oww het was zo coollllll!!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
mirjamm

Berichten: 131
Geregistreerd: 20-08-03
Woonplaats: drachten

oww het was zo coollllll!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 17:15

omdat udora dus verkocht is Huilen gingen we gister (zaterdag) bij een hele grootte ruin *LOL* kijken maar ja udra was dus 1.60 meter en deze was 1.80 meter dus dat was in een keer vet hooggggggg en omdat ik bijna nog nooit op een paard gezeten heb van 1.60 was dit wel effe vet hoog!!! en dat was dus vet cool en weet je hij (die ruin) heette ook nog turbo en hij ging ook vet snel maar ja jammer genoeg was hij te oud (hij was zes) en wij willen er een die tussen de 5 en de drie is maar ja het was wel effe kikken man owhh en hij was zo lief!!!

dit wouk effe zeggen!!!! Pling

I love Udora 4-ever


mirjamm

Berichten: 131
Geregistreerd: 20-08-03
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 17:17

ik bedoel dat ik bijna nog nooit po een paard van hoger dan 1.60 meter heb gezeten en iet dat ik bijna nog nooit op een paard heb gezeten hahahha

I love Udora 4-ever

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 19:45

Waarom ga je bij een paard van 6 kijken als je er 1 wil niet ouder dan 5? Verward

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 19:58

Dat vraag ik me ook af, en je wilt een paard tot 5 jaar, maar als tie helemaal te gek is en je vind hem goed rijden en zijn exterieur is ook super waarom zou je je dan druk maken om dat ene jaartje? Verward

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

mirjamm

Berichten: 131
Geregistreerd: 20-08-03
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 20:39

nouw kijk we gingen kijken voor een merry van 3 en een half jaar maar toen zagen we al meteen dat dat niet helemaal iets was dat wr zogeten dus en toen zagen we dus die ene ruin staan en die vonden we heel moi maar ja zijn dressuur was niet helmaal wat we zochten en h9ij moest nog heel veel leren en we willen er eentje die we ook op wedstrijden kunnen gebruiken maar ja als we die ruin dan ook nog eens alles moesten gaan leren was die dus pas 7 voordat we op wedstrijden onden uitbrengen e dat is al best oud en als we nouw bijvoorbeeld een paard van 4 krijgen en die snapt nog niet alles dan is die al op zijn 5 de wedstrijd klaar en wij vinden 7 dan wel erg oud snappie???

I love Udora 4-ever

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 20:43

neej dat snap ik niet Lachen mijn pony is 15 en die doet het nog helemaal Lachen!
ja, hoor ik snap je wel! jullie willen gewoon zo'n talentje die op zn 5e al Z is Haha!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:28

INkie schreef:
neej dat snap ik niet Lachen mijn pony is 15 en die doet het nog helemaal Lachen!
ja, hoor ik snap je wel! jullie willen gewoon zo'n talentje die op zn 5e al Z is Haha!


Idd Haha!
Mijn pony is ook bijna 14 en ze kan nog alles! *LOL*

Lovers Sound Lovers
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg Haha!

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:34

6 jaar is helemaal niet oud joh! Dat vind ik zelf juist een geweldige leeftijd, de puberstreekjes zijn er dan meestal al wat uit enzo... Haha! Prachtige leeftijd toch? of ben ik de enige die daar zo over denkt? Verward

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:43

JoyLady schreef:
6 jaar is helemaal niet oud joh! Dat vind ik zelf juist een geweldige leeftijd, de puberstreekjes zijn er dan meestal al wat uit enzo... Haha! Prachtige leeftijd toch? of ben ik de enige die daar zo over denkt? Verward


Ik ben het ook eens met Joylady!!!! Vooral die leeftijd, de meeste streekjes zijn er een beetje uit.... En wat ik begrijp is dat er nog veel geleerd moet worden, dat is ook toppie want dan kan je het toch nog heel goed zelf aanleren bij het paard.

Dus Joylady je bent niet de enige die daar zo over denkt Haha!

