Ik loop op Krukken

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 07:07

Huilen Huilen Huilen Geen Hengstenkeuring voor mij zaterdag,geen wedstrijd voor de winterkampioenschappen met expiriment en Lodewijk...
Geen meeting met maarten de 9de en geen Lunteren meeting de 10de...
Ook paard&koets kan ik vergeten tenzij mijn enkel spontaan hard vooruit gaat *huil*

Ik sta alweer 8 jaar op deze stal.. al 8 jaar is er in de schuur 1 tegel die hoger staat dan de rest 3 jaar gelden ben ik er al eens overheen gedonderd en gisteravond weer alleen had ik nu meteen het idee dat het mis was ik kon niet staan.. ruim een kwartier onder de ijskoude kraan gezeten maar mijn enkel werd net een balon.. Ik kan niet eens in m'n pantoffels laat staan in m'n schoenen.

Nadat een stalgenootje me naar huis heeft gebracht is mijn moeder mee gegaan naar het ziekenhuis.
Eerst dachten ze dat mijn enkel gebroken was, gelukkig dat niet.
Toch wel zwaar gekneusd en mijn enkelbanden he die zijn iig flink verrekt en misschien dat er een klein scheurtje in zit...

Ik moet nu een week met m'n pootje omhoog maar ik mag door huis met krukken strompelen. Woensdag weer naar het ziekenhuis en heel misschien mag ik dan tape en dan mag ik voorzichtig beginnen met belasten....dan 2 weken later weer opnieuw tape... dit geintje houd me dus 5 weken!!!!!!!!!!!!! zoet...
Maar heel heel misschien mag ik de laatste 2 weken rijden (zonder beugel) dan zou ik wel mee kunnen naar paard en koets... Verdrietig

Kortom ik voel me echt heel erg stinkmodder net geregeld dat ik die hengst 3 weken langer mag... krijg net te horen dat ik misschien de vrijdagavond een show alleen krijg en dat Janneke en ik de zondag de pass de deux hebben......
*huil*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 07:08

he meid, wat heb jij een pech zeg.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 07:13

Wat K*T! Boos!
En net nu!
(gelukkig hebben we al wel Artis achter de rug Haha! )

En nu?
Is voor Janneke nu ook haar optreden verkeken, of kan / ga je iemand regelen?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 07:20

Kim wat ontzettend balen zeg Verdrietig
Gatsie zo zie je maar een ongeluk zit in een klein hoekje Verward
Wat jammer zeg dat nu al die leuke dingen waar je zo naar had uitgekeken dat je daar niet aan mee kan doen Verdrietig
Ik hoop dat het snel beter gaat met je enkel.........
Beterschap!!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 07:20

Ahhhhh dat is heeeeel erg balen!
Weet niet veel meer te zeggen dan sterkte meissie, doe lekker rustig aan en ik duim voor je dat het snel beter wordt! Verdrietig

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 07:22

dit is zwaar poedersuiker voor jou.

demed hier baal ik zo van dat dit jou moet gebeuren.


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 07:48

Ja ik moest gister wel even heel hard slikken toen ik dat hoorde...Volgend jaar weer een kans om het maar positief te bekijken...

Ik weet niet wat janneke gaat doen of ze gaat alleen rijden of we zeggen het helemaal af..?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 07:51

Kan je niet iemand regelen die wil rijden?

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 07:55

Tja wie dan? Diegene moet binnen 3 dagen een wildvreemde hengst leren kennen en een kur uit z'n kop leren.
Er zijn er zat op stal die het meteen willen doen maarja het moet wel een beetje lijken natuurlijk niet dat de 1 de andere kant op rijd etc,

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 07:55

Jeetje Kim, wat poedersuiker voor je. En net nu Experiment langer bij je mocht blijven...
Beterschap ermee in elk geval!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 08:00

Een oproep aan bokkers misschien?
Het zou toch jammer zijn als je het hele gebeuren zou moeten afzeggen!

Esther

Berichten: 4141
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 08:18

Rot zeg dat het juist nu moet gebeuren. Misschien volgend jaar nog een kans?
Veel beterschap met je enkel in ieder geval!
En er komt wel weer een kans, als ze nu experiment al langer bij je wilden laten, mag hij vast nog eens terug komen.

