aso makelaar!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

aso makelaar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 18:46

ik zal het verhaal kort houden,
mijn ouders hebben in cadzand een vakantiehuisje op een zomerdorp, dat is zeg maar een dorpje met alleen maar vakantiewoningen , geen receptie oid.
maar goed,smam was op het internet aan het surfen , en ze houden zo een beetje in de gaten welke huisjes er te koop staan, ze willen nl een keer een groter huisje daar kopen .
komen ze op een gegeven moment bij een makelaar(site)
staat het huisje van onze buren erbij,met een foto van ONS HUIS ???

najah ik zal de foto's hier laten zien, dan snap je ook wel waarom hij dat heeft gedaan , maar zoiets mag toch eik hemaal niet?

ons huis(tuin):
Afbeelding

tuin van de buren :
Afbeelding

snap jij het nu ook? is gewoon een sneeky truukje van de makelaar , maar het blijft asociaal!


_Marjon_
Berichten: 10656
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 18:53

jeetje wat een rotstreek van die makelaar... Kan je daar ook niks aan veranderen? op die makelaar afstappen en hem eens flink je mening vertellen... dit zou ik toch eigenlijk niet pikken, zomaar zonder het te weten je foto op internet Scheve mond

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 18:54

Het is verveldn voor jullie maar ook voor evt. kopers... erg raar en vaag

...Dreaming with my eye's wide open...

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 18:59

oh wij maken ons eigen er niet druk over hoor Lachen
spap is trots op zijn tuintje (die van ons eigen huis ziet er echt niet zo uit,die is veels te groot om netjes te houden Tong uitsteken )
dus we gaan er ook niets aan doen denk ik hoor,maar idd voor evt geinterreseerden, die waarschijnlijk van ver komen rijden (vakantiehuisje) is het knap l*llig als de tuin zo tegenvalt.
maar de binnenkant is ook niet zo mooi, een kamer heeft gele muren , knal geel...brrrrrr

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 19:10

>;)

Niets over zeggen, die gek gewoon lekker zijn gang laten gaan.
Mocht hij dadelijk het huisje verkopen, heeft hij daar alleen maar last van ~~}>

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 19:49

Dit zijn vakantiehuisjes??? Bloos! Tsss... daar mogen ze van mij gewone woningen van maken... dan komt er misschien weer eens plek vrij voor de woningzoekenden onder ons... Knipoog In zo'n klein kippelandje zouden ze de vakantiehuisjes imo af moeten schaffen... daar hebben we helemaal geen ruimte voor... Schijnheilig (grappie hoor... ik gun jullie natuurlijk best een vakantiehuisje hoor... moest alleen ff mijn woning zoek frustraties spuien Knipoog ... maar ach... ik heb natuurlijk ook 'maar' 8 jaar wachttijd... grmbl grmbl... )

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 01:10

vikki, ik snap jou frustraties wel hoor Lachen
maareh de bevolkingsdichtheid is daar stukken lager als in de grotere steden , daar staat in de winter meer als driekwart van de huisjes leeg, daar in de buurt is alles kei dood dan,de friettent gaat al om 9 uur dicht daar !
dus die vakantiehuisjes hebben jullie geen last van hoor Tong uitsteken
en idd zijn het hele luxuese huisjes, wij hebben die van ons extra luxe gemaakt dmv een bubbelbad,wasmachine, internet ed.
en mijn ouders zitten ook vaker daar als hier,en dan heb ik het rijk alleen in een riante villa met 5 slaapkamers,2 badkamers,zwembad en "room for a pony" (hyacinth bucket:D )
alleen dan wel alles in de familie flodder stijl he? whisky stokerij in de kelder ensow Schijnheilig

pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 01:39

Heeft de makelaar-foto-meneer , verblindt door de pracht van jullie tuin Knipoog , zich niet gewoon een huisje vergist ? Schijnheilig .

Het moet toch wel een HELE domme makelaar zijn wil hij dit expres doen.... mensen komen toch eerst in het echt kijken mag ik hopen ?

En dan sta je daar toch mooi voor *piep* als makelaar zijnde Scheve mond

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 09:16

pmarena schreef:
Heeft de makelaar-foto-meneer , verblindt door de pracht van jullie tuin Knipoog , zich niet gewoon een huisje vergist ? Schijnheilig .


Makelaars "vergissen" zich niet zo snel hoor, behalve als het in hun eigen voordeel is... Misselijk
We hebben er hier op het dorp ook zo een, die probeert gewoon een afbraakpand te verkopen -wat al 3 jaar op instorten staat- als ideale starterswoning...

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 09:52

Vaak laten ze de foto's door een assistent ofzo maken en die kunnen zich wel degelijk vergissen.

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 11:21

Ja maar het is wel een vergissing di voordelig uitpakt bij jullie, wij hadden een advertentie in de krant waarbij je met een vergrootglas ons huis moest zoeken Boos!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 11:53

De mensen die voor het huisje gaan kijken, komen op deze manier wel bedrogen uit. Het geeft een behoorlijk vertekend beeld en dat is niet erg netjes te noemen. Maar volgens mij gebeuren dit soort dingen regelmatig.

* To Belg, or not to Belg *


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 19:11

ik moet wel iets bekennen, helemaal onderaan de pagina staat met kleine lettertjes dat een linkse foto van nummer 8 is en de middelste van nummer 9 ( daar klopt geen hol van , want er was geen middelste rij foto's Knipoog ,dus hij heeft niet duidelijk omschreven dat dat onze tuin was !)
ik vind het wel grappig dat smam het heeft gevonden !
en ik vind het gewoon oplichterij van de makelaar, tuurlijk gaan mensen eerst kijken, maar het gaat om een vakantiewoning, dus mensen moeten er vaak een heel eind voor rijden, dan valt de tuin uiteindelijk zwaar tegen als je die prachtige Haha! tuin van ons had verwacht! Schijnheilig

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:56

ja precies wat je zegt, degeen die gaat kijken voelt zich flink belazerd denk ik, zou ik in ieder geval wel hebben, helemaal als je van die die mooie tuin houdt !!! Gaan jullie hem erop aanspreken ???

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 21:09

Ach... de potentiele kopers zien nu wel vast vtv wat de mogelijkheden van de tuin zijn... misschien worden ze nu niet 'afgeschrikt' door de simpele tuin van de buurman... ze weten nu alvast hoe het ook kan... Knipoog

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 21:12

nee we gaan er niets aan doen denk ik,mijn ouders zijn niet zo'n zeikerds, die vinden alles allang best, zolang ze zelf maar gelukkig zijn Lachen
en vikki,idd zien ze wel hoe het ook kan,maar ik vind het gewoon niet netjes van de makelaar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: detos240, Dobby91, Felixity, Flippertje, karlli, Liselot, Maanon_, maringe, Marion_, MoniqueT, nikia, ReadTheRulez en 72 bezoekers