we hadden in ieder geval alle aandacht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

we hadden in ieder geval alle aandacht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 23:20

Haaai bokkers,

Ik stond vandaag in het middelpunt van de belangstelling op wedstrijd in oosteind.
Je hebt daar 2 grote bakken (binnen) en ik moest voorin rijden, lekker bij het raam iedereen kon het zien en heel veel publiek langs de kant Haha! Dus ik dacht, ik ga mijn best doen Schijnheilig maar mijn pony was het daar niet zo heel erg mee eens Tong uitsteken

Toen ik aan het losrijden was had ie al een keer geplast en ik had het gevoel dat ie nog steeds moest, dus ik hem paar keer stil laten staan want hij liep niet zo lekker ik naar voren hangen. Maar nee hoor, meneer hoefde niet

Dus ik kom die bak binnen en hij liep helemaal niet lekker, niet voorwaarts enzo, dus de voorlezer: K-X-M VAN HAND VERANDEREN, OP X HALTHOUDEN ENKELE SECONDEN STILSTAAN, ENKELE PASSEN ACHTERWAARTS!!

Ik stop op de X en ik dacht: oeps, hij moet plassen en ja hoor, hij gaat wijdbeens staan en begint kreunend te plassen mijn vriendin zat in de kantine en die kwam niet meer bij van het lachen Haha! ik zelf trouwens ook niet, iedereen lachte, de hele kantine lach dubbel echt niet normaal Clown

Dus ja, toen hij eindelijk klaar was stroomden bij mij de tranen over de wangen van het lachen en ik probeerde mijn proefje (met een zeer opgelucht, voorwaarts paard) af te maken. OK dan!

En mijn opa maar foto's maken, ik heb nu een hele sessie: "binky plassend"

Het proefje was niet zo'n succes maar lol hadden we in ieder geval wel, en de hele manege dus ook, toch nog 155 punten *LOL* OK dan!

Heer en meester over de ring: binky Tong uitsteken Cool

(hij schrok trouwens nog wel een keer van die "enge" plas-plek Schijnheilig )


Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:32

*LOL* Lachen zeg!! Zoiets maak je volgens mij maar 1x mee. Leuk verhaal voor feestjes zullen we maar zeggen Lachen

Lachen

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:36

Ja jammer van de proef, maar als je er zelf om kan lachen... Ik zou me dood schamen...
Maar goed lachwekkend is het eigenlijk ook wel...

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.


Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:36

hahaha, echt humor! Haha! Zoeits heb ik vroeger ook gehad, was op mn manege, op een manegepony. Er werden onderlinge wedstrijden georganiseert en iedereen wilde natuurlijke op de leukste pony's. Maar ik en een vriendin waren eigenwijs en gingen op een pony die altijd stil ging staan om te poepen en dan ook niet vooruit ging. Vriendin ging de proef rijden, ging goed. Toen moest ik, en jahoor, anuit de galop stond hij in één keer stil om te poepen, en ik janken, vond het echt verschrikkelijk. De rest lag natuurlijk in een scheur. Daarna echter niet meer want ik was alsnog eerste Haha!

pmarena

Berichten: 48047
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 01:22

Genant idd Haha!

Wel lachen , dus iedereen die na jou kwam moest een paar keer door die pisplek onder de x Clown

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 09:52

ik lig helemaal vlak hier achter de pc!

Echt een goeie van je paardje!hihih

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 11:14

wel fijn dat je een paard hebt die gewoon gaat plassen als hij moet. De meeste paarden zullen moeilijk blijven lopen. Lijkt me inderdaad wel een grappig gezicht, precies op X

Z1+1

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 13:09

hihi,lijkt me inderdaad erg grappig om mee te maken!

Marije_jiplover

Berichten: 25296
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 13:19

Hahahaha! Grappig zeg! Wij hebben een manege-pony die het vroeger altijd flikte om bij elk proefje bij het eerste groeten te gaan plassen. En die pony was nog eens erg populair en moest wel eens 4 keer mee doen, dan stond hij gewoon 4 keer te plassen bij het groeten! Maar goed, dat is een onderlinge manege-wedstrijd, dat is toch wel heel wat anders dan een officiële!

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 14:06

hahaha ik zou niet meer bijkomen!! zijn toch ook wel grappige dingen he!!

♥ Nero † 18-2-2012
Diesel ♥ Nog 10 punten verwijderd van het Z :D
Wil jij betaalbare wimperextensions? Check http://perfecteyelashes.simpsite.nl
Voor mooie wimperextensions klik hier!

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 17:34

ja ik vond het ook heel grappig ik zat gewoon te janken van het lachen maar ik ken heel de manege en al die mensen die daar reden dus zo genant was het niet, en petrabonanza: ik ben idd blij dat hij het niet ophoud want dat kan wel een probleem worden Haha!

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:37

whuahahaha, je hebt een slim paard zeg *LOL* neej, hij heeft je gewoon lekker in de zeik genomen denk........

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:45

Het voelt een beetje rottig, zeker indoor(tell me *LOL* )

Maar puntenaftrek mogen ze er niet voor geven dus eigenlijk is er niets aan de hand Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 19:46

neej geen puntenaftrek maar de eerste helft van het proefje ging natuurlijk niet zo lekker hij liep niet zo lekker met een volle blaas Tong uitsteken

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:56

hahaha grappig, gebeurde op de manege waar ik reed ook vast wel eens, dat is altijd best wel grappig ! Haha!

-

Xyris

Berichten: 9445
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 21:41

hahahaha wat een humor Haha! *ligt dubbel* ik heb zo ook wel eens gehad met mijn verzorgpaardje, een haflinger... die ging midden op een ZEER DRUK KRUISPUNT!!! staan plassen!!! Ik schaamde me dood!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 21:52

haha lachuh!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 138 bezoekers