Verschil Gameboy Advance en Gameboy Advance SP???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imoontje
Berichten: 312
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Schiedam

Verschil Gameboy Advance en Gameboy Advance SP???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 21:01

Hoi allen, met de feestdagen voor de deur ben ik me weer suf aan het verzinnen wat ik voor die gasten allemaal moet kopen. Nu is er bij de AH een Gameboy Advance SP in de aanbieding voor € 119,95. Dat is € 15,00 goedkoper dan in de speelgoedwinkel. Nu heeft mijn zoon al een gewone Gameboy Advance maar dat is een rotding Boos! want door de lichtinval kun je bijna niks zien in dat schermpje . Ook zo'n lamp die we er op hebben gekocht helpt niet veel. Nu zou ik best zo'n SP voor hem willen kopen maar wie weet of die beter is dan het vorige model? Ik heb op internet zitten speuren maar ik kan er niet echt achter komen. Dus wie weet of de SP beter is dan zijn voorganger? Verward Alvast bedankt!


kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:07

De sp is beter voor zover ik heb gezien.
Het licht is echt beter, nu zie je ook wat in het donker.
Ik zou de sp kopen.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:08

SP is dat dingetje toch wat op een soort mini laptop lijkt?

Die is kwa licht idd wel wat beter, hoeveel beter weet ik niet....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:10

Ooit heb ik eens een gamegear gehad.
Waarom word er niet meer iets in die trant gemaakt, dat was echt super beeld, zelfs in het pikke donker.

Of is de sp ook zoiets?

Imoontje
Berichten: 312
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 21:15

Gamegear ken ik niet. SP is inderdaad soort laptop. Nog meer mensen met ervaringen?

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:28

runningkawa schreef:
Ooit heb ik eens een gamegear gehad.
Waarom word er niet meer iets in die trant gemaakt, dat was echt super beeld, zelfs in het pikke donker.

Of is de sp ook zoiets?


Gamegear was van Sonic toch?
Wow dat ding was echt geweldig !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:28

Dubbelpost Scheve mond
Laatst bijgewerkt door kojack op 25-11-03 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:30

Van sega
en hun bekendste spelletje was idd met Sonic Lachen

Imoontje
Berichten: 312
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 21:57

** Schop*** Niemand ervaring met de SP????? Verward Leuk hoor die verhalen over de Sega, Sonic of Gamegear maar ik had een vraagje over de Gameboy Advance SP! Bedoel het niet banketstaaf maar we dwalen een beetje af, hihi. Bloos


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:59

Citaat:
Of is de sp ook zoiets?

was dus mijn vraag Lachen

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 22:08

De gewone Advance is makkelijker vasthouden.
Je hebt nu ook lampjes daarvoor dus je ziet evenveel als het goed is Lachen

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Imoontje
Berichten: 312
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-03 09:22

Die lamp hebben we maar ik zit het wel eens te proberen maar ik zie geen malle moer! Je moet helemaal met geknepen ogen een bepaalde lichtval opzoeken en dán kun je iets zien! Maar zo zie je geen vijanden verschijnen, je springt naast objecten enz. enz... Of is ons hele gezin nou zo kippig? Haha!

Draakje

Berichten: 1727
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 12:09

Gameboy Advance Transparant Blauw
Met deze nieuwe Gameboy kom je in een hele nieuwe wereld met verrassende mogelijkheden zoals: Multiplayer mogelijkheid via (los verkrijgbare) link-kabel - Het scherm is 50% groter als het scherm van de Gameboy Color, met hogere resolutie en meer kleuren - 15 uur lang spelen met maar 2 AA alkaline batterijen, dat is 50% langer dan de Gameboy color - De games zijn de helft kleiner dan de games van de Gameboy color, dus lekker compact - Een toekomstige koppeling met de Nintendo Gamecube is mogelijk, voor het downloaden van games naar de GB Advance - Alle Gameboy en Gameboy color games kunnen gespeeld worden op de GB Advance - De Gameboy Advance is even groot als de Gameboy color maar met meer mogelijkheden en 32-bit power!


