Mijn paard en ik een gezellig lappenmand stelletje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Mijn paard en ik een gezellig lappenmand stelletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 17:36

Zoals sommige bij medisch miss al gelezen hebben staat mijn paard weer met rotstraal... Huilen Echt mega balen weer Verdrietig Huilen

Verder heeft mn paard vorige week tijdens de behandeling van zn hoeven, op mijn voet gestaan (!!) en niet zo"n klein beetje ook..
Heb afgelopen woensdag t/m vandaag lopen hinkelen van de pijn en ben dus vanmiddag naar de dokter geweest..
Resultaat sandra heeft een gescheurd middenvoets beentje!!Dus ik loop nu met krukken en een mega dik ingepakte voet.. Huilen Scheve mond
Mag een week niks doen en moet omhoog met het pootje!!

Leuk detail was wel trouwens: Kom ik bij de dokter binnen zegt hij heel droog : Goh laat me raden ,iets met je paard????? Ik moest al lachen ...De dokter zo .... Ja dus... hahaha *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* OK dan!

Nou ja.. ben benieuwd of ik verder de winter wel heel door kom Verward

keep calm, I'm engaged!!! <3


Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 17:44

Haha, de laatste keer dat ik door een paard in het ziekenhuis gezeten heb vroegen ze dat ook meteen aan mij Knipoog . Zat toen ook een vrouwtje met een zere voet, ook door een paard.

Sterkte allebei!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 17:53

Allebei veel sterkte. Wat sh*t zeg!

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:13

sterkte ermee !

-

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:34

jeej das lastig zo zie ik je nog fietsen en zo zie ik dit bericht.
sterkte Knipoog

eventing: het belangrijkste om je pony "fris" te houden Knipoog
yes k heb nu al de foto`s van king in mijn profiel.... nu nog de rest :p kijken dus

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:44

Zaterdag hebben we het er al even over gehad !! En heb ik je kreupele pootje al mogen bewonderen.. Sterk van je om toch naar de dokter te zijn geweest Nou heel veel sterkte en wel luisteren he naar de dokter !! Dus RUSTIG AAN Tong uitsteken

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 21:19

Jeetje Sandra wat rottig dat het niet over wil gaan bij Obelix, ik hoop echt dat het ooit een keer goed komt.

Enne doe het erg rustig aan hoor met je voet, heb nammelijk ook ervaring met mijn voet (hihi maar dat weet je wel van vorig jaar)

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 22:56

MirandaB schreef:
Zaterdag hebben we het er al even over gehad !! En heb ik je kreupele pootje al mogen bewonderen.. Sterk van je om toch naar de dokter te zijn geweest Nou heel veel sterkte en wel luisteren he naar de dokter !! Dus RUSTIG AAN Tong uitsteken



Hahaha je weet dat rustig aan doen niet mijn sterktste vak is he? Schijnheilig Tong uitsteken
Na zaterdag is mn pootje nog dikker geworden Scheve mond

Ja vanes dat weet ik nog wel... Ben ook van plan om rustig aan te doen maar goed stil zitten is zo lastig he?? Schijnheilig Hoe is t met oscar trouwens??

De rest bedankt voor het sterkte wensen,dat heb ik wel nodig na al die rottigheid de laatste tijd Verdrietig Scheve mond

keep calm, I'm engaged!!! <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: criollo_yess, Fly_high, Jorissie, laura22, mmajar, petraaken, Pommier en 52 bezoekers