Hoeveel kan ik voor hem vragen?met foto's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Hoeveel kan ik voor hem vragen?met foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 01:59

niet dat ik serieus van plan ben om hem te verkopen, maar heb afgelopen tijd een paar keer een bod op hem gehad, en van t voorjaar een vrij hoog bod, maar heb het steeds afgeslagen

maar toch speelt het af en toe door mn hoofd, hoeveel zou hij nou echt waard zijn?
zeker in tijden dat hij wat minder gewillig is, twijfel ik weleens of hij het juiste paard voor mij is, maar na regen komt zonneschijn en ben nogsteeds blij met hem Lachen

oke even wat info
hij is een ruin,
ras: BWP
Magic owl x Eclatant(zit verder nog Epigoon(Amor) achter, wat soms duidelijk te merken is)
geb.23-7-1993 en 1,72 hoog

veelzijdig paard, aanleg voor dressuur, maar heeft ook goede springmanieren
Nu M2+7, beheerst Z1 oefeningen
een eerlijk maar redelijk dominant en slim paard dat een eerlijke maar consequente ruiter nodig heeft

en hier wat foto's van hem

Afbeelding

Afbeelding

(jammer dat ie zo vies is op deze foto)
Afbeelding

koppie
Afbeelding


het bewijs dat hij toch wel heel braaf is(kan zijn Knipoog )
Afbeelding

Afbeelding

ik heb geen recente rijfoto's, helaas, want hij is de laatste tijd veel vooruit gegaan, er staan alleen oude rij&wedstrijdfoto's in mn profiel
heb wel longeerfoto's van afgelopen zomer
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

onder t zadel, maar stilstaand, op de brab.kampioenschappen deze zomer
Afbeelding

van t voorjaar, hij loopt inmiddels beter verzameld&op de achterhand, maar om even een idee te geven hoe ie er onder t zadel uit ziet
Afbeelding

voorjaar 2002, dus ook oud
Afbeelding


Afbeelding

hij s braaf
Afbeelding

Afbeelding

helaas ligt een msn-site waar een paar mooie fotos van hem op staan plat, had nog mooie poseerfoto's van hem, maargoed, er staan genoeg foto's om een idee van hem te krijgen

hoeveel is hij volgens jullie waard, en waarom?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 13:17

Zelf een prijs noemen vind ik erg moeilijk.
Als ik je topic´s van het laatste jaar zo in gedachten haal heeft hij nogal wat problemen/blessure´s gehad en ben je hem al meer dan eens zat geweest.
Als ik jou was zou ik hem bij het volgende goede bod gewoon weg doen (mits hij goedgekeurd wordt).

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 13:21

da jammer ilindra haha ik wilde net gaan zeggen dat het een superpaard was en dat hij best wat op zou kunnen leveren... had er zo denk ik 7000/ 9000 euro voor kunnen vragen had ik niet vreemd gevonden

Just Beleve and HOPE

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 13:24

Denk je erover om hem te verkopen dan?

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 13:33

hij komt op de foto's over als een mooi en goed paard. Lekker soepel, goed achterbeen, mooie hals................ als ie van mij was en ik moest hem verkopen zou ik toch altijd wel iets van 5000 euro willen hebben hoor.

De hond is de betere mens

elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 13:34

hij heeft in ieder geval een geweldige draf zo te zien, en hij is goed gebouwd.. dat is ook al heel wat waard, een hoop paarden die wel een goed exterieur hebben kunnen maar matig bewegen en andersom...

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 13:37

griebels schreef:
Denk je erover om hem te verkopen dan?


als je dit stukje goed leest weet je heel wat Tong uitsteken

niet dat ik serieus van plan ben om hem te verkopen, maar heb afgelopen tijd een paar keer een bod op hem gehad, en van t voorjaar een vrij hoog bod, maar heb het steeds afgeslagen

maar toch speelt het af en toe door mn hoofd, hoeveel zou hij nou echt waard zijn?
zeker in tijden dat hij wat minder gewillig is, twijfel ik weleens of hij het juiste paard voor mij is, maar na regen komt zonneschijn en ben nogsteeds blij met hem

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 13:38

Erg mooi dier! Ik zat zelf aan 7000 euro te denken. Maar ik heb helemaal geen verstand van afstammingen e.d.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 13:42

Als je van het voorjaar een vrij hoog bod hebt gehad, en ik maak daar uit op dat jij daar tevreden mee bent, zou ik afscheid nemen, geloof ik.

Misschien kun je hem nog een paar keer Z starten en dan zou ik hem wel verkopen.
Ik heb idd wel wat topics gelezen betreffende zijn karakter en lichamelijke gezondheid, wat in mijn ogen behoorlijke nadelen zijn om te verkopen. Ook zijn leeftijd, hij is alweer bijna 11 speelt mee.
Ik kijk dus puur objectief naar wat gunstig/niet gunstig is.
Positief vind ik wel weer zijn uitstraling en exterieur, vind het een knap paard, maar dat heb ik al eens vaker gezegd.

