Met Tervano en Treasure de hei op

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Met Tervano en Treasure de hei op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 15:10

Gisteravond besloten om vanmorgen lekker naar buiten te gaan. Mijn stiefvader op Tervano en ik op Treasure. Treasure had een dik achterbeen toen ik haar van de wei haalde. Maar ze liep niet kreupel oid. ze had alleen een wondje. Goed schoongemaakt en toch maar klaar gemaakt om naar buiten te gaan.

Het was voor zowel Tervano (nieuwe paard van Feetje) als Treasure (mijn 'nieuwe' paard) de eerste keer dat ze naar buiten gingen. Maar het ging heerlijk.

Tervano vond omgevallen bomen wel heel erg spannend Bloos! Treasure interesseerde zich, zoals verwacht, nergens voor. Maar voorop rijden was niet haar idee van lekker buitenrijden

Het was zeker een geslaagde herfstrit. En dat vonden wel meer mensen schijnbaar, we zijn echt heel veel groepen tegengekomen.

Thuis was haar achterbeentje weer normaal, nog 10 minuten gekoeld en nu staat ze lekker op stal bij te komen Haha!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 15:36

Ik ga zometeen ook maar eens naar buiten. Cool Klinkt iid wel geslaagd. Hoop alleen niet dat er teveel wandelaars zijn, dat vind ik echt vervelend. Scheve mond
Wanneer gaat feetje op haar paard?

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 15:40

Er waren best veel wandelaars vanmorgen iig. Maar gelukkig liepen die niet op de ruiterpaden Knipoog Ik weet niet precies wanneer ze er voor het eerst op gaat, voorlopig rij ik hem nog even door. Hij gaat met sprongen vooruit dus het zal wel niet meer zolang duren. Maar het was iig geslaagd, veel plezier dadelijk!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 20:13

zijn jullie machogirl en mijndario niet tegen gekomen?
die waren vandaag ook op de hei Haha!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 23:18

Ik ben wel een paar haflingers tegen gekomen, maar ik zou Dario niet meer herkennen Bloos en ik ken hun niet van zien Scheve mond Jammer eigenlijk!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 22:01

Ik denk dat je de foute mensen op haflingers bent tegen gekomen, die wil je niet kennen Knipoog

Die Tervano toch hè? Haha!
Het is echt wel eens schat Lachen

Btw, ik moet echt vaker op Bokt gaan rodncrossen, mis een heleboel topics zo Tong uitsteken