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:47

Nadhir"]
[quote="JoyLady schreef:
6 jaar is helemaal niet oud joh! Dat vind ik zelf juist een geweldige leeftijd, de puberstreekjes zijn er dan meestal al wat uit enzo... Haha! Prachtige leeftijd toch? of ben ik de enige die daar zo over denkt? Verward


Ik ben het ook eens met Joylady!!!! Vooral die leeftijd, de meeste streekjes zijn er een beetje uit.... En wat ik begrijp is dat er nog veel geleerd moet worden, dat is ook toppie want dan kan je het toch nog heel goed zelf aanleren bij het paard.

Dus Joylady je bent niet de enige die daar zo over denkt Haha!
[/quote]

neehoor,ik vind 6 helemaal niet oud! Lachen
Is toch een superleeftijd om je paardje te kopen?
(Ik vind 14 nog niet eens te oud Schijnheilig )

Lovers Sound Lovers
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg Haha!


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:52

JoyLady schreef:
6 jaar is helemaal niet oud joh! Dat vind ik zelf juist een geweldige leeftijd, de puberstreekjes zijn er dan meestal al wat uit enzo... Haha! Prachtige leeftijd toch? of ben ik de enige die daar zo over denkt? Verward


half Tong uitsteken
Prima is ook 6 jaar. En ze is heel leergierig en werkwillig, maar die puberstreekjes heeft ze nog altijd Haha! (hoewel ik vrees dat ze haar hele leven puber gaat blijven Clown )
En daarbij is ze ook nog niet wedstijdklaar, ze heeft eerst een paar veulens gehad en pas een klein half jaar zadelmak. Maar er is nog tijd genoeg om haar op wedstrijden uit te brengen, 6 jaar is niet zo oud hoor Knipoog . Evita is 17 en ik rij er nog altijd wedstrijd mee, Bonfire werd olympisch kampioen op zijn 17de. Ik denk zelfs dat het beter is om wat later te beginnen met wedstrijdgericht trainen, volgens mij gaan de paarden dan langer mee.

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:52

Nadhir"]
[quote="JoyLady schreef:
6 jaar is helemaal niet oud joh! Dat vind ik zelf juist een geweldige leeftijd, de puberstreekjes zijn er dan meestal al wat uit enzo... Haha! Prachtige leeftijd toch? of ben ik de enige die daar zo over denkt? Verward


Ik ben het ook eens met Joylady!!!! Vooral die leeftijd, de meeste streekjes zijn er een beetje uit.... En wat ik begrijp is dat er nog veel geleerd moet worden, dat is ook toppie want dan kan je het toch nog heel goed zelf aanleren bij het paard.

Dus Joylady je bent niet de enige die daar zo over denkt Haha!
[/quote]

Ook ik ben het met je eens joylady! Ik was eigenlijk ook op zoek naar een 6,7,8 jarige, iig rond die leeftijd. Het werd uiteindelijk een 3 jarige soms heb ik daar best spijt van. Bloos Nu alleen absoluut niet Haha!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 01:32

mirjamm schreef:
nouw kijk we gingen kijken voor een merry van 3 en een half jaar maar toen zagen we al meteen dat dat niet helemaal iets was dat wr zogeten dus en toen zagen we dus die ene ruin staan en die vonden we heel moi maar ja zijn dressuur was niet helmaal wat we zochten en h9ij moest nog heel veel leren en we willen er eentje die we ook op wedstrijden kunnen gebruiken maar ja als we die ruin dan ook nog eens alles moesten gaan leren was die dus pas 7 voordat we op wedstrijden onden uitbrengen e dat is al best oud en als we nouw bijvoorbeeld een paard van 4 krijgen en die snapt nog niet alles dan is die al op zijn 5 de wedstrijd klaar en wij vinden 7 dan wel erg oud snappie???


Ik zou ook zeggen: wat maakt dat ene jaartje uit? Mij zou het niks uit maken. Maar je hebt het al uitgelegt waarom zie ik... Succes met je zoektocht!

En dit is mede waarom ik reageer: gebruik alsjeblieft leestekens (punten en komma's enzo), dat leest een stuk makkelijker voor ons allemaal!

Ik zeg niet dat iedereen vlekkeloos moet typen (haha, kan ik zelf niet eens), maar een beetje duidelijker is wel fijn... Thanks!

