Helemaal te gek!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
estherg

Berichten: 24
Geregistreerd: 04-11-03

Helemaal te gek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 10:09

Aangezien ik met Moor alleen in het weekend naar buiten kan (anders is het te donker), was ik de vorige week pas voor de tweede keer gegaan. De eerste keer merkte ik al dat ze af en toe ergens niet langs durfde, maar vond ik dat het al met al redelijk ging. Immers, voor haar was ook alles nieuw, nieuwe eigenaar, nieuwe omgeving etc. Deze tweede keer echter gedroeg ze zich steeds vervelender (omspringen, wegggaloperen enz). En afgelopen zaterdag tenslotte was het zo erg dat ze het hek niet eens uit wilde, ik kreeg haar met geen mogelijkheid vooruit. Dan maar een stuk aan de hand... Op de terugweg ging het "wonder boven wonder" een stuk soepeler en moest ik haar zelfs inhouden... Wat een trutje! Verdrietig
Heb gisteren hulp gekregen van mijn vriendin Manon, waar Moor van geweest is. Wat kan die haar trouwens mooi laten lopen zeg! Zij had in eerste instantie ook moeite met haar op weg te krijgen, maar tenslotte lukte het wel. Daarna ik erop, en toen Moor later weer "kuren" kreeg, heb ik het zo aangepakt als Manon en ging het wel. Flink belonen natuurlijk, zodat Moor het vertrouwen krijgt dat er niks aan de hand is. Die is zo gevoelig voor een kwade toon zeg, daar raakt ze helemaal door van slag! Ook de hond (Bailey) lekker meegenomen, dat kun je tenminste goed oefenen als er iemand in de buurt is, Bailey genoot er ook van, was heel oplettend, hield mij en Moor goed in de gaten en luisterde zelfs een stuk beter. OK dan! Maakt toch indruk als je zo hoog zit! Ook even geprobeerd in stap met de hond aan de lijn, dat ging perfect, echt super. Moet wel kunnen voor als ik langs de weg moet.

Kortom: ik heb een super zondag gehad, en ik sta te trappelen om volgend weekend weer naar buiten te gaan! OK dan! OK dan!

PS: heb eindelijk foto's gemaakt, ik moet ze alleen nog op het forum zetten...

juval

Berichten: 13200
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 10:35

fijn dat het toch zo goed is gegaan. En ook heel prettig dat Manon je kan helpen als dat nodig is.

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 11:12

klinkt heel leuk en enthousiast. Ik kan me voorstellen dat je nou al weer zin hebt in de volgende keer.

estherg

Berichten: 24
Geregistreerd: 04-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 12:26

alleen jammer dat ik tot in het weekend moet wachten...

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 12:59

Ja maar dat is zo voorbij joh! Maar als je ergens naar uitkijkt kan de week lang duren Haha!!!!
Leuk voor je dat het goed ging! En veel plezier volgend weekend met rijden!!!