pfff, wat kan je je vergissen in mensen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 19:19

Al sinds ik hon heb ging ik heel leuk met een meisje om (17) wat ook hier aan de dijk woont (bij mijn schoonouders dus) Ok, ze had de ene pony na de andere, en ik was het absoluut niet eens met haar manier van met paarden omgaan, maar verder was het echt een leuke meid, waarmee ik kon lachen, en huilen.
Afijn, begin dit jaar leende ze sporen van me, omdat de pony die ze op dat moment had volgens haar niet goed aan het been was.
Vanaf dat ze deze pony na 2 mnd weer verkocht, had ik eigenlijk weinig contact met haar, ze wist ook dat ik het er niet mee eens was dat ze zodra het niet naar haar zin ging de pony maar dumpte, maarja, dat moet ze zelf weten.
Zo ging er een tijd voorbij dat ik haar niet of nauwelijks sprak, maarja, zij werkte inmiddels ook, bla bla.
Dan komen we bij vandaag uit. Nog steeds geen sporen. En aangezien ik van de week op stal een verhaal hoorde over haar, en een gestolen zadel besloot ik om toch maar eens te bellen.
Nee hoor, die had ze niet. Dus ik zei dat ik dan maar gek was. Nee hoor, echt niet, ik mocht komen kijken bla bla...
Ik heb haar verteld dat het leuk geweest was haar te kennen, maar dat het op zo'n manier van mij niet hoefde, en heb opgehangen.

Nu gaat het mij echt niet om die sporen, maar gewoon het feit dat ze me bedondert (want ik weet dus echt 300%zeker dat zij ze heeft)
Nee, dan denk je dat je mensen kan vertrouwen, kennelijk niet dus....

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 19:24

hmmm, ja dat soort mensen leven dus nog jammer. Je hbt ze in alle soorten en maten, kunnen mensen nou gewoon niet in vrede leven? waarom is dat toch zo moeilijk! Verward

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 19:44

Ja erg banketstaaflilig voor je. Ach je moet het zo zien: jij bent een eerlijk mens en zij komt haarzelf echt nog wel tegen.
Op een gegeven moment krijgt ze spijt als ze helemaal geen vrienden meer heeft en dan staat ze er alleen voor

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 19:47

Tskk... Frusty Toch jammer dat er zulke mensen zijn.. Raar trouwens, dat je eerst zo'n goeie band met haar had en dat ze nu ineens zo doet! Misselijk

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 20:24

Tja, misschien ben ik wel te wantrouwend ofzo, maar ik leen gewoon geen spullen uit, juist om dit soort gezanik te voorkomen, bij ons op stal heeft gewoon iedereen z'n eigen spullen, hoeft er ook niets geleend te worden! Er wordt trouwens ook nooit iets gejat, iedereen heeft gewoon z'n eigen zaakjes voor elkaar.
(nou heb ik ook sporen van meer dan 100 piek, met bandjes van 35 gulden, echt niet dat ik die uitleen!)

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 20:50

jeetje zeg!! Boos! om toch gek van te worden
sommige mensen zijn niet te vertrouwen
wat vervelend stef!!
akelig naar dat ze zo met jouw en andere omgaat!!
en margreet.. zon dure sporen zou ik ook niet uitlenen

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 21:50

Ik weet precies hoe je je voelt.
Bij 'Verslag van de dag', heb je waarschijnlijk al gelezen, beschreef ik hoe iemand nog steeds nieuwe springteugels van meer dan honderd gulden voor mij zou kopen... zegt ze nu ineens dat ik destijds met haar paard die neusriem kapot gemaakt had?
Nou dat was dus een sperriempje, en die heb ik zelf weer vernieuwd. Dat van die teugels, ze had zelf beloofd nieuwe te kopen, nooit meer wat gehoord natuurlijk, vooral niet nadat ze hoorde dat ik de oude teugels van dat paard zelf niet wilde overnemen, maar gewoon hetzelfde merk terug wilde en dat dat meer dan 100,- zou gaan kosten...
Tja dan heeft ze zoveel geld en dan nog doet ze moeilijk over zoiets....
Stef, sommigen zijn gewoon niet te vertrouwen. Echt belachelijk. Het is behoorlijk banketstaaflig, maar inderdaad de raad die de meeste Bokkers ons zullen geven:
Gelukkig wezen met je paardjes, thuis lekker bokken, en laat die ander maar mokken!
Niet laten opfokken.
En met chocola eten: niet schrokken... *LOL*