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 08:40

Tja, wat iedereen hier al zegt... en idd, typ eens normaal Tong uitsteken

mirjamm

Berichten: 131
Geregistreerd: 20-08-03
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 16:57

ja oke ik geef jullie gelijk maar ja toch ik houd ook nog wel van een paar puberstreken dan kan je tenminste ook nog eens laxchen of wat meemaken hahah maar ja jullie hebben natuur lijk wel gelijk maar ik heb vanf=daag nog een heleveel mooiere merry gezien van 5 en een half nouw dat is echt een schatje hoor!!!! ook al beleerd enzo en ik ga woensdag nog een keer kijken en dan horen jullie wel of ik haar neem of niet oke

I love Udora 4-ever

mirjamm

Berichten: 131
Geregistreerd: 20-08-03
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 16:58

heeyy carla ik vind het errugg moeilijk om leestekens te gebruiken en daar sta ik meestal ook niet bij stil!!!

I love Udora 4-ever

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 17:01

mirjamm schreef:
heeyy carla ik vind het errugg moeilijk om leestekens te gebruiken en daar sta ik meestal ook niet bij stil!!!


Moeilijk, ja dat kan. Maar het is voor ons een stuk makkelijker en voor jou ook, want ooit zal je het toch moeten leren.

Maar ontopic: heel veel succes met je zoektocht en hopen dat je een leuke vindt!

letziforevr

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 21:14

hoi mirjamm!
heb je dat paard gezien of gereden?mijn stalgenoot is op zoek naar een paard van rond de 1.80 omdat haar andere paard na 17 jaar helaas is gestorven

groetjes essie

chantallalla
Berichten: 219
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:19

heey mirjam vet cool zeg!!! ik hoop dat jullie snel een nieuwe vinden, en mensjes niet zo zeuren ze wil gewoon een paard hebben die zo is klaar Schijnheilig

mensen met paarden hebben een hemel op aarde maar komen ze te sterven dan wil ik die paarden wel erven!!

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:25

chantallalla schreef:
heey mirjam vet cool zeg!!! ik hoop dat jullie snel een nieuwe vinden, en mensjes niet zo zeuren ze wil gewoon een paard hebben die zo is klaar Schijnheilig


je knipt even met je vingers en je paard is klaar Haha!

Sorry dat ik het zeg, maar als iemand er al zo over denkt dan denk ik dat die persoon maar beter een volleerd paardje moet kopen..

p.s een paard gaat heel wat jaartjes mee hoor! Dus waarom dan toch zo'n jong paardje?

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:37

leuk voor je! maar als je m echt zo cool had gevonden had dat ene jaartje volgens mij ook weinig of niets uitgemaakt

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:56

Dus je wilt dat paard van 6 niet omdat hij nog niet zo heel veel kan...Maar 1 van 3 wil je wel? Wat verw8 je dan dat 1 van 3 allemaal kan?

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:19

RodeoGirl schreef:
Dus je wilt dat paard van 6 niet omdat hij nog niet zo heel veel kan...Maar 1 van 3 wil je wel? Wat verw8 je dan dat 1 van 3 allemaal kan?


Ook wel al alles denk ik.
Ik snap sommige mensen niet hoor. Maar dat zal ik wel zijn.
Idd wat verwacht je van een 3 jarige. Dat ze voor haar 4e Z loopt.
En 6 jaar is in mijn ogen een mooie leeftijd en niet oud.
Die van mij is 14 en heeft nog steeds zijn puberstreken en wordt dus absoluut niet volwassen. Haha!

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:26

Je zal het op school ook wel gebruiken die leestekens, neem ik aan.
Begin anders met punten zetten na je zin. En beginnen met een hoofdletter.

Veel succes met het vinden van jullie toppaard, ga niet te snel met het paard, heb je het paard alleen maar mee.

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:53

Vet cool! Tong uitsteken Haha!

Pluk de dag
Voor je in een vaas eindigt...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hobbyhorse, Kopmeeuw, La_Lune, Mutti, nikolletje, Oza04, Sanne_zepp, sasja0705, zasread en 82 bezoekers