Sprakeloos

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 08:22

Oh jeetje, dat is balen! En net nu je zoveel plannen had. Verdrietig
Heel veel succes ermee en doe rustig aan!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 08:31

aaaah Kim wat ontzettend l*llig voor je!!! Je had nog wel zo op alle dingen verheugd. Verdrietig Ik hoop maar dat die genezing boven verwachting snel gaat en dat je snel weer wat kan gaan doen. Echt zo ontzettend balen voor je!!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 08:41

Ah kim wat ontzettend .... voor je
maar misschien word je enkel wel heeeeeel snel beter. als die eenmaal minder dik is gewoon goed intapen. en heeeeel misschienetjes kan je dan wle P&K rijden. ah toe? maar je komt wel want anders mis je mn hamburgertje. en gewoon blijven lachen want het komt allemaal wel weer goed en volgend jaar nog een kans. *knuf*

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 08:48

Wil Tamara Coppens dan niet meedoen met Eendracht. Heb haar zien rijden en het zag er goed uit.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 09:06

Kim, wat erg joh! Ik vroeg me al af waarom je vanmorgen om 9 uur op Bokt zat en nu lees ik dit. Bah bah bah, kl*tetegel! Alle pech die je maar kunt hebben, net nu je zoveel leuke dingen in het vooruitzicht had.

Ik heb ook ooit m'n enkelbanden flink verrekt en de eerste twee weken kon ik nauwelijks iets, behalve strompelen. Ik was zo eigenwijs om na een week weer met een dik ingetapete voet op het paard te stappen (gympen aan), maar dat heeft me uiteindelijk wel 4 maanden aan fysiotherapie gekost. Ik wil je niet bang maken hoor, maar forceer alsjeblieft niks!

Heel veel sterkte!!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 09:16

Ahhh, ik wil anders wel Stand-In-Kim spelen hoor... Denk alleen niet dat dat mag want ik heb nog geen wedstrijden gereden...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 09:20

Oh wat balen zeg. Het komt altijd op een rot moment maar dit is dus echt een rot moment.

Ik leef met je mee hoor

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Ineke2

Berichten: 33038
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 09:30

Jeetje wat balen!!! Heel veel beterschap en ik hoop dat het snel minder pijn doet, maarja kl*te dat het net nu moet gebeuren... Verdrietig

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 09:37

wat ontzettend K*T voor je!!!! En inderdaad net nu... Boos!
Dit soort dingen komen echt altijd op het verkeerde moment...
k ben trouwens ook al vaak genoeg door die kl*tetegel op m'n bek gegaan! En nooit iets ergs! en net nu jij allemaal plannen had, val je erover en is het wel ernstig! Hoe Frusty !!!
Naja, het komt allemaal wel weer goed en als je nu maar de eerste paar weken echt rustig aan doet en ook zoals Karin al zei, niks forceren, kun je vast wel weer rijden met P&K
Ook echt heel stom dat je net zo lekker op weg was met Lot, met al die WP-en in de M1, en dat je dat nu ook moet staken.... Boos!
Je komt toch wel zaterdag ff langs om te kijken?? Anders is het minder leuk zonder jou!! Huilen
Dan neem ik Jomanda wel mee, en kan zij je voet instralen en genezen Lachen
Ik vond het wel grappig, wordt er iig zelf ietsepietsie vrolijker van....

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 10:14

Jeetje wat balen zeg Frusty

Er zijn vast toch wel wat bokkers die super kunnen rijden die in kunnen vallen of niet ??

Janna, Zep ??? wie nog meer en heeft tijd en zin.

Ene Bok ze he Lovers

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 10:22

Jemig wat zul je balen.... Wordt er nu iets aan die tegel gedaan?

Je gaat toch evengoed wel naar de keuring kijken hoop ik? Arme nimbertje.... kan ik je nog niet zien rijden... Huilen

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 10:29

oooow VERROT!!! net nu je zo'n drukke tijd hebt!!! Kan je nog wel werken dan? En lottel? krijgt hij nu vakantie??

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 10:59

wat balen zeg, net nu er zoveel te doen is.
Nu ga je uit frustratie de tegel wel rechtleggen zeker?
er is vast wel een bokker die voor je in kan vallen, er stonden hier eens mensen die hun proefje zo uit hun hoofd weten, janna ook toch?. En ook heb ik eens gelezen dat janna en jij op de zelfde manier rijden....
Maar ja het moet wel je eigen keus zijn.
Veel succes.
Ga je nu wel werken?
beterschap!
Petra

:evaw:


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Afanaisa91, Amazonbot, Amyyy, ChanelR, Colien, Fair, Femke_Tweety, flooooo, Froukje, GrapeshotBot, Hhilde, III, Ineke2, Jade91, jadeken, larapurdy, leintje_, Mondy, pretty, Saskiaa_, Sintara, Telpeva, xColorCross, Zebrastreep en 70 bezoekers