Een rare man bij ons erf!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 20:24

Marianne was de haflingers wezen voeren en toen kwamen wij aan rijden. We stopte om gedag te zeggen zegt ze ineens: ''er staat toch een rare man in een witte opel corsa voor het erf, hij wenkt en zwaait de hele tijd".

Gaan we met zijn alle weer terug naar het land vertelde ze: "ik heb meer verhalen gehoord over een man in een witte auto die meisjes begluurd, ik dacht dat het niet waar was, maar toen ik die auto zag en hij de hele tijd naar mij zwaaide voelde ik me niet meer veilig en ging dus maar wat vroeger weg"

Die wagen die stond er gewoon nog, motor aan en precies op een plekje waar je ons hele erf kon zien. Krijg je best de rillingen van. Ons land is best wel ver van een ander huis vandaan. Dus als er wat gebeurd dan kan niemand je komen helpen Scheve mond\ En Marriane steld zich vast niet aan want ze is toch al wel een volwassen getrouwde moeder. Scheve mond\ Vreemd, ik ga er nu wel op letten als hij er nog een keer staat dan ga ik er meteen vandoor!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]



ikke

Berichten: 37526
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 20:32

Heb je z'n kenteken opgenemen? Dat is natuurlijk eerste actie bij dergelijke vermoedens. Bovendien als je met meerdere bent, dan kun je zo'n kerel toch gewoon aanspreken op z'n gedrag. Mocht hij handtastelijk worden dan weet je toch waar je hem raken moet? Laat je niet opjagen door iets wat er mogelijk niet is maar onderneem actie, zodat het verdwijnt.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 20:33

kenteken en wat voor auto is opschrijven en dan politie melden.
dan komen die vaker patrouleren.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 20:34

meteen kenteken nummer noteren
misschien dat je ermee naar de POLITIE kan gaan
lijkt me ook niet veilig

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 20:39

sowieso komt de politie hier NOOIT langs, ha, in Strijen(4 kilometer hier vandaan) weten ze niet eens waar Schenkeldijk ligt! Haha! Maar de volgende keer schrijf ik het kenteken op.

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

ikke

Berichten: 37526
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 20:42

Nou, dat zal wel loslopen hoor, zelfs ik weet waar Schenkeldijk is (kennissen in het buitengebied gehad). Maar dan nog kan de politie zien bij wie het kenteken hoort en of deze persoon iets op zijn kerfstok heeft.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amaniblauw, Bielsje, bora, Char_elle, Chicken01, ComscoreBot, Cowgirl, Ik_is_Ik, Mar_M, Plus_en_Min, Sanet, Schrompeltje, schumiegirl, tjee en 147 bezoekers