Thuis gevoel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Thuis gevoel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 18:58

Veel mensen hebben het er over dat als ze terug zijn van vakantie weer blij zijn om thuis te zijn. Maar als ik terug ben van vakantie dan heb ik wel zoiets van dat ik weer blij ben om thuis te zijn, maar dat is meer om de beesjes en me vrienden. Niet omdat ik me echt thuisvoel in ons huis. Misschien komt dat omdat ik best al vaak verhuisd ben.
Hoe zit dat met jullie, blij omdat je thuis bent echt vanwege het thuis gevoel of ook om je paard en vrienden?

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:01

Bij mij is het een beetje veranderd. Vroeger voelde ik me thuis op een plaats, in een huis oid. Nu voel ik me thuis waar mijn partner is. Ik mis hem vreselijk als hij er niet is. Ik ben redelijk vaak verhuisd, dus mijn huis is niet echt meer mijn thuis. Ik ben wel blij als ik weer in mijn waterbedje lig, na een vakantie met andermans bedden.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:53

Ons huis is voor mij echt een thuis. Ik voel me hier prettig en op mijn gemak. Als ik terug kom van vakantie of een weekendje weg, dan ben ik blij om weer thuis te zijn.
Mijn ouderlijk huis is voor mij niet echt thuis meer. Mijn oude slaapkamer is tot hobbykamer omgedoopt, dus als ik blijf slapen, is dat bij mijn zusje op de kamer. Wel gezellig, maar toch anders dan vroeger.

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:59

Thuis is voor mij ook niet echt een huis. Maar een plek waar ik me fijn voel met mensen om me heen die ik erg graag mag. Bij mijn vriend thuis ben ik ook thuis. Waar ik met Dennis op stal gestaan heb was ik ook echt gewoon thuis.
Bij een hele goeie vriend van mij(die ik sinds m'n 2e ken en waar ik m'n halve jeugd door gebracht heb) ben ik misschien nog wel meer thuis dan in mijn eigen huis. Vroeger zat ik daar al liever dan bij mij zelf thuis en sinds ik verhuist ben is dat een van de weinige plekken waar ik nog echt vertrouwd 'thuis' kan zijn.

Vakantie is niets voor mij. Ff er uit is heerlijk hoor, daar niet van. Maar het moet niet te lang duren(zonder m'n vriend, zonder Dennis, zonder van alles). Een week is lang zat, en dan moet ik wel veel dingen gedaan hebben. De uitstapjes van m'n vader zijn dus ook geweldig, 5 dagen Amerika of Belize, 3 dagen Engeland enzo. Heerlijk, veel zien, overal komen en de tijd niet hebben om alles wat me lief is te missen.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:04

ik wil aan het einde van de vakantie ook graag naar huis....
de hondjes en paardjes voornamelijk. Ik weet wel dat ze het ook wel goed hebben als ik er niet ben, maar ik mis ze dan gewoon.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:08

Dat gevoel ken ik idd ook, het "thuis"-gevoel heb ik nergens... wil gewoon de belangrijkste personen/dieren/etc om me heen hebben en dan is t goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:14

Het thuis-gevoel is bij mij nog steeds Amsterdam, maar ik vind het wel heel erg fijn om weer terug te komen na een vakantie bij onze beesten. En dan vooral natuurlijk mijn paard en de honden. Lovers Met ons huis heb ik niet zoveel. Ik ben nog altijd om me heen aan het kijken of ik iets anders leuks kan vinden......maar vriendlief zit hier wel naar zijn zin, dus dat zal nog wel effies duren Boos! Haha! .

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:14

Ik ben in ons huis ook niet echt thuis.. Ik ben thuis bij mn vrienden en mn dieren.. die zijn het belangrijkst!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:55

Mijn huis is echt mijn thuis..
Ik ben 2 x uit huis geweest (om persoonlijke redenen) en ik miste mijn eigen plekje gewoon heel erg..
Als ik terug kom van vakantie, ben ik altijd blij als ik weer lekker in m'n eigen bedje kan liggen..

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 21:01

Ik ben altijd blij dat ik terug ben van vakantie, en wil zelfs niet eens op vakantie!! Thuis is voor mij echt thuis, en daar waar hof staat ook wel...

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 21:03

Het ligt eraan hoe de vakantie is geweest.
Natuurlijk vind ik het wel fijn om weer thuis te zijn en je draad weer
op te pakken, maar vakantie vind ik ook geweldig.
Mij zou je best voor een jaartje naar Amerika kunnen sturen, en thuis missen zal ik dan niet echt doen.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 21:14

Ik vind het altijd wel fijn om thuis te komen, vooral om Risco en mijn vriend . Maar ook gewoon de vertrouwde dingen in huis.
Maar naar een paar weken krijg ik toch altijd wel weer zin om naar een warm land te gaan..
Mijn thuisgevoel is na de scheiding van mijn ouder toch echt niet meer wat het is geweest. Dit gevoel krijg ik meer bij andere mensen / gezinnen.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 21:32

Ik vind het heerlijk om weer thuis te zijn na een dagje uit/vakantie...Ga alleen 20 december verhuizen..Hoop dat ik snel wen aan het nieuwe huis!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 01:18

ja mijn huis is mijn thuis omdat ik en mijn eejee er in wonen... en mijn diertjes. maar ik kan van een ander huis ook mijn thuis maken... Lachen

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 15:11

ik ben thuis waar ik me op me gemak voel..
na een vakantie ben ik wel blij om weer thuis te zijn dat wel..

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 15:47

Ik ben thuis waar ik me op mijn gemak en gelukkig voel... dat is in de eerste plaats daar waar mijn vriend en mijn paardjes en poezebeest (en oh, mijn familie en vrienden heb ik natuurlijk ook graag in de buurt als het even kan) zijn en in de 2e plaats in Anderson, TX bij miss Ingy Lachen... *zucht*... als ik mijn vriend nou ook zo ver kon krijgen dat hij zich in Anderson thuis zou voelen dan zouden we met zijn allen lekker kunnen verhuizen Haha!