Vandaag heb ik iemand anders op Iwaldo zien rijden...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 21:45

en ben er nu dus achter dat het idd aan mij ligt als ie niet wil lopen want hij kan het dus WEL *LOL*
Nee hij liep hardstikke goed; ze had wel een beetje dezelfde dingen als ik qua galoperen (rechts wil ie snel te hard en moeilijk op de volte) en ze vond ook dat ie te kleine pasjes maakte (strekken vind ie ook moeilijk) Met de aanleuning had ze niet zoveel problemen en daar heb ik wel wat problemen zitten, maar ze zag wel waar dat door kwam... Dus ik denk dat ik maar eens nog wat actiever ga rijden... als ik hem toch eens zo kan laten lopen.. Kwijl



Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 07:34

Apart is dat he, als er iemand anders op 'je paardje' rijdt. Ik vind het al vreemd als mijn instructrice eens op Muzefee gaat zitten.
Maar het is wel goed om eens te kijken waar de fouten ingeslopen zijn en hoe je dat er weer uit kunt krijgen.

Veel succes met het actiever rijden. Je weet nu in elk geval wat je moet doen. Dat gaat vast wel lukken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 09:02

Leuk he om een keer een ander te zien rijden op je paard!
Die arme Wallie krijgt het nog zwaar straks al ie lekker aan het werk moet *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Laj1, Lanoca, mino1, Pellelilly en 42 bezoekers