Wannabet en U2

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Wannabet en U2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 01:15

Vandaag ben ik even bij mijn twee apen gaan kijken. Wannabet staat nu in een groepje van 4 hengstjes en dat zijn dikke maatjes. Lekker nog in de wei, en een vrij groot stuk. Iedere keer als het gras op is, krijgen ze er een stuk bij. Daarnaast natuurlijk gewoon brok en hooi.

Wannabet is flink gegroeid, ziet er super uit en heeft een zeer leuk berenvachtje Haha! Is de hele tijd samen met zijn grote jaarling vriend van Heartbreaker. En ik ben ook zeer benieuwd wat voor invloed het op hem heeft om tussen 2 Heartbreakers en een Glennridge te staan. Zal ie ook voor springpaard gaan studeren Cool Schijnheilig

Daarna even naar U2 geweeest. ( ja zo heet de Onze Fons). Gelukkkig was hij niet nog verder de lucht in geschoten, want hij meet al groot zat. Hij ziet er ook zeer goed uit, en staat nog heerlijk op het land, met een aantal tweejarigen...........en een oud gevaarlijk bruin iets wat op een paard leek. Hij viel ons de vorige keer al aan, nu deed hij een poging tot aandacht te krijgen en toen ik dat niet gaf kwam hij met zijn bek wijd open en oren plat naar me toe........................Maar Pipo had een halstertouwtje in der handen Haha! Haha! ~~}>

HIj heeft nog even laten zien aan me, hoe fijn hij wel niet kan bewegen, en wederom ben ik blij dat ik voor hem heb gekozen Haha! Een supervriendelijk karakter, een mooi paard met maat, hij kan goed bewegen........dus eigenlijk alles wat je wil hebben in een paard.

Eigenlijk was ik gewoon weer trots op mijn twee jonge vriendjes Haha! En wilde dat even meedelen Knipoog

Foto's volgen Cheese!



Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 01:21

Mooi dat het zo goed gaat met ze.
Wannabet was er toch één van een tweeling als ik het goed heb? We hadden er hier ook een van een tweeling staan, is een E-pony gebleven, is hij wel gewoon aan de maat?

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 01:27

Hij is klein Supertje, en inderdaad van een tweeling. Om eerlijk te zijn schat ik en vrienden van mij die vrij veel paarden hebben in dat hij niet groot zal worden. We hopen op rond de 1.63, maar vrezen dat het wel eens kleiner zou kunnen zijn. Hij is wel heel goed gegroeid en nu inmiddels een maand of 7 oud. Hij zal rond de 1.40 zijn.

We zien wel, ik kan er geen buil aan vallen, en hij kan wel verschrikkelijk goed bewegen. De motor zit duidelijk aan de achterkant. Verder is zijn broertje ook een van een tweeling, die was met 4 jaar oud krap aan de 1.60 en die is nu 1.67m

We zien het wel...............hij heeft alles overleefd, dat vind ik eigenlijk belangrijker!

En U2 moet drie worden en die is al tegen de 1.70 aan......dus dan heb straks gewoon een reus en een ukkie Haha!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 01:31

Idd, eerst maar eens de jaren door komen zonder gekkigheden.
Hij heeft idd leuke maatjes om zich heen.
Die genen leveren wel veel tweelingen.

Ik ben blij dat het zo goed gaat met U2.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 01:33

Die twee heartbreakers die bij hem staan.............wat een verschrikkelijke mooie paarden. Een jaarling en een veulen, maar echt supermooi!

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 01:34

Het schijnt dat ze met een jaar op ongeveer 85-90% van hun uiteindelijke grote zitten. Die we hier hadden staan was met 1 jaar pas 1.40, is uiteindelijk 1.55 geworden, dus ik denk dat als hij zo doorgroeit, je best op die 1.63 kunt zitten.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Fitzroy

Berichten: 25054
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 03:06

Leuk om even een update te lezen van Wannabet en U2.
Wanneer komt U2 jouw kant op?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 14:51

Begin januari komt hij, tot die tijd mag hij nog lekker genieten met zijn vriendjes in het land.

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 15:00

Pipo schreef:
Hij is klein Supertje, en inderdaad van een tweeling. Om eerlijk te zijn schat ik en vrienden van mij die vrij veel paarden hebben in dat hij niet groot zal worden. We hopen op rond de 1.63, maar vrezen dat het wel eens kleiner zou kunnen zijn. Hij is wel heel goed gegroeid en nu inmiddels een maand of 7 oud. Hij zal rond de 1.40 zijn.

We zien wel, ik kan er geen buil aan vallen, en hij kan wel verschrikkelijk goed bewegen. De motor zit duidelijk aan de achterkant. Verder is zijn broertje ook een van een tweeling, die was met 4 jaar oud krap aan de 1.60 en die is nu 1.67m


Dan schoppen we hem toch net zo hard als Pion Tong uitsteken Haha! Schiet ie vanzelf de lucht in! *LOL*

Nee, het komt heus wel goed met dat mannetje. