auwauw, Petrie laarzen inlopen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
happygirl
Berichten: 123
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 13:29

No heb ik gisteren Petrie Standaard laarzen gekocht, maar nou doen ze nogal pijn (op de wreef) bij het inlopen. Is dit normaal? wordt het beter?

Vertel eens wat jullie ervaringen zijn.


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 13:29

ik heb nooit last gehad van mijn wreef,
meer van mijn achillespees en knieholte.

kaatjuh
Berichten: 4
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: oostvoorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 13:30

Mijn zus heeft ok petri laarzen,zij heeft ook errug veel last gehad van deze 'martelaars' zelfs tot bloedens toe,maar ALS ze eenmaal ingelopen zijn lopen ze echt zzzzuper !!!


xxx karin en Chucky *LOL* *LOL* *LOL*

francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 14:11

ik heb nooit last gehad van mijn Petrie laarzen die zijn ook op maat gemaakt dus totaal geen last een heel klein beetje van mijn knieholte maar verden niet

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 14:27

Ik heb ook pas (vrijdag) petrie laarzen gekocht. Ik kon in het begin mijn knie amper buigen, omdat dat zeer deed in mijn knieholte. Het gaat nu steeds beter. Volgensmij is het nomaal die pijn *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 14:36

Mijn enekel waren helemaal bont en blauw bij het inlopen van mijn nieuwe laarzen. Niet echt een pretje dus. Ik heb die stukken die moesten inbuigen wel steeds in de olie gezet in de hoop dat het leer daardoor zachter zou worden. Let wel op dat je de stiksels niet in de olie zet want dan zijn ze zo door.
Nu na 2 jaar lopen/rijden mijn laarsjes heerlijk. Je snapt dat ik er erg zuinig op ben want ik hoef voorlopig geen nieuwe Haha!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 15:08

haha jippie groot gelijk heb je Haha!
ik ben van plan ook leren laarzen te kopen heb ze wel al gepast denk er nog ven over na Party!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 15:34

Na 7 jaar doen mijn leren laarzen (Petrie) nog steeds zeer aan mijn enkels (de achterkant ervan). Ik heb daar zelfs eelt! Ze zijn al helemaal op en versleten maar nog steeds niet ingelopen ofzo Haha!

Hoop dat het volgende paar toch lekkerder zit! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 16:28

Alleen last gehad van m'n knieholtes omdat ze nog wat in moesten zakken (kon ook niet opstijgen zonder een trapje Bloos ), dat heeft ongeveer een maand geduurt (met 3x in de week rijden) en nu zijn het echt pantoffeltjes! Super laarzen! Overigens heb ik niet de standaard, maar de Excellent, kalfsleer, geen rundleer, dat scheelt mischien wel een stuk omdat het veel zachter leer is.

Nulla tenaci invia est via

ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 21:48

tja wie mooi wil zijn moet pijn lijden en dat geldt zeker voor leren laarzen. De mijne heb ik vorig jaar in november gekocht en die zijn dankzij het niet frequente aandoen (die andere zitten zo lekker) nu pas bijna ingelopen. maar ik was dus echt even vergeten wat een drama nieuwe laarzen is hoor. Vork

Stralend de dag door.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 21:52

ik heb ook petrie laarzen.... en ik heb eigenlijk heel weinig last gehad met inlopen in de knie holte maar meer niet o ja en met de eerste keer rijden was een pijnlijk gevoel maar verder niet!!! ALs je last heb van je wreef klopt er iets niet!!! zijn je voeten te hoog of je laars te laag!!! Haha!

....

Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 15:09

Ik heb ze ook gehad en na een jaar verkocht want ik vond het echt ondingen. Ik heb nu een recreatie laars van Mountain horse highrider zitten heerlijk.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 bezoekers