Heideheuvel Eemnes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Heideheuvel Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 23:57

Mijn verzorgpaard staat sinds kort op De heideheuvel in Eemnes. Wie staan er nog meer?

Dieren zijn dieren, mensen die zich gedragen als dieren zijn beesten!!


Xyris

Berichten: 9444
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 01:43

Je bedoelt de Heidehoek neem ik aan!?

CCCCorine staat daar in ieder geval en ik help met de paarden van Karen Galema, die heeft er 7 staan.

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 03:15

Ik sta er inderdaad ook (alleen dan in het 'oude deel' helemaal vooraan) Haha!.

lunatje schreef:
ik help met de paarden van Karen Galema, die heeft er 7 staan.


Leuk! Op welke dagen kom je altijd?

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 11:08

Ik ook!!! Haha!

Nog maar sins zaterdag hoor Bloos maar ben al helemaal gellukkig daar Tong uitsteken

Ik sta wel in het nieuwe gedeelte (nu nog met een luikje)...

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 15:50

Ik ook!!! Bevalt prima op wat verbeterpunten na, maar ja, díe heb je overal!

...

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:13

Ik kom zaterdag jullie kant op Nimba te helpen scheren maar weet iemand hoe ik vanaf Huizen het best kan rijden??

**Look where all this talking got us baby!!**

Xyris

Berichten: 9444
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 20:02

CCCCorine"]
Ik sta er inderdaad ook (alleen dan in het 'oude deel' helemaal vooraan) Haha!.

[quote="lunatje schreef:
ik help met de paarden van Karen Galema, die heeft er 7 staan.


Leuk! Op welke dagen kom je altijd?
[/quote]

Ik heb geen vaste dagen vanwege mijn werk, dus ik kom wanneer ze me nodig hebben, meestal 1x per week, maar ikprobeer meer

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9444
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 20:02

AnjaKos schreef:
Ik kom zaterdag jullie kant op Nimba te helpen scheren maar weet iemand hoe ik vanaf Huizen het best kan rijden??


Hoe o hoe ga je er naartoe? MISSCHIEN dat ik er zaterdag ook ben Lachen

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 20:19

Op de brommer Knipoog Ik kan richting Ziekenhuis Gooi Noord en dan aan de linkerkant van de snelweg blijven en als maar volgen (dan kom ik langs zo'n hofeniers bedrijf als het goed is) en als ik dat helemaal afrijd dan moet ik aan het einde naar rechts onder een tunneltje door. Ik kan ook via de eemdijk/wakkeredijk in Eemnes en ik kan over Hilversum....Moeilijk moeilijk moeilijk Verward

**Look where all this talking got us baby!!**

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 20:27

AnjaKos schreef:
Op de brommer Knipoog Ik kan richting Ziekenhuis Gooi Noord en dan aan de linkerkant van de snelweg blijven en als maar volgen (dan kom ik langs zo'n hofeniers bedrijf als het goed is) en als ik dat helemaal afrijd dan moet ik aan het einde naar rechts onder een tunneltje door. Ik kan ook via de eemdijk/wakkeredijk in Eemnes en ik kan over Hilversum....Moeilijk moeilijk moeilijk Verward


Je kunt beter bij de Witte bergen over het viaduct naar de andere kant van de snelweg gaan. Eind van de weg bij Europatuin linksaf en dan is het na de 'bocht' aan de rechterkant.

