ik graag een weekendje ofzo beschikbaar stellen voor bokkers om te proberen.... helaas gaat Rena verslepen sowieso al niet lukken ,
en het is een veels te zenuwachtig dier om er met een gerust hart mensen op rond te laten hobbelen.

Ik ben trouwens ook expres met het testzadel begonnen zodat je het op je eigen paard kunt voelen want dan kun je pas eerlijk beoordelen hoe het ECHT voelt in jouw dagelijkse situatie ,
en een paar dagen achter elkaar geeft ook al een betere indruk Lachen .

Maar als er echt iets wordt geregeld dan wil ik dus sowieso wel het testpakket daar zien te krijgen zodat iedereen die komt helemaal vrijblijvend eens kan zitten op een Barefootje !

Tenminste lekker efficient , veel mensen tegelijk Haha!

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 19:03

nu nog iemand die een paar makke paarden ter beschikking stelt met totaal verschillende modellen en.......*hoppa*......

ik stel mijn zadel ook ter beschikking, als het ergens in de buurt gehouden wordt, met hele aparte beugels Clown , vooral geschikt voor mensen met slechte kniebanden, helaas (nog) niet verkrijgbaar in Nederland

Ann

Berichten: 13234
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 19:04

Ik wil ook wel komen, zit er ook aan te denken om een boomloos zadel te kopen voor mijn Tinker Lachen

Gillian
Mei 1993 - Sept 2016

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 19:15

Okay, wat hebben we nu Haha! 5 á 6 boomloze zadels. Maar geen paarden op die van Sibold na. Waar woont Sibold ergens?

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 19:45

Sibold woont in de Rijp. Noord Holland ong 15 minuten vanaf alkmaar.

Ik wil graag een paard(en) meenemen maar we hebben nog steeds last van droes en onze trailerbodem ligt eruit en ik heb geen e rijbewijs.

Dus dat schiet ook niet echt op.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 20:05

Iemand een paar zadelbokjes beschikbaar ? Clown

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-03 20:20

pmarena schreef:
Ik ben trouwens ook expres met het testzadel begonnen zodat je het op je eigen paard kunt voelen want dan kun je pas eerlijk beoordelen hoe het ECHT voelt in jouw dagelijkse situatie ,
en een paar dagen achter elkaar geeft ook al een betere indruk Lachen .


Uiteraard snap ik dat een paar dagen proberen een betere indruk geeft, maar er zijn op dit moment heel veel mensen die wel heel graag willen, maar er nog niet aan geroken hebben. Vergelijk het even voor het gemak met een tupperware-party.
Ik vind persoonlijk dat mensen ook juist moeten proberen hun eigen paard mee te nemen want ieder paard "zit" er gewoon anders mee.


Ideeen welkom. Als iedereen zonder paard komt ook prima, maar dan hebben we wel wat verschillende zadels nodig, dus ook de Bare-foot en Torsion.

Mensen nog andere ideeen?
Enneh... durft iemand al heel voorzichtig richting een datum te denken?

pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 20:46

Een boomloos westernzadel zou ook leuk zijn ,
ik zal zo even een linkje op western plaatsen als er daar nog niemand aan gedacht heeft Lachen .

En wellicht vind Sugarmiss het ook wel een leuk idee en komt zij langs met haar Ortho-flex , dat moet ook een erg leuke ervaring zijn om dat eens te proberen !

En van Torsion natuurlijk juist de apart modellen zoals de dressuur maar ook een Trekking bvb. zou leuk zijn.... wellicht dat Buitenzinnig eventueel een wat aparter model beschikbaar wil / kan stellen als deze dag echt van de grond komt ? Lachen .

Ik zal ze even mailen en op dit topic wijzen.

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 20:48

ik heb wel 2 zadelbokjes hoor Haha!

ik ben wel overtuigd dat een barefoot zadel beter is voor mijn onmogelijk gebouwde koudbloed dan een ander zadel, dus ik stel mijn zadel beschikbaar om te proberen (wel een eigen dressuursingel meenemen, of een dikke knol aanleveren Clown )

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 21:15

Ik heb wel een paard beschikbaar maar geen boomloos zadel.

DubbelFun

Berichten: 88483
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 21:19

Ik wil best met mijn Ortho-Flex langskomen maar ook zonder paard(en) en binnen een straal van 25 km Lachen

superstarry
Berichten: 225
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Drachten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 13:32

Ik heb ook een paard die wel versleept kan worden, maar geen trailer en geen boomloos zadel... Scheve mond
Ik heb wel een barefoot getest en dat was super, dus een torsion testen lijkt me ook wel leuk! Ik woon wel in fryslan, dus het moet niet ergens in zuidholland zijn ofzo...

Mijn paard de workaholic Haha!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 18:41

Ben allang blij dat mensen paarden "aanbieden"... Haha!

Maarreh... nu moeten we nog even denken aan een geschikte locatie. Lijkt mij fijn dat het ergens midden in het land is. Voor de reizenden onder ons. Als iemand een locatie aan kunnen bieden graag.
Cornelie, heb jij faciliteiten om mensen en paarden te kunnen ontvangen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 19:09

Als t bij Cornelie kan *graag * Dan kan ik ook een paard meenemen, wat als testpaard gebruikt kan worden. Ik heb geen boomloos zadel btw.

DubbelFun

Berichten: 88483
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 19:14

Ik ga voor bij Colinda natuurlijk Lachen

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 19:22

waar zit Colinda ook alweer??? Verward

als het dit keer maar niet is als ik op wedstrijd ben....(13 en 27 dec. 17 jan.)

ik heb een Barefootzadel maat 2 (voor dikke billen) met korte fenders....voor dikkerds met korte pootjes dus Clown Haha!

DubbelFun

Berichten: 88483
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 19:28

Colinda zit in Lunteren, vlakbij die Noriker kennissen van je Lachen
En vergeet je mooie verende veiligheids beugels niet te noemen Lachen

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 19:33

die beugels houden we als verrassing *ga maar vast weer zoeken op Ebay* Knipoog Clown

Dan stem ik ook voor Colinda OK dan! kan ik het misschien vinden

Ik heb ook een trailer en een paard, maar.....die wil niet in de trailer Clown


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 2 bezoekers