Mooie foto's van Solide 24-11-2003

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Mooie foto's van Solide 24-11-2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 23:40

Gisteren zou ik eigenlijk met medebokster Wiesje een buitenrit gaan maken, maar jammer genoeg ging dit op het laatste moment niet door. Maar volgende keer beter, toch Wies??? We gaan zeker nog een keer afspreken om de Lieropse bossen/heide (on)veilig te maken met onze paarden Knipoog

Maar ik had toch nog zin om een flinke buitenrit te maken en ik ben 's-middags de bossen in gegaan. Het was SUPER mooi weer, lekkere zon, dus ook een goede dag om de digi mee te nemen. Dus hier wat foto's...

Afbeelding
Lekker kontje hè?!? Tong uitsteken

Afbeelding
Haar mooie hoofdje. Hier zag ze in de verte iets.. Lovers Wel een beetje donker....

Afbeelding
Deze foto heeft mijn opa gemaakt. Ik weet dat ze hier te diep staat. Maar dus een mooie foto van de start van onze rit... Hier wist ze nog niet wat haar te wachten stond Knipoog

Afbeelding
Nee baasje, daar ga ik ECHT niet overheen...

Afbeelding
In de bossen hebben we ook bergen Knipoog Vind ik een heel leuke foto, heeft wel iets. Ik heb er meerdere gemaakt op deze plek, zijn allemaal wel erg leuk.

Afbeelding
Dit vind ik persoonlijk ook een hele mooie foto Cool

Afbeelding
Welke kant gaan we op??? Verward

Afbeelding
Zo deze stal is wat luxer dan die van mij *LOL*

Afbeelding
Ok, als ik niet naar binnen mag dan ga ik mams haar bloemen wel opeten Vingers aflikken Altijd lekker die droge dingen...

Afbeelding
Hey, nog een paardje, zullen we vriendjes worden??? Ach gut

Afbeelding
Wat zijn dat nou voor rare gevlekte dingen.... Scheve mond

Na onze rit zijn we nog een half uur tot 3 kwartier gaan wandelen omdat ze nog steeds natjes was... Maar wel wat reflecterende dingen om voordat we samen omver gereden worden. Ik had nog een mooi knalgeel hesje aan waarop de achterkant staat: "PAS OP RUITER"

Afbeelding Afbeelding
Trouwens wat ze aan haar halster heeft hangen dat is de sleutel van mijn stal en de woning. En die zit aan een smurfin sleutelhanger. Altijd makkelijk als je die zelf niet bij hoeft te houden.

Afbeelding
En toen was er ETEN Vingers aflikken

Het was een zware selectie (van de 137 foto's Schijnheilig ), maar ik hoop dat jullie plezier hebben aan deze foto's. En commentaar is natuurlijk altijd leuk om te lezen. Dus laat je los!!!

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 00:11

Zitten zeker hele mooie sfeer foto's tussen! Vooral die op die "berg" vind ik heel mooi gelukt OK dan!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 00:14

Leuke foto's zeg!!!
Die 2e foto is echt lief Lovers

letziforevr

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 00:53

super leuke fotos!!
wat is je paard voor ras?

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 01:06

Mooie volle staart heeft ie Kwijl

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 01:46

Wow! Wat blijft ze mooi stil staan op die foto! Dat hoef ik niet te proberen, dan kan ik lopen naar huis!

Mooie foto's trouwens!

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 08:19

mooie foto's hej! *LOL*
Wel een handig idee om je sleutel te bewaren Knipoog

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 15:56

Dat je dat durft, midden in het bos je paard loslaten om een foto te maken. Hoef ik niet te doen want dan kan ik net als Carlaa lopen naar huis!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 18:24

mooie foto's zeg!!!
leuk paardje is het ook Lovers

op die 3e van onder (boven die 2 langs elkaar) is het net starlight met korte manen Tong uitsteken liefff dus Lovers

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 19:26

Echt leuk paardje en mooie omgeving!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 20:10

Wow..mooie omgeving ja!
En die foto op dat bergje vind ik geweldig Kwijl

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 21:16

Dat ze blijft staan dat is op zich niet zo heel moeilijk. Ze luisterd best goed en heeft ook geen poging gedaan om weg te lopen. Wel om even anders te gaan staan, maar ja ze snapt natuurlijk niet dat ze stil moet blijven staan. Ik ben wel trots op haar dat ze netjes bij mij bleef...

Bedankt voor jullie complimentjes...

Trouwens voor degene die graag een keer een rit willen maken in deze omgeving. Ik wil nog wel een boktmeeting regelen, hahahaha.. Dus laat maar weten, altijd gezellig om met meerdere een buitenrit te maken..