Xyris

Berichten: 9444
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 20:27

op de brommer, nou, dan zal ik je niet door laren sturen, dan snap je er niks meer van Haha!

zorg ervoor dat je via de Carpoolplaats in blaricum over de snelweg heen gaat, over het viaduct, ik neem aan dat je dat wel weet te vinden? Je gaat dan richting Eemnes. Rijd het weggetje helemaal af tot je niet meer rechtdoor kan, links van je zie je dan stallingen (hier staat ook smurf met haar paard) en rechts van je zie je een huis en daar staat vaak 3 fjorden bij, of ze staan tegenover het huis.
Als je niet verderrechtdoor kan, dan moet je reachtaf! rijd deze weg HELEMAAL af, op een gegeven moment kom je op een soort klein dorpje uit, heel klein, daar loopt een brede asvaltweg door. zorg dat je met die weg meerijdt. Als je op een gegeven moment dus die eerste weg af komt, ga je links bij die asvaltweg (anders rijd je de verkeerde kant op)
Goed, je rijdt doort het kleine dorpje, langs een kerk en ook deze weg rijd je helemaal af totdat je op een gegeven moment een zijweg opmoet omdat je niet met je brommer op de weg mag blijven.
Je rijdt dan over een weg waar allemaal vrachtauto's hun aanhanger laten staan, ik meen dat als je met de bocht mee rijdt (wat je dus moet doen) op een gegeven moment rechts van je de wegenwacht tegen komt.
Uiteindelijk moet je 1x een inrit en 1x een uitrit oversteken van een snelweg, jemoet in totaal 3x door hekjes heen rijden.
Als je die in en uitrit over bent ga je het eerste weggetje rechts, als je een stukje doorrijdt dan heb je op een gegeven moment links van je stal Heidehoek.

Ik hoop dat je het snapt Haha!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:39

Hmm, ik fietste altijd (toeristische route denk ik) door Blaricum heen , blaricummer tollaan af, rechtsaf richting witte pomp, bij de rotonde daar rechts, helemaal af fietsen (gooiergracht??) door het bos heen, alsmaar rechtdoor (komt langs die arabieren ding daar), onder het viaduct door en dan links.

Of gewoon wakkerendijk eemnes af en bij de nijhof met de bocht mee naar rechts, 2 wegen oversteken en weer rechts.

Ik sta trouwens ook bij smurf op stal (offtopic)

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

Xyris

Berichten: 9444
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:46

Lissalover"]
Hmm, ik fietste altijd (toeristische route denk ik) door Blaricum heen , blaricummer tollaan af, rechtsaf richting witte pomp, bij de rotonde daar rechts, helemaal af fietsen (gooiergracht??) door het bos heen, alsmaar rechtdoor (komt langs die arabieren ding daar), onder het viaduct door en dan links.
[/quote]

Deze route neem ik dus ook normaal gesproken.


[quote="Lissalover schreef:
Ik sta trouwens ook bij smurf op stal (offtopic)


Ik denk dat ik het toch een tijd ga vinden om mensen te meeten bij de stal waar ik eerdaags een paardje wil gaan stallen Haha!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 01:19

lunatje schreef:
Ik denk dat ik het toch een tijd ga vinden om mensen te meeten bij de stal waar ik eerdaags een paardje wil gaan stallen Haha!


Dat heb je toch al lang gedaan Haha!, of heb je toch een andere stal uitgezocht?

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 08:38

Tjee volgens mij krijgen jullie de stal met de meeste bokkers Haha!
Zo te zien bevalt iedereen het bij Daatselaar, ik heb het nog niet gezien nu het af is, ben een paar keer langs geweest toen ze aan het bouwen waren, toen was de binnenbak ook nog niet aanwezig, het wordt dus tijd dat ik een keer met alle bokkers die bij Daatselaar staan een boktmeeting ga houden Haha!

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 11:51

AnjaKos schreef:
Ik kom zaterdag jullie kant op Nimba te helpen scheren maar weet iemand hoe ik vanaf Huizen het best kan rijden??


Nimba staat 2 stallen veder als Simba
En je kan het beste zo rijden als wat CCCorine zegt.. Dat is het makkelijkst... Je moet alleen onder het tunneltje bij de europatuin wel linksaf anders kom je in Hilversum Schijnheilig uit (dat heb ik dus gedaan)...

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 14:30

Ok ik zal mijn best doen om het te vinden Knipoog Maar ik denk dat ik het wel vind zo Haha!

