Was dit dan voor een kat???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Was dit dan voor een kat???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 22:50

Dat zei pa vandaag toen hij terug kwam uit werk en Mickey pontificaal op de eettafel aanwezig zat te zijn Haha!

Mickey is één van de twee katten die Quellian vorige week samen met haar zwager heeft gebracht.
Helaas (voor zwager en zus Tong uitsteken ) moest er voor Mickey en Sylvester een nieuw tehuis gezocht worden:
[EA] DIERENVRIENDEN OPGELET!!

Hoewel ik de kans erg klein achtte is het dus toch gelukt!
Mijn moeder was niet gelijk fel tegen en het feit dat ze anders naar een asiel moesten gaf bij haar de doorslag, pa heb ik het verteld toen hij de krant zat te lezen en verder heb ik het er niet meer over gehad ook al wist ik dat het zijn ene oor in en het andere uit was gegaan Haha!
Vorige week donderdag zijn ze samen gekomen, eerst hebben ze alleen bij mij in het appartementje gezeten, sinds gister mogen ze ook naar buiten en dus kunnen ze dan ook bij mijn ouders naar binnen.
Vandaag was dus de eerste officiële ontmoeting tussen mijn vader en de nieuwe bewoners.
En het ging nog vlekkelozer (bb) dan ik dacht
Het enige wat hij zei: "Mam! wat is dit nou voor een kat! Dit is een heel andere als dat wij hebben! Wat een grote, dikke zeg!"
Ik lag helemaal in een stuip op de bank. Het ging ook zo onozel! *LOL*
Al snel volgde de kennismaking met Sylvester, die iets terughoudender is maar die toch ook al binnen 10 seconden het hart van mijn vader wist te stelen. Ze zijn allebei zo leuk! Ze hebben beide zo'n andere karakter dan de katten die we al hebben, een heerlijk gemeleerd gezelschap dus.

Sinds vandaag hebben we dus weer 5 legale katten!

Fotootjes van vanavond:
Mick (van mijn vader mogen we hem geen Mickey noemen zolang hij zo dik is Tong uitsteken) bij mams op schoot:
Afbeelding

En Sylvester bij mijn vader op de bank:
Afbeelding


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 22:54

Ahh ze zijn cute.. idd wel een beetje dik Haha! Super dat ze nu bij jullie kunnen rondtoeren..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 22:55

Wat een leuk verhaal joh Lachen Maar mooi dat die katten goed terecht gekomen zijn.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 22:56

Ze zijn super Sjuimpje! OK dan! En wat leuk dat ze al zo snel gewend zijn, helemaal geen ruzie met de andere katten gehad?
Snel nog meer foto's hoor *LOL* Haha!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 23:00

Geweldig!!!!hahaha! OK dan!

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 23:09

jee wat een joekels Sjuim Clown

zullen we een theemutskat verkiezing gaan doen, dan maken ze een goede kans OK dan!

(mijn Spotnix ook hoor )

Lusten ze nog wel muizen, of zijn ze te volgevreten????? Knipoog

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 23:49

Super!
En een schitterend verhaal! Haha!

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 00:20

Ze zijn wel erg cute *LOL*.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 00:21

Geweldig! Erg leuk verhaal ook trouwens!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 00:52

Kijk die Mick(y) toch eens prinsheerlijk liggen daar op schoot Lovers , die heeft zijn Utopia wel gevonden, dat is duidelijk! Sylvester is wat moeilijker te zien op de foto Knipoog . Ik heb je verhaaltje twee keer gelezen, ik moest zo grijnzen om je vader! Haha!

Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 07:35

Lief hoor! Wat een lekkere, dikke kroelkatten Haha!
Leuk verhaaltje!

Gillian

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 08:35

Wat super dat je deze schatten uit het asiel hebt weten te houden. Ik hoop dat je nog veel over ze gaat plaatsen en zo reclame kunt makan voor 2de hands adoptie katten Lachen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 09:53

Wat is dat toch he, met die vaders? Toen ik mijn katje vond was het eerste wat ie schreeuwde: "Die kat komt er bij niet in!"
(waar ie een heel boos hoofd bij trok)

Twee dagen later betrapte ik hem, terwijl ie probeerde met de kat te spelen met zijn zakdoek. Toen was zo'n kat toch wel grappig *LOL*

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 10:01

Je vader is grappig *LOL*
en die katten hebben het wel heel erg naar hun zin, toch wel fijn dat het zo makkelijk gaat. Dat zal voor de familie van Quellian ook wel prettig zijn Lachen

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 10:10

Sjuim gefeliciteerd met je katten en de overwinning op je vader.