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 21:22

mooie fotos!
foto op dat berge liefff

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 21:50

Ik zou het toch niet durven hoor Bloos Zo mijn paard loslaten Tong uitsteken

Leuke foto's, Solide is echt lief Lovers

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 22:21

idd.. mooie foto's! Wel lekker dat ze zo rustig blijft staan zo los.. goed opgevoed hoor! Knipoog

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-03 18:37

Juliaa schreef:
idd.. mooie foto's! Wel lekker dat ze zo rustig blijft staan zo los.. goed opgevoed hoor! Knipoog


Of ze is gewoon heel graag bij haar baasje Knipoog , ze kan me niet missen, hahahahaha Haha!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 21:56

Wat een schatje zeg!
Helaas is Cheyenne nog niet klaar voor buitenritjes en ligt Lierop niet naast de deur.

suuske

Berichten: 793
Geregistreerd: 26-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 22:26

waaaaaaaaaw mooie foto's en mooi beestje
die in dat bos waar ze los staat is ookw erg mooi.

groetjes -xxxxxxxxx- suuske

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 23:41

Ziet er goed uit! Leuk dat je de moeite er zo voor neemt..
Hoelang ben je weg gebleven?

Enne, die buitenrit..zeg het maar wanneer!

Wiesje

Berichten: 2911
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 13:02

Huilen Huilen Huilen Na het zien van deze foto's kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan. Had zooooooooo graag meegegaan. Kobus snapte er echt helemaal niks van

Maarre, superfoto's in een mooi herfstzonnetje Haha! Echt een heel mooi koppie heeft ze ! En we spreken zeker nog een keer af OK dan! Haha! Die op die berg is echt heeel mooi. Maar ik zie Kobus daar ook nog niet alleen staan, die is gegarandeerd binnen no time pleite Schijnheilig

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 20:04

Branca"]
Hoelang ben je weg gebleven?

Enne, die buitenrit..zeg het maar wanneer!
[/quote]

Ik ben ongeveer 2 tot 2,5 uur weg gebleven. Maar ik moest de bossen uit omdat ik bang was dat er een grote plensbui aan zou komen. Anders was ik langer gebleven, want je kan jezelf er echt kwijt rijden in de bossen. Gewoon geweldig.

En wanneer??? Kijk maar in PCS dan spreken we iets af. Ik vind het altijd leuk als er iemand met me meegaat de bossen in, alleen is ook maar zo alleen. Dus gooi maar met die datums.


[quote="Wiesje schreef:
Na het zien van deze foto's kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan. Had zooooooooo graag meegegaan. Kobus snapte er echt helemaal niks van

Maarre, superfoto's in een mooi herfstzonnetje Echt een heel mooi koppie heeft ze ! En we spreken zeker nog een keer af Die op die berg is echt heeel mooi. Maar ik zie Kobus daar ook nog niet alleen staan, die is gegarandeerd binnen no time pleite


Nou jezelf niet voor je kop slaan, dat is pijnlijk en je moet jezelf geen pijn doen Knipoog Ik snap ook goed dat Kobus er niks van snapte. Maar ja volgende keer beter.

En Kobus hoefde niet alleen te staan als je erbij was. Dan had ik gewoon van jullie beide foto's gemaakt. Maar de digi gaat gewoon mee als je deze kant op komt, kunnen we mooie pics maken. Trouwens geldt ook voor Branca en de anderen die ooit een keer mee willen gaan. De digi blijft dan niet thuis...

Tnx voor jullie complimentjes...

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 20:13

Wederom weer mooie foto's van Solide.
Hoe staat het eigelijk met je laarzen? Omdat je nog schoenen aan hebt op die foto?

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 20:20

Vonnie84 schreef:
Hoe staat het eigelijk met je laarzen? Omdat je nog schoenen aan hebt op die foto?


Die zijn nog steeds niet binnen. Vorige week zouden ze binnen zijn, dus ik weer met volle moed naar de winkel. Konden ze me weer teleurstellen want ze zijn NOG steeds niet binnen. Ik baal er ontzettend van en Ingrid snapt er ook niks van. Nu zouden ze deze week binnen komen, maar het is ondertussen weer vrijdag en ik heb nog steeds geen telefoontje gehad. Ik heb de moed opgegeven. Ik zie het wel wanneer ze komen, maar wordt er wel ziek van, want ik wil onderhand die laarzen wel hebben...

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 20:21

ja inderdaad. Da's al echt super lang geleden dat je ze hebt besteld. Maar troost je, ik heb er bij Stefan ook een maand of 3 - 4 op moeten wachten. Echt niet normaal.
Geduld is een schone zaak zeggen ze :S

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 20:25

Solide schreef:
Kijk maar in PCS dan spreken we iets af.


Mag ik 3x raden waar je werkt Tong uitsteken
Mooie foto´s vooral die op die "berg".