**Look where all this talking got us baby!!**

Xyris

Berichten: 9444
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 18:50

CCCCorine"]
[quote="lunatje schreef:
Ik denk dat ik het toch een tijd ga vinden om mensen te meeten bij de stal waar ik eerdaags een paardje wil gaan stallen Haha!


Dat heb je toch al lang gedaan Haha!, of heb je toch een andere stal uitgezocht?
[/quote]

ja dat weet jij natuurlijk nog niet, ik ben eens aan het rekenen geweest en ben tot de conclusie gekomen dat ik als ik een paard op heidehoek zet ik nooit meer iets voor mezelf kan doen... ook niet sparen... lijkt me niet zo verstandig

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 23:52

beetje laat, maar ik kom meestal op Donderdag. Ik rij dan Nimba, een zwart paard. Hij staat in het nieuwe gedeelte met nu nog een luikje maar verhuist binnenkort naar de overkant.

Dieren zijn dieren, mensen die zich gedragen als dieren zijn beesten!!

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 00:17

Barbara schreef:
beetje laat, maar ik kom meestal op Donderdag. Ik rij dan Nimba, een zwart paard. Hij staat in het nieuwe gedeelte met nu nog een luikje maar verhuist binnenkort naar de overkant.


Was jij niet die gene die dat paard in de paddock zetten terwijl er al wat in stond?? Tong uitsteken
Simba gaat ook verhuizen naar de overkant ik heb nu ook nog een luikje..

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 08:48

Roxxie"]
[quote="Barbara schreef:
beetje laat, maar ik kom meestal op Donderdag. Ik rij dan Nimba, een zwart paard. Hij staat in het nieuwe gedeelte met nu nog een luikje maar verhuist binnenkort naar de overkant.


Was jij niet die gene die dat paard in de paddock zetten terwijl er al wat in stond?? Tong uitsteken
Simba gaat ook verhuizen naar de overkant ik heb nu ook nog een luikje..
[/quote]


Het is toch fijn dat je paard lekker naar buiten kan kijken,waarom ga je dan naar een stal met geen luik? Zomaar een vraagje hoor Haha!

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 11:33

Roxxie"]
[quote="Barbara schreef:
beetje laat, maar ik kom meestal op Donderdag. Ik rij dan Nimba, een zwart paard. Hij staat in het nieuwe gedeelte met nu nog een luikje maar verhuist binnenkort naar de overkant.


Was jij niet die gene die dat paard in de paddock zetten terwijl er al wat in stond?? Tong uitsteken
[/quote]

Daar had ik al van gehoord ja Haha! lichte paniek geloof ik? Hoop dat alle paarden er zonder kleerscheuren zijn afgekomen?!!!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 12:46

Na alle positieve verhalen hier ben ik er zaterdag met een vriendin wezen kijken: schrok me dood van die eigenaar die iemand echt knetterhard de les stond te lezen, echt niet normaal hoor! Hij stond gewoon te schreeuwen!

Culemborg here I come!!

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 18:17

Was dat niet toevallig iemand die in de bak les stond te geven?
Dan heb ik wel zo'n vermoeden wie dat geweest kan zijn en dat is NIET de stalhouder.
En als het toch de stalhouder was, dan is er waarschijnlijk iemand een heel eind te ver gegaan met iets... Ik ken 'm alleen maar schreeuwend als in meeblerend met de radio Haha!

Nulla tenaci invia est via

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 18:22

Margreet schreef:
Was dat niet toevallig iemand die in de bak les stond te geven?
Dan heb ik wel zo'n vermoeden wie dat geweest kan zijn en dat is NIET de stalhouder.
En als het toch de stalhouder was, dan is er waarschijnlijk iemand een heel eind te ver gegaan met iets... Ik ken 'm alleen maar schreeuwend als in meeblerend met de radio Haha!


Oei...die lessen zullen vast feest zijn elke week Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MissSicarius, Pierus, Vagabondo en 107 bezoekers