Ze zijn hartstikke leuk OK dan!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 10:11

Wat cute! Erg leuk verhaal

Denk niet dat deze manier van 'brengen' bij mijn vader zou werken *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 10:21

Ik ben zeker blij dat ze goed terecht zijn gekomen!! Al had ik ze nog liever van mijn zus en zwager overgenomen dan dat ze naar het asiel waren gegaan, probleem is mijn eigen kat...
Sjuimpje: écht onwijs verhaal!! Leuke foto's ook! Zal ze snel laten zien aan de familie!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 10:25

Ze voelen zich al helemaal thuis zie ik wel OK dan!
Als je die beestje eenmaal hebt gezien, kun je er ook geen nee tegen zeggen.

Mijn vader is ook zo..
Van de zomer waren wij op vakantie, maar onze kat was nog erg klein en mocht nog niet naar buiten.
's avonds was mijn moeder dan mijn vader kwijt en dan zag ze dat mijn huissleutel weg was. Zat hij weer bij de kat, beetje spelen en kroelen Lovers

En die onderste lijkt wel een beetje op de mijne.. heeft ook dezelfde streepjes op het voorhoofd.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-03 10:31

Het went hoor Mayo,
mijn vader was bij mijn 1e hond woedend, de arme pup werd dan wel stiekem geknuffeld als ik niet keek, maar werd wel steevast illegaaltje genoemd Haha!
Mijn vader past zich echter steeds beter aan en is nu dus zover dat hij er om moet lachen als ik met nieuwe beestjes aankom.
Verder zat hij vroeger bij nieuwe katten altijd te zeuren: "Dat wordt nooit wat!", wanneer ze bang van de honden, paarden of andere katten waren. Inmiddels heeft hij er al zoveel zien veranderen dat hij nu zelfs erg enthousiast was Cool

Jippie, op dit moment hebben wij geen enkele kat die we als kitten hebben aangehaald, Fleur heeft voor 10 jaar terug besloten dat ze liever bij ons is als bij haar eigenlijke eigenaren, onze voormalige buren. Jade is ivm een verhuizing bij ons gekomen en Rambo is door zijn vorige eigenaren achtergelaten bij een verhuizing.

Sylvester moet inderdaad nog een beetje wennen, maar hij was op deze foto net een uurtje binnen en had dit huis nog nooit van binnen gezien, best spannend dus
Alhoewel hij het eigenlijk gewoon heel goed doet, zoals Mick zich aanpast is natuurlijk niet doorsnee Haha!
Sylvester is trouwens wel heel slank, zijn hoofd is alleen heel breed, hij heeft maar heel smalle schouders en heupjes.

Op dit moment is Mick niet in staat muizen te vangen denk, hij is echter wel eksters aan het terroriseren,
hij loopt dan heel stoer in de bak tussen de paarden door en ze mogen van hem niet landen. Gistermiddag werd ik gewoon gek van het gefrustreerde gekwetter van die beesten *LOL*


Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 11:40

O geweldige poekies!
Zeker die bolle met wit! Lovers

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 11:42

Super Lachen
Mijn hondje is ook sneaky binnengekomen. Gewoon mee naar huis genomen "ja en als t niet gaat mag ie daar en daarheen, we proberen het wel toch??". En nu is de rest ook verkocht, hij ligt s avonds bij paps of mams op schoot te slapen Lovers Super
leuk verhaal!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 11:58

Wij hebben ook een dikke Mick(ey!), daarom noem ik hem ook wel Smikkel *LOL*

Voor de theemutsen verkiezing wil ik er vast 2 opgeven, Mickey en ons zwarte Spook. Ook al zo'n lekkertje Lovers

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 15:10

Aaah Sylvester is een groot Mickje (mijn Mickey dus)

28-09-2007
Nothing compares too you...

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 16:16

Mick(ey) is echt grappig! Je vader reageerd echt leuk, moest eigenlijk er wel om lachen Tong uitsteken. Die andere ziet er ook leuk uit!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 16:20

Ik moet altijd zo lachen om je verhalen! *LOL* geweldig!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 105 bezoekers