kosten van een (portret)foto?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

kosten van een (portret)foto?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 23:25

Mijn moeder wil altijd nog graag een foto van ons (haar 3 kids) nu willen we haar die misschien voor kerst of sinterklaas geven, maar we hebben geen idee wat de kosten zijn? We dachten zelf aan een zwart/wit foto.


Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 23:44

misschien kun je het beste informeren bij een fotograaf bij jou in de buurt... elke fotograaf heeft namelijk verschillende kostprijzen...

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 23:49

de meeste fotograven hebben idd verschillende prijzen. ik heb samen met mijn broer een foto laten maken voor mijn moeder. we werden 5 keer op de foto gezet, hiervan mochten we de mooiste uitzoeken en laten afdrukken (bruin/wit) dit heeft ons ongeveer 30 euro gekost en het duurde ongeveer 3 weken

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 23:50

ja heb ik al gedaan (via email) maar ik wilde hier ook nog even horen om te kijken of de prijzen niet enorm verschillen. Zouden jullie nl veel lagere prijzen noemen dan zou ik nog ff verder zoeken

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 23:51

bij een profeccionele fotograaf ben je echt veel geld kwijt. ik heb vorrig jaar voor een vriendin van me (met hetzelfde idee als jij Tong uitsteken ) foto's (met spiegelreflex camera) gemaakt van haar en haar broertje en zusje, gewoon het hele rolletje laten drukken en daarvan de mooiste uitgezocht en uit laten vergroten, haar moeder dacht (en denkt nog steeds) dat ze bij een dure echte fotograaf zijn geweest *LOL* .

gewoon iemand met een goede camera zoeken, is heel veel goedkoper Knipoog


Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 00:00

Een echte goede fotograaf doet ook leuke dingen met je of met de foto. Maar dat is echt heel duur. Me moeder heeft destijd fl. 500 betaald (incl. lijst) voor een twee hele mooie foto's. Lips are sealed Beetje veel, maar de fotograaf was ook echt erkend door een of andere fotogravenbond.

- Offline -

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 00:01

Ik en m'n 2 broers hebben het laatst ook laten doen en het is een erg leuke foto geworden.
Bij ons kostte het geloof ik in totaal iets van 75 euro (weet het niet meer precies want m'n broer heeft dat geregeld) Daarvoor hadden we een foto in sepia (bruintinten) van 20x20cm. Die was geplakt op een ondergrond zodat ie niet gaat "golven" na een tijdje en een lijst erom heen.

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 14:49

Ik ga toevallig aankomende vrijdag een potret laten maken met mijn broertje en vriend. (voor mijn ouders)
De kosten zijn 65,- euro voor een zwart/wit foto van 30 bij 40 cm.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 14:59

IcePrincess schreef:
bij een profeccionele fotograaf ben je echt veel geld kwijt. ik heb vorrig jaar voor een vriendin van me (met hetzelfde idee als jij Tong uitsteken ) foto's (met spiegelreflex camera) gemaakt van haar en haar broertje en zusje, gewoon het hele rolletje laten drukken en daarvan de mooiste uitgezocht en uit laten vergroten, haar moeder dacht (en denkt nog steeds) dat ze bij een dure echte fotograaf zijn geweest *LOL* .

gewoon iemand met een goede camera zoeken, is heel veel goedkoper Knipoog

ja, maar het kwaliteitsverschil tussen een leuke amateur en een echte vakfotograaf is toch echt aanzienlijk. Niets ten nadele van jouw kwaliteiten maar mijn man volgt de opleiding fotovakschool en dan praat je toch echt over een ander niveau. Hij fotografeerde altijd al heel behoorlijk, maar zijn werk is echt verbeterd. Nu zal ik erbij zeggen dat de meeste mensen dat verschil niet zullen zien, maar iemand met enige kennis van zaken dus wel, en ik iig ook (als buitenstaander al).

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 15:01


Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 19:15

Ja ik heb geinformeerd bij een fotograaf in de buurt en wrsch gaan we daarheen. En wij willen wrsch ook een foto van 30 bij 40 cm en dat was 56 euro. + dat ik vond dat ze een hele goede service boden, heel erg klantvriendelijk ook!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Flieno, Kidde, ManonGrr en 134 bezoekers