Uitgebroken..!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Uitgebroken..!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 02:26

Ik kwam vandaag op stal, zeggen ze tegen me dat mijn 2 fjordemonsters net waren uitgebroken Scheve mond
De staleigenaren waren binnen op dat moment, en er waren 2 fietsers zo aardig om even te komen melden dat er 2 paarden op straat liepen..
Dus hun naar buiten, kijken welke paarden het waren..
De mijne dus Bloos
Gelukkig heeft m'n ruin honing aan z'n reet, dus m'n merrie loopt er altijd trouw achteraan Haha!
De staleigenaar had Arthur bij z'n manen gepakt en zo mee terug genomen naar de wei, Noah liep er mooi achteraan OK dan!
Het hek was open, dat zal arthur wel op zijn geweten hebben, dus nu maar ff arthurproof gemaakt Haha! die krijgt tie echt niet meer open dus.
Toen ik aankwam stonden ze dus alweer in de wei, en keken me heel onschuldig aan van " Het is niet waar hoor wat ze zeggen"

Gelukkig is er niks gebeurd want ik schrok er echt van Scheve mond

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 11:08

ja dit zijn geen grappige dingen, het is bij ons ook al eens gebeurd alleen is de mijne toen leuk het bos ingewandeld ipv het verkeer op te houden Haha!

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 13:07

gelukkig is er niks gebeurt...! maar kan dr wel een beetje om lachen Nagelbijten / Gniffelen *LOL*

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 13:32

hoe ondeugens kunnen fjordjes zijn!!! lol! gelukkig is er niets gebeurd..

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 13:32

hoe ondeugend kunnen fjordjes zijn!!! lol! gelukkig is er niets gebeurd..

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 14:57

Pellie schreef:
ja dit zijn geen grappige dingen, het is bij ons ook al eens gebeurd alleen is de mijne toen leuk het bos ingewandeld ipv het verkeer op te houden Haha!


Gelukkig is de fokkerij in een rustige straat, maar al ze de straat waren uitgelopen kwamen ze op een 80 km weg terecht
Maar gelukkig is dat niet gebeurd Haha! mede dankzij de fietsers OK dan!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 16:09

Haha ik ken het! Ik heb het ook gehad afgelopen zomer! Mijn pony vond het gras er aan de andere kant lekkerder uitzien! Dus liep ze zo een klein slootje door. Rare pony! Nu hebben wij het ook allemaal goed afgesloten want je leert er wel van Lachen
En mijn wei is naast een 80 kilometer weg! Daarliep ze dus in de berm, blij toe was er een vrouw zo aardig die alles gezien had het gelijk te melden!!!+:)+