Dit mag echt een wonder heten.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Dit mag echt een wonder heten.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 20:40

Mijn zusje heet Michelle en is geboren in de achterkamer van ons vorige huis op de badhuislaan in Bussum op 18 November.

Mijn naam is Tessa en ben geboren in Naarden maar heb 4 jaar lang op de Badhuislaan gewoond, ook de eerste dag van mijn leven.

Ok, nou zal je denken, wat bedoel je daar nou mee... Nou kom ik met het wonder:

In dezelfde achterkamer als mijn zusje is 18 november een meisje geboren die die mensen Tess hebben genoemd!!!

Snappen jullie dat nou? Die mensen die daar wonen ken ik NIET niemand kent die, alleen mijn opa en oma wonen er tegenover maar hebben nog nooit met die mensen gesproken... apart he?

Verward

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 20:58

Uh Verward Sorry maar ik snap niet wat daar zo bijzonder aan is.... gewoon stom toeval.....

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:02

Inderdaad apart! Echt heel erg toevallig, vooral omdat hun niet weten dat jullie zo heten. Gek zeg *LOL*

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 21:02

ja idd stom toeval, maar wel heel erg stom :S er wordt op 18 november, de datum waarop mijn zusje geboren is, in hetzelfde huis en dezelfde kamer waar zij geboren is een meisje geboren, het meisje wordt Tess genoemd, en ik heet tessa, tis gewoon apart

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 01:40

ze zeggen dat toeval niet bestaat he? Wel heel apart hoor, ga je altijd over nadenken he, maar niet te lang hoor, haha.
Zo heb ik op 5 mei 1989 in mijn dagboekje opgeschreven, vandaag is onze pony geboren Ik wilde altijd zo graag een pony en heb toen heel sterk gedacht op die dag, nou hij is vandaag gewoon geboren. Mijn vader, zusje en ik gingen vroeger altijd naar de drafbaan in Hilversum, daar namen wij elke week van die infoboekjes mee, ik was een jaar of twaalf toen. Tijdens een grote opruiming heb ik een jaar of 10 al die boekjes weggegooid, dacht ik.... Nou, in maart 1996 krgen mijn zusje en ik een pony, je gelooft het nooit, maar hij is op 5 mei 1989 geboren!!! Vind ik 5 jaar terug bij mijn verhuizing, nog een zo'n drafboekje, die ik per ongeluk had bewaard, staat daar op een bladzijde in: Geboren Gossiemijne, 5 mei 1989. Dat dagboekje gooi ik NOOIT meer weg en dat blaadje ook niet. Zo onbewust dat boekje bewaard, terwijl die uit 1989 kwam en wij onze pony pas in 1996 kregen. Toeval??? Daarom geloof ik niet in toeval.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 01:56

Hey wat grappig, ook zo apart! niet te geloven zeg Haha!

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 02:05

Tsjee...wat gaaf!!!! Maar eerlijk gezegd is Tess natuurlijk ook wel een erg leuke naam.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 09:33

Wat een leuk toeval! Dat soort dingen kun je niet verklaren...