Welke jongen afzeggen of niet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 15:26

Tja... wat betekent zoenen nou?
Voor mij betekent zoenen nog altijd iets wat je doet met een speciaal iemand en niet zomaar met de eerste de beste knappe jongen...
En meer dan 1 op een avond vind ik al helemaal not done...

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 15:28

Saskia9"]
[quote="Baytje schreef:
djies, is dit de jeugd van tegenwoordig??? ik word oud...sorry hoor, maar iemand opvrolijken door samen met je vriendin met hem te gaan zoenen? Verward waar is je eigenwaarde?


haha ik ben ook nog jeugd maar misschien een andere type..en wat je schrijft heb je volkomen gelijk in !
[/quote]
ik dacht al dat ik abnormaal was ofzo...
Maar kan je geruststellen, niet alle jeugd hangt de slet uit Knipoog
Sorry hoor, maar als ik een jongen leuk vind en hij gaat voor mijn neus staan zoenen, wil ik echt niet de volgende zijn.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 15:29

wat betekent zoenen nou..
voor je het weet duik je met iedereen het bed in..sex is ook lekker dus ga je dat ook met iedereen doen dan?
sorry dat ik het zeg..maar dit is gewoon slettengedrag..
Ik zoen alleen met knappe jongens zeg je..
jeejte zeg..hoezo player....

Baytje
Berichten: 405
Geregistreerd: 07-08-02
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 15:33

Wat betekend zoenen nou? Het is lekker en je lekkere jongens heb hoezo niet dan?
Je leeft maar een keer en ik geniet er volop van.
Citaat:

misschien kan je proberen om ze alle 3 in je bed te krijgen op 1 avond? sex is ook lekker, waar ligt je grens...

sorry hoor, maar ik vind dit typisch "dom blondjes"gedrag...en dat je t interessant vind dat die bewaking zo op jullie reageert... t zijn MANNEN hoor! die nemen graag dit soort meisjes in de maling. je doet je boktnaam wel eer aan op deze manier skaapie! Haha!

Baytje
Berichten: 405
Geregistreerd: 07-08-02
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 15:34

grinnik, ook blond, bovenstaand bericht moet dus zijn: bovenste stuk gequote, onderste tekst is van Baytje zelf...

skaapie
Berichten: 33
Geregistreerd: 19-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 15:39

Natalie schreef:
Tja... wat betekent zoenen nou?
Voor mij betekent zoenen nog altijd iets wat je doet met een speciaal iemand en niet zomaar met de eerste de beste knappe jongen...
En meer dan 1 op een avond vind ik al helemaal not done...


Of het ligt aan mij en mijn soort vrienden, die zo ontzettend anders dan zijn.
Het is absoluut fout hoor een vriendin heeft een vriend en heeft zaterdag met twee andere jongen gezoent, kijk dat vind ik niet kunnen. Maar als je nog vrijgezel bent, wat is er dan eigenlijk op tegen?

Ik heb er meestal acht op een avond. Mijn vriendinnen wel iets minder, maar ook wel altijd drie tot zes. Bij ons ik dat heel erg normaal. Als ik er maar een zou hebben op een avond zou ik me echt kneuzig voelen. En dit is de manier om aan een vriend te komen.

Maar nummer 2 vond het ook heel erg dat hij mij met andere had zien zoenen was de vorige keer ook zo. Daarna moet ik altijd bewijzen dat ik hem echt wil en dan ga ik elke keer naar hem toe en dan wil hij pas zoenen. Hij is wel de moeite waard, mijn vriendinnen geilen ook op hem.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 15:39

hahahahaha tjah..blont he..maar we weten wat je bedoelt

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 15:43

Citaat:


Ik heb er meestal acht op een avond. Mijn vriendinnen wel iets minder, maar ook wel altijd drie tot zes. Bij ons ik dat heel erg normaal. Als ik er maar een zou hebben op een avond zou ik me echt kneuzig voelen. En dit is de manier om aan een vriend te komen.


jeetje zeg...dan vind ik het heel normaal als jij straks met een ziekte thuis komt..nu is het zoenen straks is het sex..sorry..maar als je hiermee door gaat zien jongens jou straks als een ding..ding wat toch wel zoent..makkelijk over te halen..heb je geen eigen waarde? 8 op een avond...
Laatst bijgewerkt door Saskia9 op 25-11-03 15:43, in het totaal 1 keer bewerkt

skaapie
Berichten: 33
Geregistreerd: 19-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 15:43

Baytje schreef:
Wat betekend zoenen nou? Het is lekker en je lekkere jongens heb hoezo niet dan?
Je leeft maar een keer en ik geniet er volop van.
Citaat:

misschien kan je proberen om ze alle 3 in je bed te krijgen op 1 avond? sex is ook lekker, waar ligt je grens...

sorry hoor, maar ik vind dit typisch "dom blondjes"gedrag...en dat je t interessant vind dat die bewaking zo op jullie reageert... t zijn MANNEN hoor! die nemen graag dit soort meisjes in de maling. je doet je boktnaam wel eer aan op deze manier skaapie! Haha!



