Fiets gejat?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Fiets gejat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 18:00

Ik heb een tweedehands fiets waar iedere keer wel weer wat aan mankeert, hij ziet er ook niet uit verder alles zit los, remmen werken amper(blijven hangen enzo, licht doet het niet etc etc..

Nu vanochtend wou ik op de fiets stappen, kom ik erachter dat m'n slot verrot was, deed hem van het slot af en nog wou ie niet mee, (zo'n slot slot met zo'n rond stangetje onder je zadel weetje wel) bleek dat dat stangetje loszat en iedere keer terugschoot, dus ik dat ding vastbinden, maar ik kreeg m'n sleutel er ook niet meer uit! (gelukkig heb ik m'n huissleutel eraf gehaald!)

Nou ik naar m'n werk, kom ik net uit m'n werk, WEG FIETS! Nou je denkt dat je het nooit meemaakt, maar ik kreeg meteen het idee dat iemand een grapje met me uithaalde, hoe kan het ingodsnaam zo zijn, dat die ENE keer dat m'n fiets niet op slot staat hij meteen gejat wordt!? Zo'n oud mormel?

Zoals ik ben liep ik maar meteen door alsof er niets aan de hand was, met allemaal gedachtes.. gelukkig reed er meteen iemand langs waarmee ik mee kon rijden(al hoef ik toch maar 10 minuutjes te lopen Tong uitsteken )

Er zitten een paar types bij ons waarvan je het zou kunnen verwacthen, maar die wisten niet eens dat m'n slot het niet deed, en dan nog, waarom zo'n grapje?
Vind het nog steeds raar, niet dat ik het erg vind dat ie gejat is want het was toch een kreng, iedere ochtend was het maar de vraag of ie met me meewilde, maar toch mijn fietsie, die ik van m'n eigen centjes tweedehands gekocht heb, die me iedere morgen weer naar m'n werk heen en trug brengt, wie wil dat kreng nou!?


pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 18:30

Mmmh...in de Briel ben je je fiets echt ZO kwijt jammer genoeg...

Van die irritante jeugd die van en naar het busstation moeten....Boos!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 18:32

Ja, maar over het algemeen zit ik neit in een straat/weg waar veel van die schooljeugd langskomt, dat zit nl net aan de andere kant van het centrum... Boos! ALs ik 'm tegenkom!!

Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 18:37

ja mijn fiets ook.
slot stuk zet hem neer 2 kinuten later kom ik terug fiets weg.
ach hij was toch verrot.
versnellingen stuk banden verrot.
en nu heb ik een veel beter fiets. Tong uitsteken

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 18:52

Het stomme is dat ik smiddags pauze heb gehad, er langs ben gelopen, en eigenlijk niet eens kan vertellen of ie er TOEN nog wel stond.. zo goed let ik er dus op Tong uitsteken

Ik vind het wel erg banketstaaf, kijk dat iemand een spiksplinternieuwe fiets jat, OK die moet je hier ook niet buiten zetten(bij mij in de straat kan het wel), maar zo'n oud rammelding.. bah.. ze moeten eens met die poten van iemand anders spullen afblijven!
Alsof ze m'n fiets al weken in de gaten hebben gehouden ofzo, of dat ze iedere dag even langskomen om te voelen of ie wel op slot staat!

Het rotte is dat ik wel een mooie nieuwe fiets wil(een nieuwe), maar dat ik die toch niet durf te gebruiken daar, heb er gelukkig ook geen geld voor, jammer dat zelfs 2e handsfietsen tegenwordig minstens boven de 70 euro zitten (als je goed zoekt!)


Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 19:19

Ja dat is echt lu||ig idd!!

Heb het ook een keer bijna gehad, ik had 1 keer me fiets niet op slot gezet (vergeten) en ik was toen met me vriend in de stad we waren een uur weg ofzo, en we kwame de hoek om en ik zie zo een man die komt loopt langs me fiets en die pakt hem en wil er zo mee wegrijden, toen rende me vriend (nu alweer me ex) erachteraan en zei aar wil je heen met die fiets die is van ons!! en toen gaf tie hem terug en liep heeel snel verder zonder iets te zeggen whahah, had toen echt geluk gehad!!

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 19:23

mijn (ex)fiets hebben ze gejat bij het sportiom, terwijl we gym hadden.
Er stonden allemaal nieuwe fietsen in het rek, er langs een gloednieuwe mountainbike, niet eens op slot! En welke jatten ze, mijn ouwe trouwe roestbak, die op slot stond en gegraveerd...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers