gebruikerslijst

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

gebruikerslijst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 22:35

Kunnen al die mensen die o of 1 bericht hebben geplaatst niet opkrassen ,dan is t iets makkelijker zoeken .
Ik kan me niet voorstellen dat dat iets uitmaakt in t grote geheel .vroeger wel .toen moesten we natuurlijk veel leden hebben maar nu maakt dat toch niks meer uit en t maakt t geheel wel wat overzichtelijker.
Dan weet je toch meteen hoeveel er werkelijk lid zijn en houdt je jezelf niet langer meer voor de gek.


Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 00:11

Ik geloof dat hier al vaak topics over zijn geweest en het gebeurt niet omdat sommige bokkers alleen lezen zonder ooit een berichtje te plaatsen en bovendien vond bart het aantal gebruikers wel aantrekkelijk voor eventuele adverteerders.


Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 00:12


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 10:06

Slotje dus. Het antwoord van Bart is al járen hetzelfde en ik denk niet dat daar in de tussentijd verandering in is gekomen.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, _Lois_, Alik, Amazonbot, Bullebeest, ComscoreBot, Earth, flash40, Galeo, gonniee, Iselda, Josien_, judithM, MarJon, maxi90, Muronia, Nanu, OmgiliBot, Poety, Roosch, secricible, Sizzle, veerledec, Westerntrail en 156 bezoekers