goa paardenmusical Assen: route en tijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miramare
Berichten: 230
Geregistreerd: 02-09-02
Woonplaats: Almere

goa paardenmusical Assen: route en tijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 11:51

Hoi, ik ga a.s. vrijdag naar Goa in Assen. Heb de kaartjes al opgehaald alleen nu wil ik graag weten waar het precies is in Assen. Ik moet namelijk met het openbaar vervoer.
Weet iemand dit misschien en weet iemand misschien ook hoelang de voorstelling duurt?
Bedankt[/quote]

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 13:01

Ik weet niet hoe lang de voorstelling duurt.

Wel waar het is en hoe je er moet komen.
Je zegt dat je met het openbaar vervoer komt.
Handigst is dan, om gewoon op het Station in Assen uit te stappen, dan ben je er al vlakbij.

Als je voor het stationsgebouw staat (gebouw A op de tekening) loop je naar richting de fietsenstalling van het station. Dus niet richting bussen.
Je passeert dan de Automat (gebouw B) en volgt het voetpad over een viaduct.

Daarna zal je een kruising krijgen. Daar ga je naar links, het voetpad loopt dan evenwijdig aan de tunnel. Nog voor het grote kantoorgebouw "Abel" ga je rechts. Daar zie je waarschijnlijk de tenten van Goa al staan, want daar is namelijk het Veemarktterrein. Ik denk dat je er een minuut of 7 over loopt.
Succes!
Afbeelding

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 13:05

Ik ben er geweest, weet alleen niet hoelang het duurde. Verward Volgens mij tussen 23:00 en 23:30 uur. Ik weet het niet zeker hoor. En op www.connexxion.nl kan je kijken voor de route met het openbaar vervoer. Moet je het adres hebben van Goa daar in Assen of alleen wat Cody zei?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 13:13

Adres is Veemarktterrein / Van Riebeckstraat, maar qua openbaar vervoer heb je er weinig aan, omdat het zo dicht bij het station is, dat je er met een eventuele bus al na een minuut uitgezet wordt omdat je er bent Haha!

miramare
Berichten: 230
Geregistreerd: 02-09-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-03 12:34

Hoi, bedankt voor de informatie. Duurt het echt zo lang? Want ik kan dus de laatste bus om 22.15 uur nemen. We moeten dan namelijk naar Emmen terug.

mack1

Berichten: 7
Geregistreerd: 29-08-03
Woonplaats: vreeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 15:57

om 22.15 is het zeker nog niet afgelopen, en het laatst is het mooist dus zou niet eerder weg gaan als ik jou was

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 16:06

Idd!!!