Prijskaartje aanhangen vind ik altijd erg moeilijk..
E 7000 ongeveer? Sorry, daar ben ik niet zo goed in.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 13:43

horsewisper"]
[quote="griebels schreef:
Denk je erover om hem te verkopen dan?


als je dit stukje goed leest weet je heel wat Tong uitsteken

niet dat ik serieus van plan ben om hem te verkopen, maar heb afgelopen tijd een paar keer een bod op hem gehad, en van t voorjaar een vrij hoog bod, maar heb het steeds afgeslagen

maar toch speelt het af en toe door mn hoofd, hoeveel zou hij nou echt waard zijn?
zeker in tijden dat hij wat minder gewillig is, twijfel ik weleens of hij het juiste paard voor mij is, maar na regen komt zonneschijn en ben nogsteeds blij met hem
[/quote]

Heb ik gelezen Schijnheilig
Maar dat is een verhaal over een bod, en dat ze soms twijfelt als het even wat minder gaat. Ik vraag dus op de man af of ze er aan DENKT om hem te verkopen...

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 17:29

jammer dat ie 11 is Lachen ik schat hem denk ik wel rond de 6000 euro! Ik weet absoluut nix van zn karakter,beenwerk,gangen,gezondheid,etc. maar zo te zien ziet het er als een goed sportpaard uit!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Sting

Berichten: 12855
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 19:17

5000 euro, als ik hem vergelijk met het paard dat bij ons op stal staat en wat ze daar voor vraagt Haha!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 19:26

ik denk ook niet meer dan 5000 euro,vanwege zijn verleden , en mits ie dus ook nog goedgekeurd word
bwp's zijn hier over het algemeen niet zo erg gewild als kwpners, maar ik moet zeggen dat ik dit een heel aardig paard vind, mooi type, zal nu ondertussen al meer bespierd zijn zoals je zegt (vooral kontje is op foto's nog maar smal Haha!)
dus het type is prima, en zo te zien kan ie ook heel erg best lopen
maar als je hem weg wilt doen en je krijgt een goed bod----doen !
want de handel is zo slecht momenteel,als je toevallig iemand tegenkomt die hem voor goed geld wil hebben....ik zou er een strikje om doen (met zijn verleden helemaal)

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 19:27

wat een kanjer zeg,vooral op die eerste foto,maar het prijsje? geen verstand van Bloos

    Jasper 121017

    ❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596

    Fitzroy

    Berichten: 25091
    Geregistreerd: 11-01-01

    Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 19:30

    Over dat verleden: dat weet toch geen hond als je hem niet via Bokt verkoopt?
    Ik zou hem minstens op 7500 euro inzetten, alleen zou ik hem eerst zelf door rijden naar het Z1 + winst, dan kun je er nog meer voor vragen.

    Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

    cissie
    Berichten: 6176
    Geregistreerd: 23-08-02

    Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 19:30

    ja ik zit ook zo rond de 4750,- a 5000,- euro, vraagprijs ong. 5250,- euro mits hij gezond is en een goed karakter heeft, gezien jouw omschrijving zal het laaste wel in orde zijn.

    Anoniem

    Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 19:32

    Gezien zijn beweging veel
    gezien karakter en verleden weinig.

    Anoniem

    Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 19:32

    Mooi beestje hoor!!
    Oew maar de prijs schatten?? Nee dat kan ik niej hoor!

    gomir

    Berichten: 25533
    Geregistreerd: 13-09-01
    Woonplaats: Omgeving Drachten

    Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 19:35

    crossmonster schreef:
    ik denk ook niet meer dan 5000 euro,vanwege zijn verleden , en mits ie dus ook nog goedgekeurd word
    bwp's zijn hier over het algemeen niet zo erg gewild als kwpners, maar ik moet zeggen dat ik dit een heel aardig paard vind, mooi type, zal nu ondertussen al meer bespierd zijn zoals je zegt (vooral kontje is op foto's nog maar smal Haha!)
    dus het type is prima, en zo te zien kan ie ook heel erg best lopen
    maar als je hem weg wilt doen en je krijgt een goed bod----doen !
    want de handel is zo slecht momenteel,als je toevallig iemand tegenkomt die hem voor goed geld wil hebben....ik zou er een strikje om doen (met zijn verleden helemaal)


    Dit wilde ik ook typen *LOL*

    Als je twijfelt en je krijgt een goed bod zou ik het absoluut doen! Aangezien ik zijn verleden een beetje ken uit je verhalen zou ik rond de 5000 zeggen.

