[vd] voor het eerst op het blok met mij!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
boeflover

Berichten: 6041
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

[vd] voor het eerst op het blok met mij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 19:51

ik ben echt zo blij, vandaag ging ik boefie even een paar keer op een bankje zetten en toen kreeg ik even de neiging om het met mij te proberen, ik vond het eerst nogal eng aangezien ik toch niet meer de kleinste ben en ik bang was dat hij het niet kon met mij erop. dus ik stap er op en zet hem weer voor dat bankje, ik zeg heel voorzichtig op en die gozer gaat op dat bankje staan, ik echt helemaal blij! het zit echt heel vreemd, heel anders dan stijgeren ofzo. daarna is eefie er nog een keer op gaan zitten en heeft hij het nog een keer gedaan. ben echt super trots op mijn ventje!!



Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 20:21

Cool joh! Volgende keer foto's he! Wel grappig dat hij dat gewoon zonder aarzelen doet, heeft hij wel veel vertrouwen in je!

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

boeflover

Berichten: 6041
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 20:32

Amable schreef:
Cool joh! Volgende keer foto's he! Wel grappig dat hij dat gewoon zonder aarzelen doet, heeft hij wel veel vertrouwen in je!

ik zal binnenkort wel eens iemand zoeken om een foto te maken, meestal rijd ik alleen en daarom heb ik ook bijna geen 1 foto met mij erop. ik denk dat het niet echt heel erg om vertrouwen gaat hoor, hij vind het gewoon geweldig om op zo'n blok te staan, af en toe moet ik heel veel moeite doen om hem eraf te krijgen. hij vind het gewoon geweldig dat hij dan zo hoog is en zo veel kan zien denk ik. ik kan hem gerust een half uur zo laten staan Knipoog hij kijkt alleen maar vol intresse om zich heen.

Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:20

lol Lachen Mijn vroegere verzorgpony vond het idd altijd geweldig om in het bos waar we reden een heuveltje op te galloperen en daar dan rond te gaan staan gapen. Kan me er dus idd wel iets bij voorstellen Lachen

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 3 bezoekers