Neeh ik neuk ze niet. Neuken vind ik wel wat bijzonders eerlijk gezegt. En dan gebeurt alleen met mensen die het waard zijn. Alleen zondag een uitzondering want ik wil weleens een trio meemaken.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 15:44

NIET GOED IN JE HOOFD...

skaapie
Berichten: 33
Geregistreerd: 19-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 15:44

Saskia9"]
[quote="skaapie"][quote="Natalie schreef:


Ik heb er meestal acht op een avond. Mijn vriendinnen wel iets minder, maar ook wel altijd drie tot zes. Bij ons ik dat heel erg normaal. Als ik er maar een zou hebben op een avond zou ik me echt kneuzig voelen. En dit is de manier om aan een vriend te komen.


jeetje zeg...dan vind ik het heel normaal als jij straks met een ziekte thuis komt..nu is het zoenen straks is het sex..sorry..maar als je hiermee door gaat zien jongens jou straks als een ding..ding wat toch wel zoent..makkelijk over te halen..heb je geen eigen waarde? 8 op een avond...
[/quote]

In zes uur zijn heus wel makkelijk acht knappe jongens te vinden. Met zo ontzettend veel bezoekers. Niet leuke jongens kunnen mij echt niet krijgen. Hoezo geen waarde, jongens doen net zo goed mee.

skaapie
Berichten: 33
Geregistreerd: 19-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 15:45

Saskia9 schreef:
NIET GOED IN JE HOOFD...



Wat is daar gek aan als ik het vragen mag?

Baytje
Berichten: 405
Geregistreerd: 07-08-02
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 15:48

ik lig inmiddels wel in een deuk hier...zondag is een uitzondering want ik wil wel eens een trio meemaken...geweldig! dat mag niet van de kerk hoor, op zondag!
ga eens een ander in de maling nemen schaap

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 15:50

jah iddd. hier ga ik me vingers niet meer aan vuil maken..

skaapie
Berichten: 33
Geregistreerd: 19-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 15:52

Je hebt het vast nooit gedaan, anders was je er wel wat enthousiaster over.
We gaan het op de middenstip doen van een voetbal veld, alleen ze wist nog ze niet of er gespeeld werd. Nou ik hoop van niet, is toch wel spannend...

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 15:53

Op die manier zal je geen leuke jongen vinden die jou echt wil en jij hem. Want dan is er maar 1.

Maar je bent nog lekker jong en ga jij maar lekker de GH uithangen Knipoog
en als je wil weten wat ik met GH bedoel moet je maar pb-en Knipoog en die vorige regel is ook met beetje sarcastische ondertoon bedoeld.

Caira
Berichten: 26068
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 16:00

En toen kwam er een roze olifant met een grote snuit, en die blies toen snel het verhaaltje uit! Kind ga met je barbies spelen!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 16:08

irish_lady schreef:
En toen kwam er een roze olifant met een grote snuit, en die blies toen snel het verhaaltje uit! Kind ga met je barbies spelen!


*LOL* idd, wat een fantasie, en ik dacht dat sommige mensen erg waren,, goh die worden nu ineens heel erg saai bij het lezen wat zij allemaal doet.. Scheve mond

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 16:17

volgens mij wordt iedereen hier zooooo ontzettend in de maling genomen en hoe bozer of belerend de reacties doet deze persoon er gewoon nog een schepje bovenop. Mocht het allemaal wel waar zijn dat is ze straks eersteklas materiaal voor Yab Yum (maar ik geloof er niet in)

Baytje
Berichten: 405
Geregistreerd: 07-08-02
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 16:20

bij Yab Yum worden alleen mensen met een bepaalde stijl/klasse aangenomen (je bent daar ook geen prutsmuts maar gastvrouw, maar dat terzijde), en daar valt Skaapie niet onder!!! (mocht dit allemaal waar zijn wat ons vertelt wordt...)

Caira
Berichten: 26068
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 16:21

Schijnt wel goed te verdienen dat Yab Yum

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 16:34

kan ze wel alle 3 de mannen van onderhouden straks.. Haha!

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 16:38

youngster schreef:
kan ze wel alle 3 de mannen van onderhouden straks.. Haha!


****************
hihihihi, ja da's waar, theoretisch zou dat waarschijnlijk wel kunnen maar of die haar dan nog willen?????? Ja misschien als parasolhouder

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 16:50

hee jongens doe toch niet zo ouderwets, gewoon zoenen tot je er bij neervalt en de volgende dag je zelf afvragen waar die kortslip toch vandaan komt Knipoog...
mijn god wat een kalf......

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 16:59

Citaat:
Het lijkt nu net of ik met zomaar iedereen zoen, dat ik niet zo. Ik zoen alleen met knappe jongens.


hahaha lol Haha!

Maar volgens mij zie je nog niet in dat je eigenlijk zelf 'gebruikt' word Haha!