    *Niet elke verandering is een verslechtering!*
    *Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
    *Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

    Alja

    Berichten: 25575
    Geregistreerd: 05-10-02
    Woonplaats: Emmercompas-cuum

    Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 19:39

    vind het wel een knapperd en ken zijn verleden niet Haha! Haha!
    zou denk ik 6500 euro voor hem vragen

    ONDERSCHRIFTLOOS

    Renske_

    Berichten: 20558
    Geregistreerd: 12-10-02
    Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

    Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 20:26

    Ilindra schreef:
    Zelf een prijs noemen vind ik erg moeilijk.
    Als ik je topic´s van het laatste jaar zo in gedachten haal heeft hij nogal wat problemen/blessure´s gehad en ben je hem al meer dan eens zat geweest.
    Als ik jou was zou ik hem bij het volgende goede bod gewoon weg doen (mits hij goedgekeurd wordt).



    hij is na zn laatste 'blessure'(dat instorten) helemaal nagekeken, klin&ront 100% goedgekeurd, hij is nu gewoon gezond

    t karakter is denk ik nog het grootste probleem, al vond degene die hem van t voorjaar wilde kopen dat totaal geen probleem, die vond het meer een paard voor een flinke man dan voor een meisje, en zag er wel toekomst in, hij bood er gruwelijk veel geld voor, bijna het 3 dubbele als waar ik hem voor heb gekocht, maar ik heb het toen afgewezen omdat het op dat moment heel erg goed ging met hem

    ik ben er nu niet echt mee bezig om hem te verkopen, heb mezelf voorgenomen hem naar het Z+winst te rijden, en wil eigenlijk ook nog gaan springen met hem

    maar ja aan de andere kant, als ik hem wil verkopen moet ik dat voor zn 12e doen anders krijg ik er veel minder voor, of het moet een perfect leerpaard zijn, wat ie niet is ivm karakter, boven de 12 vinden mensen een paard al snel te oud.

    vandaar dat ik me dus afvroeg hoeveel hij waard was, en voor welk bod ik hem meteen weg moet doen(en als ik jullie bedragen zo zie had ik hem idd van t voorjaar weg moeten doen Knipoog )

    als ik hem verkoop, dan zeg ik erbij dat hij een wat lastig karaklter heeft, maar lichamelijk 100% gezond is(hij is immers niet voor niets klin+rontg 100% goed) dus zn vereden(karakter en blessures) spelen da geen grote rol in de prijs

    maargoed, zoals ik al zei, ik hou hem voorlopig nog gewoon, rij hem iig naar het Z+winst(is de bedoeling) maar veel meer kan ik zelf denk ik niet, dus ja eeuwig in het Z blijven rijden, tot Quentin oud&versleten is, dat lijkt me ook niets, wil tegen die tijd met een goed jong paard verder, en daar heb ik alleen geld voor als ik Quentin verkoop
    dat was dus de gedachte achter dit topic

    *** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
    Anne van de Slothoeve Ster Sport
    :# Z2 startgerechtigd! :#

    CM_

    Berichten: 26904
    Geregistreerd: 19-04-03
    Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

    Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 22:32

    kijk dat is een goede zaak, dat ie helemaal klinisch&rontchenologisch is goedgekeurd, na die blessures was dat nog maar de vraag
    dan gaat de prijs idd een stukje omhoog.
    en als je hem Z met winst rijd, dan is er idd ook meer geld uit te slaan
    als jij het verder fijn met dat paard hebt en het ziet er ook naar uit dat je verder als de Z kunt komen, dan zou ik m gewoon houden, voor je weer een nieuw goed paard hebt gevonden ben je weer een hele tijd verder....

    StalDoorstap

    Berichten: 6691
    Geregistreerd: 19-04-02
    Woonplaats: Zundert

    Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 01:47

    Ik vind het een schitterend paard, en aan de longeerfoto te zien kan ie goed bewegen.
    Denk na wat je wilt, een mooie prijs?Dan heb je dat geld, en dan>?Kom je dan het paard tegen van je dromen?Valt altijd tegen.En ben je je geld ook weer kwijt....
    Heb je er al veel mee meegemaakt?Liggen je prioriteiten niet bij het Z?En bij blijvend wedstrjden rijden?
    Dan zou ik hem gewoon NIET wegdoen!

    Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
    https://youtu.be/OD6m-gWbMvk


    Idra

    Berichten: 6129
    Geregistreerd: 12-10-02
    Woonplaats: Kortenaken (België)

    Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 01:50

    crossmonster schreef:
    bwp's zijn hier over het algemeen niet zo erg gewild als kwpners


    Kom hem dan maar hier in België verkopen, krijg je er gelijk al meer voor Haha! Knipoog

    katinkaaa

    Berichten: 560
    Geregistreerd: 25-05-03
    Woonplaats: heiloo

    Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 09:58

    als ik jouw was zou ik er minimaal 5000, 6000 euro voor vragen.
    hij heeft een mooie uitstraling hij is lekker spoepel en heeft een super mooie draf sommige paarden die ik ken vragen nog meer geld en ik vind ze dan niet echt mooi maar jouw paard is echt mooi en hij glans ook zo erg *LOL*

    Eindelijk L springen
    zaterdag 12 juni kringkampioenschap in bergen
    zaterdag 19 juni ch in heiloo


    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Blacky94, Geralda1994, Marja, nardxash, Pierus, RuNi en 121 bezoekers