wordt nu wel heeel vervelend!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

wordt nu wel heeel vervelend!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 15:51

dit heeft helemaal niets met paarden te maken maar ik moet t echt even van me af schrijven...een aantal maanden geleden is er een grote ruzie ontstaat tussen mij en mn beste vriendin (inmiddels dus ex-beste vriendin)...nu ben ik verder met mn leven en wat mij betreft kennen we elkaar niet en mensen die ik niet ken daar heb ik niets tegen..als mensen vragen wat er gebeurd is dan zeg alleen dat er ruzie is ontstaan en dat de vriendschap over is..ik maak haar niet zwart of wat dan ook.....maar zij blijft aan de gang met tegen me op lopen als we in de kroeg zijn en ontzettend vuil naar me kijken e.d...t lijkt wel hoor meer ik het naar mn zin heb heb vuiler zij wordt ....maar dit weekend was echt het toppunt...ik was met mn nieuwe vriend...die zij ook kent in een klein soort discotheekje bij ons in bussum....toen is zij op hem afgelopen en heeft tegen m gezegt dat hij uit moet kijken voor me want ik zou niet te vertrouwen zijn en om het nog ff af te maken stelde ze voor dat zij(mn vriend en zij) maar een keertje moesten gaan ontbijten met zn 2tjes Boos! Boos! Boos! Boos! ..nu heb ik een ontzettende lieverd van een vriend die zei dat dat zeker niet ging gebeuren ....maar ik was helemaal verbaasd toen hij het vertelde...hoe haalt ze het in dr hoofd!!!
ik wilde in eerste instantie naar haar toe gaan en er wat van zeggen maar ik weet hoe ze is en dan begint ze gelijk te rellen....en ik heb eigenlijk zoiets van dat is zij en haar gedrag mij niet eens meer waard!!! ik zou het eigenlijk zonde van mn tijd vinden om nog 2 woorden met haar te wisselen!! dus dat ga ik dan ook niet doen......maar het wordt wel erg vervelend zo!!

dat moest ik echt ff kwijt!! Lachen

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 09:55

zo leer je je vrienden kennen. he. Joh wees blij dat je van zo'n mens afbent.

en inderdaad verlaag je niet tot haar niveau....... ik zou juist heel lollig tegen d'r gaan doen wanneer ze je weer eens vuil aankijkt en als ze tegen je aanloopt zou ik zoiets zeggen als "oh ik had je zo ook wel gezien hoor je hoeft me niet aan te stoten".... kan erg goed werken en zodra zei ziet dat het je niets doet is voor haar de lol er gauw af.

Ngayalover

Berichten: 110
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 10:40

Dat is echt vervelend, maar ik sluit me bij de bovenstaande spreekster aan. Verlaag je niet tot haar niveau.

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 11:26

Blijf erboven staan, hoe moeilijk dat soms ook is. Ik kan me wel voorstellen dat het irritant begint te worden.

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 15:12

Je zou ze wel he, maar ze hebben gelijk hier boven mij maar misschien
moet je het haar toch 1 x echt goed duidelijk maken dat er niet met je te sollen valt en dat ze gewoon uit jou uit je buurt moet blijven en bij je vriend helemaal en dat kan meestal alleen dmv naar haar toe gaan en een mep geven of haar zo erg neerhalen dmv woorden dat ze wel uitkijkt de volgende x!!

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 15:29

ALS ik er uberhaupt iets aan ga doen is dat inderdaad met woorden..maar ik heb eigenlijk niet eens de behoefte om 2 woorden met haar te wisselen laat staan een gesprek te voeren! het feit dat ze zich zo gedraagt geeft alleen maar aan dat ze nog steeds in het verleden leeft en helaas op dr 21e nog niet over het kleuter gedrag heen is gegroeit!

maar na dit gezegt te hebben ...moet ze niet nog eens zoiets iets flikken want dan is ze van mij.....met woorden dan! dan ga ik haar zeker ff duidelijk maken dat ik en mn vriend niet gedient zijn van zulk gedrag en dat ze maar beter met dr eigen leven verder kan gaan en mij in elk opzicht dan ook met rust moet laten!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 16:22

Jeetje wat lomp zeg!!! tsss kinderachtig en dan al 21 jeetje!
En ook vervelend dat ze zo tegen je vriend doet! Gelukkig gelooft je vriend haar niet dat is fijn! Raar wijf joh! Wees maar blij dat je van haar af bent want zo iemand mis je toch niet!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 16:40

Jakkes, wat een kinderachtig gedrag van haar. Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt, maar ik zou zeggen : niet reageren. Als je dat wel doet, dan heeft zij haar zin.
Als je niet reageert dan is de lol er hopelijk snel weer vanaf... Blijkbaar heeft zij meer moeite met het einde van jullie vriendschap dan jij.

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:15

Wat een muts zeg , 21 en dan nog zo kinderachtig.
Helaas heb ik het zelf ook meegemaakt, en weet ikprecies hoe je je voelt
Kwaad en gekwetst ( temminste dat had ik)
Verlaag je niet naar haar niveau hoor dat is het niet waard , lekker links laten liggen dat vinden zulke kinderachtige mensen nooit leuk en houden ze wel op !!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:28

Doe gewoon of ze lucht is, maar laat niet merken dat de lucht stinkt.
Als het zo nog lang doorgaat kun je misschien gaan denken aan zinvol geweld (verbaal, dat wel)
Wees iig blij dat jij de kleuterschool wel afgemaakt hebt Haha!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 02:11

ik sluit me aan bij marreke. Wat een gedoe joh. Ik woon ook in Bussum en wordt ook echt strontziek van dat gelul in het gooi, iedereen kent elkaar van horen zeggen en gaat er maar van uit dat je ook daadwerkelijk zo bent, die mensen hebben een tekortkoming aan hun eigen ego! Die Stars is ook altijd hetzelfde, altijd dezelfde mensen, voor eens in de zoveel tijd is het wel leuk, maar dat gestook tussen mensen, bah.
Succes, ennuh, gewoon negeren, want anders heeft ze er alleen maar meer lol in Of proberen eens goed met haar te praten, want het is een feit, Bussum is te klein..