Jullie voornemens voor eind winterseizoen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Jullie voornemens voor eind winterseizoen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-03 21:57

Iedereen heeft vast wel zijn streven wat hij/zij in het eind van het winterseizoen bereikt wil hebben komende winter of niet?
Ben wel benieuwd welke voornemens jullie hebben!

Ik hoop Murphy begin februari weer M springen te starten en ik hoop eind februari M1 dressuur, maar of dat met de dressuur gaat lukken..... Haha! anders stel ik dat nog even lekker uit!

Nouska heeft heb ik niet zo zeer een streven naar.. ze is drachtig en bovendien wil ik het met haar een beetje rustig aan doen..
Ik hoop wel lekker wat winstpuntjes te halen met B springen en met B dressuur natuurlijk ook..
Ik hoop wel eind winterseizoen L springen startgerechtigd met haar te zijn.


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 22:04

Eind winterseizoen toch zeker de L1 uit en L2 gestart (en met wp). Als het zo blijft gaan (5 wp in 4 wedstrijden) moet dat ook wel lukken. De L2 zal ook wel lukken, mag je doorzitten.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 22:06

Ik hoop dan L2 te starten of L1 af te kunnen ronden. Ik heb vandaag mijn 1e L1 wedstrijd gereden ( [WD] L1 debuut in Veenendaal ) en al 2 winstpunten binnen. Verder heb ik nog 5 andere proeven gepland tot 3 januari, dus het is haalbaar, maar ik wil niet overhaasten. Mijn pony moet er natuurlijk dan wel aan toe zijn. Als hij de oefeningen nog niet kan rij ik gewoon nog wat langer door in de L1.

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 22:10

Ik heb mezelf als doel voor 2003 gesteld om L2 startgerechtigd te zijn.
Ik hoop aan het eind van het seizoen (april) een eind gevorderd te zijn in de L2.

Don't dream your life, live your dreams!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 22:10

Ik zou graag aan het einde van het winterseizoen mn punten voor het M1 bij elkaar hebben (a.s zaterdag L2 debuut) en dan in het zomerseizoen M1 gaan starten.

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 22:11

Einde winterseizoen... zeg maar maart/april 2004 (hier beginnen meestal in mei de buitenwedstrijd weer..): dan hoop ik met mijn jonge paard L1 startgerechtigd te zijn!
Volgende week (30 nov.) gaan we namelijk VOOR HET EERST starten, in de B dus! Ze is net een half jaartje zadelmak Lachen .
Ik denk alleen wel dat ik de B helemaal/grotendeels uit ga rijden, dus hoop ik aan het einde van het winterseizoen al wel m'n 10 punten te hebben, maar ga dan nog lekker door, want ik heb alle tijd met mijn "jonkie".. !
En eigenlijk zou ik de outdoor-kampioenschappen ook wel eens in de B willen starten, ik heb namelijk nog nooit kampioenschappen in de B gereden, alleen in hogere klasses, en de selecties en kampioenschappen zijn pas in augustus... Cool Haha!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 22:24

Dan hoop ik officieel te gaan mennen

Met Magpie en misschien nog anderen Lachen

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 23:49

Dan moeten we ff in februari nieuwe topic openen of onze voornemens zijn uit gekomen *LOL*

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 00:02

Het is de bedoeling dat we buiten straks de overstap naar het M2 gaan maken, maar dat is nog ver weg!

Kijk niet om naar wat is geweest,
leer te leven met vreugde, zorgen en pijn,
kijk naar morgen, een nieuwe dag waarin je gelukkig kan zijn

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 12:27

liza van loon schreef:
Dan moeten we ff in februari nieuwe topic openen of onze voornemens zijn uit gekomen *LOL*


idd dat moeten we even onthouden!
Ik heb net even mijn wedstrijdplanning bekenen, maar als het goed is moet M springen voor Murphy er zeker in zitten, of de M1 dressuur er aan toe komt vraag ik me af... ben niet zo''n dressuurruiter.. haha

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 12:33

liza van loon schreef:
Dan moeten we ff in februari nieuwe topic openen of onze voornemens zijn uit gekomen *LOL*


Bij ons duurt het winterseizoen tot en met maart/april, hoor Bloos! Haha! !!
April is dan zo'n maand waarin volgens mij nog wat indoor wordt georganiseerd, maar ook al weer voorzichtig aan de eerste outdoorwedstrijden plaatsvinden.

Oktober t/m maart/april : indoorwedstrijden --> winterseizoen

April/mei t/m september: outdoorwedstrijden --> zomerseizoen

Dusse: eind MAART kijken of onze voornemens zijn uitgekomen Lachen ??

