Ijsco rijden pakt super uit!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Ijsco rijden pakt super uit!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 13:06

Aangezien mijn hernia bijna verdwenen is ben ik weer heel rustig aan begonnen met rijden.

Een aantal weken geleden al buitenritten gemaakt maar dat ging niet goed en ik had weer een flinke terugslag.(ik wou te snel denk ik)

Vorige week nogmaals een poging gedaan, rijden ging echt heel goed en de hele dag geen klachten gehad.
Wel s'avonds weer fanatiek oefeningen gedaan maar ik had daar al mijn twijfels over.
Dus ja hoor volgende dag weer klachten.

Ik heb nu mijn fysio oefeningen definitief aan de kant gegooid, zwemmen helpt onwijs goed dus richt ik me daar op.

Gister was het dan eindelijk zover dat ik Sibold haar nieuwe ijsco mocht uitproberen.
Cap op en aan een touwtje mee Haha! . Na maanden niet gereden te hebben ineens op een vreemd paard dat nog wel eens de neiging heeft om opzij te springen of de dijk af te rennen was het touwtje wel een veilig gevoel Tong uitsteken
Maar alles ging goed, zijn tolt zit echt super. Ik was lekker los getolt Haha! .
Ook vandaag geen klachten OK dan!

Doe mij maar zo'n Dux kloon Haha! .

Helaas heb ik al 2 paarden en ik kan het nog steeds niet om eentje weg te doen.
Van de week Felix maar weer pakken en kijken hoe dat gaat.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 13:56

Goed nieuws zeg!!!! Gewoon je hernia wegtölten!!

O, wat zul jij happy zijn als je ook weer helemaal zonder problemen op je eigen paarden kunt rijden....

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 14:24

Klinkt goed hoor je bevindingen, en Duxie is natuurlijk een super-paardje Haha!

Nou, als je weer zin hebt voor een therapeutisch ritje, u is welkom!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 14:52

heeey dat is geweldig nieuws! hardstikke fijn dat je rug zo is opgeknapt en dat je op een ijsje hebt gereden Knipoog

Had je dat nog kunnen denken een paar maandjes terug dat je zo zou opknappen?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 16:38

Wat goed! Dat klinkt echt heel fijn, dat je nu toch weer kan beginnen met rijden. Succes, hopen dat het steeds beter gaat!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:15

lekker he, die tolt. het zit echt lekker, zeker als je last van je rug heb. voor mij is het een uitkomst die tolt, kan nu gewoon blijven rijden.ja voor mensen met rugpijn is een gangenpaard ideaal.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 21:17

Fijn hé! Echt super dat je weer kan rijden nou... lijkt me niks om een tijd niet te kunnen rijden Veel töltplezier nog! Knipoog