Ik wil weer gaan starten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Ik wil weer gaan starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:35

Door mijn werk heb ik al jaren geen wedstrijden meer gereden, dat vond ik eigenlijk helemaal niet zo erg want het zou vanzelf wel weer komen.
Ondertussen werden de paarden er ook niet jonger op en als dieptepunt heb ik Händell vorige maand moeten laten inslapen.
Daardoor kwamen alle plannen die ik met hem had weer boven en vind ik het toch heel jammer dat er weinig tot niets van terecht is gekomen.

Dit wil ik met Ustinov eigenlijk niet laten gebeuren en heb dus een paar beslissingen genomen.
Ten eerste stap ik per 1 januari uit de M.E, dat scheelt me al erg veel tijd omdat ik dan niet meer meerdere dagen van huis af hoef (volgende week gaan we weer 3 dagen naar Maastricht).
Ook wil ik per 1 januari 32 uur gaan werken, ik heb de toestemming nog niet binnnen maar verwacht wel dat ik die krijg.
Zoals ik m´n planning nu gemaakt heb kan ik dan elke dinsdag naar de rijvereniging en ben ik om het weekend vrij.

Komend jaar wil eerst met de merrie´s gaan starten om te kijken wat er zoal veranderd is en in 2005 is Ustinov dan aan de beurt.
Ik moet nog wel een hele hoop met de KNHS gaan regelen want ik sta nu bij m´n beiden verenigingen als 2e gezinslid en krijg geen P&S meer, bovendien is mijn persoonsnummer naar iemand anders gegaan en zijn al mijn gegevens foetsie Verward
Wel heb ik onder een ander combinummer enkele concourstuigpaarden op mijn naam staan die ik nog nooit gezien heb Haha!
Ik moet dus van de week maar eens langs bij het KNHS/Federatiecentrum om een en ander eens te gaan regelen.

Een hoop plannen dus, ben benieuwd wat daar volgend jaar om deze tijd van terecht is gekomen Haha!


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:37

Wat enorm leuk Lia! Ik kom je wel een keertje aanmoedigen hoor! Maarreuh uit de M.E. stappen? Raak je dan ook je hond kwijt?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:54

Jeetje, heel veel plannen. Blijf je nog wel hondenbegeleider of mag Kyra nu van haar pensioen gaan genieten?
Wel leuke plannen. Ik start 13-12 met Joris. ch 1 wedstrijd per jaar is te doen voor mij.

Fiesta, freiberger, what else?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 21:02

Ik blijf wel "gewoon" hondengeleider maar stop alleen met de M.E.
Kira gaat dus nog lang niet met pensioen en na haar komt gewoon weer eeen jonge hond.
Hoewel ik erg veel heb meegemaakt met de M.E wil ik nu de paarden weer op de 1e plaats zetten.
Ik heb niet voor niets zo´n mooie stoere hengst gefokt Tong uitsteken

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 21:22

Leuk joh. Ik ga nu terug overstappen naar een engels zadel, en af en toe voel ik Rowan lekker lopen en denk ik "goh, wij zouden nog niet eens zo'n beroerd figuur slaan in de dressuurring" en dan kriebelt het een beetje.

Maargoed, ik ben er nogal groot voor en dat hakt er qua beoordeling behoorlijk in denk ik, bovendien ben ik heel slecht in 'piek presteren'. Daarom is endurance ook zo fijn voor mij.

Ik kijk nu al uit naar het moment dat jij met Usti de ring in komt, volgens mij word hij prachtig onder zadel!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 21:42

Dusss.... starten! *LOL* Toe maar Knipoog
Je hebt groot gelijk overigens. Die stoere vos van je mag best in het openbaar verschijnen Wie weet waar je beland Haha!

carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 22:10

Leuk Lia!
Als ik je eens een keertje moet groomen.... Je zegt het maar!
En usti hou je dus? Als hengst of als ruin?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Dees

Berichten: 18903
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 22:17

Heee, wat goed.
Maar eh...bezint eert ge begint.... nu moet je wel weer in het wit rijden Tong uitsteken
Of mag jij in uniform? Want zo'n donkerblauwe/zwarte rijbroek heeft zo zijn voordelen....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 22:34

Echt hartstikke leuk, Lia! OK dan!

Sommige dingen doen je idd beseffen dat je moet genieten van je paard(en), het kan zo maar gebeurd zijn.
Ik wil best een keer proef jureren als je aan het rijden bent Knipoog , maar volgens mij zit het wel goed bij jou!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 09:21

carola schreef:
En usti hou je dus? Als hengst of als ruin?


Voorlopig blijft hij nog even hengst maar hij wordt straks wel gecastreerd.
Deze winter houdt ik hem thuis voor de broodnodige opvoeding en van het voorjaar gaat hij weer naar Friesland.
Als ik hem dan in het najaar van 2004 ophaal wordt hij gecastreerd en ga ik hem serieus inrijden.
Nu longeer ik hem 1x per week een kwariertje met het zadel op en voordat hij weer naar Friesland gaat wil ik er een paar keer hebben opgezeten.
Dat scheelt volgend jaar een heel stuk als hij 3,5 is.
Moet wel zeggen dat hij een erg braaf is en een erg prettig karakter heeft.
Een stuk makkelijker dan Händell toen hij 2,5 was.

Ga trouwens gewoon in zwart/wit rijden.
Heb nog een hele mooie Pikeurbroek en ook m´n Pikeurjasje heeft nog nauwelijks gebruikssporen Tong uitsteken
Heb nog wel een nieuw wit dekje nodig
Ik wordt zeker een runner-up in de Boktsnob top 10 Schijnheilig

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 09:32

Super voornemens Lia! Het blijft toch kriebelen he, en soms schuift het allemaal voorbij en is het over voor je het weet.
Profiteer ervan nu het kan!

Wat je oude klassering betreft, heb je daar zelf geen bewijsstukken van? B.v. coupons waarop je hoogste klassering en je combinatienummers en persoonsnummer staan?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 10:03

He wat een leuke plannen!
Je leeft maar 1 keer en dan moet je wel je dromen waarmaken natuurlijk Knipoog

Wel een raar verhaal van de KNHS zeg. Succes ermee!

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 13:39

fabienne schreef:
Wat je oude klassering betreft, heb je daar zelf geen bewijsstukken van? B.v. coupons waarop je hoogste klassering en je combinatienummers en persoonsnummer staan?


Laat ik zelf liever maar even rusten, mag blij zijn als ik nu een B proef fatsoenlijk door kom Haha!
Er moeten echt eerst heel wat puntjes op de I gezet worden.
Dat is eigenlijk ook mijn doel van dit topic, een stok(je) achter de deur hebben om het ook daadwerklijk te doen.
In het bos rijden en daar wat fröbelen is heel verleidelijk Haha!

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 17:22

[quote="IlindraEr moeten echt eerst heel wat puntjes op de I gezet worden.
Dat is eigenlijk ook mijn doel van dit topic, een stok(je) achter de deur hebben om het ook daadwerklijk te doen.
In het bos rijden en daar wat fröbelen is heel verleidelijk Haha![/quote]
Hoe herkenbaar

Fiesta, freiberger, what else?

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 18:32

hardstikke leuk zeg! dus we kunnen straks ook samen op wedstrijd Knipoog

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Daantjuh88 en 52 bezoekers