Gameboy Advance SP Artic blue
Deze Gameboy Advance SP heeft een geheel nieuwe kleur: Artic blue! Met deze nieuwe kleur valt de Gameboy Advance SP nog meer op!

De Gameboy Advance SP staat voor portable gaming op zakformaat: slechts 84.6mm hoog, 82mm breed en maar 24.3mm dik.

Nintendo heeft nog wat vernieuwingen aangebracht om het nieuwe ontwerp te vergezellen, waaronder een inklapbaar scherm met ingebouwde schermverlichting en een oplaadbare lithium batterij zoals je die aantreft in een mobiele telefoon.

Hiermee kan er meer dan 10 uur verlicht gespeeld worden en zonder verlichting wel meer dan 18 uur!

Verder heeft de Gameboy Advance SP dezelfde mogelijkheden die de Gameboy Advance tot een groot succes in Europa hebben gemaakt.

Ook zijn alle huidige en toekomstige Gameboy Advancespellen geschikt voor het nieuwe systeem.

Daarnaast is de GameBoy Advance SP ook geschikt voor vrijwel alle spellen en accessoires die in het verleden voor de Gameboy lijn op de markt zijn gebracht.

In vijf verschillende kleuren leverbaar. Keuze genoeg dus!


Hoop dat je hier wat aan hebt.

The Future Belongs To Those Who Believe In The Beauty Of Their Dreams.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 12:44

Mijn broertje is een echte expert. Ik zal het hem vanmiddag eens vragen Lachen

Imoontje
Berichten: 312
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-03 12:58

Hartstikke bedankt voor alle informatie, heb ik wel wat aan ja! Heb ook de gok maar genomen en 'm net ff gehaald bij de AH. Wel weer een heel bedrag maar nu ligt die andere maar voor oud vuil en die spelletjes ook. Met die SP kan hij dezelfde spelletjes gebruiken dus da's wel handig! Nogmaals bedankt! Enne.... Malabarista, kben benieuwd naar de bevindingen van je broertje!

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 15:51

Mijn broer aan het woord:

De GBASP is eigenlijk simpelweg een verbeterde versie van de GBA.
Intern is er niets veranderd maar extern wel. Zoals de backlit en de adapter(dus geen penlights meer:+)
De specificaties zijn dus ook onveranderd en verder is er dus eigenlijk totaal geen verschil.

Imoontje
Berichten: 312
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-03 16:17

Maarre.... hoe zit het met het beeldschermpje? Kan hij ook vertellen of je beter 'zicht' hebt dan op de oude versie?

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 19:08

Ik heb zo een gameboy advance sp en ik kan dus ook in het donker spelen. Ik vind hem heel erg fijn. En hij is best wel klein als hij dubbelgevouwen is. Hij houd ook hetzelfde vast als de oudere modellen, die vind ik dus fijner. En het is handig want je krijgt er een oplader bij (ik tenminste) Du sje hoeft niet steedsbatterijen te verwisselen. En het lampja zit al ingebouwd/

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 19:10

chanickyo zegt het dus al Lachen

Imoontje
Berichten: 312
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-03 19:53

Bedankt voor de positieve reaktie. Ik heb 'm nog niet uitgeprobeerd want mijn zoon is in de buurt.... en het is zijn kerstkado. Als hij straks slaapt gaan we 'm hier ff uitproberen (zal wel weer nachtwerk worden, hihi). Ik laat nog weten wat ik er van vind!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, Afanaisa91, amy495, Ange1a, Bullebeest, desireeee_x, Ghazella, JudithGigi, Lalladidoo, lisanne87, lucifertje, Lynn_Nikita, Momo94, MyWishMax, Swift, YandexBot, Zomer en 159 bezoekers