WN: Sterksel - alweer een wedstrijd bij Peachtree!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

WN: Sterksel - alweer een wedstrijd bij Peachtree!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 22:53

Op zondag 30 november wordt er weer een wedstrijd georganiseerd bij de Peachtree Western Ranch in Sterksel (bij Heeze, NB). Je kunt je inschrijven voor: trail, pleasure, horsemanship en reining. Jury: Wendy van Osch. Voor meer info en het adres/telefoonnummer kun je me pb-en. Ik dacht, ik zet het er nu al op, kunnen jullie er alvast rekening meehouden! Knipoog Haha!

Groetjes,
Toekie Cool

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D


SillytheKid

Berichten: 551
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 18:27

Eindelijk een wedstrijd waar de Thjalfster en ik ook aan mee kunnen doen OK dan! Doe je ook mee met Bonnie?? Lachen

Lovers War Paints Mariah Lovers

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 22:51

Of course! Haha! Echt leuk dat je ook eindelijk een keer kan meedoen Silly OK dan! Lachen .

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 19:16

Ik heb vandaag een inschrijfformulier gekregen. Heb 'm ff gescand. Doen er nog mensen van bokt mee? Zou echt wel leuk zijn. Bij de wedstrijd van vandaag (12 okt) heb ik een mini-meeting gehad, met Funnygirl. Was superleuk! Haha! Het was voor mij trouwens m'n eerste wedstrijd met Bonanza. Bij de pleasure mocht ik door naar de finale, toen was ik 5e. Met horsemanship was ik 4e. Ikke hartstikke trots op Bonnie! Hij was zoooooo lief!!! Lovers Nouja, hier is het inschrijfformulier (wel een b'tje scheef maar ja). Even kopiëren, plakken, uitprinten, invullen en opsturen maar!!! Haha!

Afbeelding

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

Gabacho

Berichten: 284
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Brabant!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 07:45

Nou, ik was er alleen maar om te 'supporteren' . Dat heb ik dan ook met volle overtuiging gedaan, dacht ik zo!! Hartstikke goed gedaan Toekie (en alle andere natuurlijk!!) OK dan!

Lads Go Shamokin, zoon van Shamokin x Mafors Lena Sugar
[EA-CO] Western instructie aangeboden in Brabant, regio Eindhoven. Neem vrijblijvend contact op: huijberthorse@live.nl

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:35

jammer dat ut tever is.. Huilen anders gingk zeker heen!! *LOL*

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 12:19

Deze keer kun je trouwens ook allround-champion worden. Het wordt nog drukker dan de vorige keer, dus meer concurrentie Nagelbijten / Gniffelen Haha! . Doet er verder echt niemand mee? Verdrietig Tis echt hartstikke gezellig hoor!

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 16:10

Oeh, heel off-topic. Maar met onze manege hebben we een aantal keer een trektoch gehad waarbij we op die ranch overnachten. Geweldig is het daar.
En nu zal ik niet meer off-topic gaan *LOL*

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 19:11

Zijn er inmiddels al Bokkers die weten of ze meedoen of komen kijken? Je kan je nog steeds inschrijven, tot op de dag van de wedstrijd zélf (zonder extra kosten). Lachen En als je aan alle onderdelen meedoet, kun je all-round champion worden... Cool

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 12:34

Helaas is Noord Brabant een "beetje" ver weg voor ons. Wij wonen nl. in Friesland. Meestal rijden we wedstrijden in Oosterwolde, Zuidwolde en nu Harderberg. Mijn broer heeft eens meegedaan in Saasveld, maar dat is ook behoorlijk ver.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:00

Ik kom kijken hoor. Van hoe laat tot hoe laat is het? En enig idee over het aantal deelnemers en het programma?


Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 22:41

Het begint om 13.00 uur. Wanneer het eindigt is niet bekend, omdat deelnemers zich nog kunnen inschrijven tot op de dag van de wedstrijd zélf. We beginnen met trail, daarna pleasure, horsemanship en tot slot reining. Tot nu toe zijn er zo'n 27 inschrijvingen (waarvan ook uit Utrecht en Rotterdam). De meeste pensionklanten van Peachtree moeten zich ook nog inschrijven. Het wordt nóg gezelliger dan vorige keer, en de organisatie is prima geregeld! Iedereen is welkom!! Lachen

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

DWSS
Berichten: 667
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 11:59

Mijn stalgenoot doet ook mee met de reining en ik ben weer groom aangezien een merrie en hengst niet samen op een 1 paards trailer past Knipoog
Tot zondag ( en zaterdag ook met de clinic ) en nu meeten we he ?? Ik ben bij het meisje met de haflinger

Gabacho

Berichten: 284
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Brabant!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 14:04

Ik heb me inmiddels ook ingeschreven, vooralsnog in de pleasure, maar komende week ga ik ook nog trail oefenen, en misschien vind ik horsemanship ook wel de moeite waard... Maar ja, we kunnen op de dag zelf nog bijschrijven.
Oja, by-the-way, ik heb me ook weer aangemeld voor de clinic op a.s. zaterdag!! OK dan!

Lads Go Shamokin, zoon van Shamokin x Mafors Lena Sugar
[EA-CO] Western instructie aangeboden in Brabant, regio Eindhoven. Neem vrijblijvend contact op: huijberthorse@live.nl

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 16:12

Gezellig Gabacho! En leuk dat je er ook bij bent DWSS! OK dan! Helaas kan ik zaterdag niet komen kijken, dan moet ik werken... Scheve mond

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 17:22

Balen, ik kan weer niet komen kijken aanstaand weekend... Scheve mond Maar de volgende wedstrijd wordt vast wel weer op bokt aangekondigd en dan ga ik er écht rekening mee houden!

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 22:03

Nou, ik kan dus fluiten naar die wedstrijd. Bonanza is kreupel (ben net terug van 'm). Waarschijnlijk zit er een hoefzweer aan te komen. Ik baal flink dat we niet mee kunnen doen, maar Bonnie gaat natuurlijk voor! Morgen kijkt de hoefsmid er even naar, maar het zit waarschijnlijk nog te hoog om eruit te snijden. Scheve mond Het doet ook (nog) geen pijn als je z'n hoef uitkrabt. Als -ie maar snel weer de oude is! Das het belangrijkste...

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 17:29

Wat jammer Toekie. Maar groot gelijk dat je niet start. Ik kom dus wel kijken, in ieder geval voor Cl@udia.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:12

Jeetje Toekie wat balen voor je.. Ik hoop maar voor je dat het snel weer beter gaat met hem. Hij gaat voor de wedstrijd!

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 21:17

Ik heb waarschijnlijk goed nieuws; het kán zijn dat hij een trucje heeft bedacht om niet te hoeven rijden!! Bloos! De hoefsmid kon helemaal niets vinden, z'n been is niet meer warm, hij heeft geen koorts en z'n pezen zijn mooi droog. Ik heb 'm vandaag ff gelongeerd, hebben wat mensen naar gekeken, en hij loopt niet echt kreupel meer, eerder stijf. Morgen moet ik 'm ff goed gaan rijden (geen stops en spins enzo, maar lekker voorwaarts). En als het dan echt iets aan de hand is, merk je het meteen. En anders was het aanstelleritis!! Hihi! Haha! Maar we nemen het zekere voor het onzekere natuurlijk!

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers