Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:gemeentes...kopen maar..bevorderd de recreatie, dus inkomsten voor ons land
Daphnezz schreef:runningkawa schreef:gemeentes...kopen maar..bevorderd de recreatie, dus inkomsten voor ons land
Volgens mij is het niet goed om een dier of plan uit een ecosysteem te halen. Een paar dazen valen om je vee te beschermen oke, maar die dazen zullen vast wel een functie hebben (ik kan er alleen niet o komen).
Daphnezz schreef:runningkawa schreef:gemeentes...kopen maar..bevorderd de recreatie, dus inkomsten voor ons land
Volgens mij is het niet goed om een dier of plan uit een ecosysteem te halen. Een paar dazen valen om je vee te beschermen oke, maar die dazen zullen vast wel een functie hebben (ik kan er alleen niet o komen).
Joyvita schreef:Whoa de LOER werkt echt, vanmorgen om 11.00 uur al tientallen gevangen en om 16.00 uur zijn ze niet meer te tellen!
Lemelerveld, Overijssel.
Sjuulie schreef:machie, ik heb de eerste vandaag gespot(ook omgeving deventer) maar het is nog niet zo heel erg..
jeetje perrokai! dat klinkt wel zwaar extreem zeg!
runningkawa schreef:Zojuist de telling van gisteren gedaan
Paarden overdag op stal en om 4 uur naar buiten omdat het hier toen bewolkt werd en lekker 10 graden kouder.
Maar toch nog de totale vangst van..niet schrikken...
242
En bij het pakken van de opvang bak ging hij ff open en vielen er ongeveer 5 dood op de grond, die zijn niet mee geteld
http://members.lycos.nl/runningkawa/bok ... ni-242.jpg