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 12:34

ik hoop dit winterseizoen mn winstpunten voor het Z1 te halen en dan in het buitenseizoen Z1 te starten

maar misschien rij ik de selectiewedstrijden nog wel eerst in de M2 van de zomer, ligt er aan hoeveel wp ik heb

moet nog heel hard oefenen voordat ik een Z1 proef kan rijden, laat staan in een 20x60 bak! al die extra letters!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 12:48

In ieder geval M springen startgerechtigd te zijn met Melano. Denk dat dat me wel gaat lukken en dat ik dan misschien al M ga springen. En voor de dressuur, tja. Dressuur niet zo graag Haha! In ieder geval nog 2/3 dressuurwedstrijden te hebben gereden in het binnenseizoen ( # ) en dat ik dan hopelijk rond de L2+5 zit Haha! Maar verder ga ik me helemaal richten op het crossseizoen Knipoog Cool

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 12:50

Ik wilde eerst komende wedstrijd het voor het eerst in de L2 gaan proberen, maar aangezien mijn eerste selectie wedstrijd (in de L1) zo goed verlopen is http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=171605, blijf ik toch nog even in de L1 tot eind winter, en maak ik dan m'n debuut in de L2

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 15:28

grandeur"]
[quote="liza van loon schreef:
Dan moeten we ff in februari nieuwe topic openen of onze voornemens zijn uit gekomen *LOL*


Bij ons duurt het winterseizoen tot en met maart/april, hoor Bloos! Haha! !!
April is dan zo'n maand waarin volgens mij nog wat indoor wordt georganiseerd, maar ook al weer voorzichtig aan de eerste outdoorwedstrijden plaatsvinden.

Oktober t/m maart/april : indoorwedstrijden --> winterseizoen

April/mei t/m september: outdoorwedstrijden --> zomerseizoen

Dusse: eind MAART kijken of onze voornemens zijn uitgekomen Lachen ??
[/quote]

Ja is goed hoor, maakt mij niet uit. Maar we moeten het niet vergeten he Schijnheilig

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 15:58

Ik hoop aan het einde van het winterseizoen toch wel de eerste winstpunten in de L2 binnen te hebben Haha!

Ben gisteren pas voor het eerst in de L2 gestart Haha!


Verder hoop ik wat training betreft ook wat makkelijker met Laiser te kunnen springen. Zodat we wellicht over een hele tijd ook eens een oefenparcourtje kunnen gaan springen.

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 16:12

een proef zonder 4en te rijden haha... ja dat valt nog niet mee Schijnheilig
en inderdaad ook een fatsoenlijk parcoursje kunnen springen en dat mijn schrik weggaat door meer te springen en ik een B parcours durf te springen Scheve mond en dat ik dat dan heel heel misschien van de zomer ga proberen, lijkt me echt hip. Waarom bestaan er geen bixie klassen voor springen? Verdrietig Ik vind 1 meter echt hoog ineens.. ligt dat aan mij? Ja zeker... Scheve mond


Mara

Berichten: 961
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 16:48

hoi, nou ik hoop dat ik met het buitenseizoen, dus einde winterseizoen L2 te gaan starten, kheb nu 8 winstpunten dus hopelijk lukt dat!maare je weet maar nooit he? nou allemaal veel succes met jullie voornemens!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 17:22

mijn voornemen is om met Jaquar aan het einde van dit seizoen Z1 te starten of in ieder geval de punten te hebben om van de zomer Z1 te starten, gaat denk ik ook wel lukken, we rijden genoeg wedstrijden.
met springen ga ik na de limburgse naar het L over, want de punten heb ik nu ook al.

met 1 van de jonge pony's, Mad Jamie, wil ik aan het einde van de winter L1 starten, dat moet te halen zijn.
en met de andere jonge pony, Mistral Jinx, weet ik nog niet, ik kijk eerst eens hoe hij de indoorconcoursen oppakt, dan zie ik wel weer verder, die start ik nu dus nog B.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 17:33

De L1 helemaal uitrijden Schijnheilig


whahahaha dan mag ik wel heeeel erg mijn best doen Clown Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 17:45

Pablo M1 startgerechtigd en een paar wp'n in het L springen
Raimaer L springen startgerechtigd en paar wp'n in het L2 (had vandaag de laatste in het L1 *LOL*)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 17:59

tja ik moet de overstap maken nar de paarden, dus deze winter geen wedstrijden voor mij
maar zolang ik me pony nog heb rijd ik 2003 uit met hem, tja dat zijn neit veel wedstrijden meer, voor mij is het belangrijkste dat ik een leuke afsluiting heb met hem en dat dus in het Z-springen

en tja dan op zoek naar een nieuw paardje

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 18:06

Ik hoop voor 31 dec tijdens een 'echte' dressuurwedstrijd een punt te halen in de B dressuur. Ik heb nu al wel 1 officiele winstpunt maar die heb ik gehaald tijdens een dressuurwedstrijd voor appaloosa's. Ik heb nog 2 (misschien 3 ) wedstrijden voor 31 december dus of het gaat lukken????

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 18:11

ik hoop voor april op de helft van de winstpunten te zitten. We hebben nu 3 dan moeten we dus nog 2. De winstpuntjes komen niet zo gemakkelijk bij ons binnen vandaar dat ik niet al te veel streef Knipoog

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 18:12

Ik hoop dat ik als het buitenseizoen weer begint m1 mag en kan starten Lachen Maar ik wil eerst ff kijken of Jamy het een beetje goed oppakt enzo en of ik mijn punten haal Lachen
Ik heb in januarie, februarie, maart en april elke maand 1 wedstrijd. En misschien dat ik er nog een paar inschrijf. Ik moet nog 6 winstpunten dus ik hoop dat ik iig elke wedstrijd 1 haal Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babootje, kimmetje26, marygoround, Plop1997, Sabbientje en 9 bezoekers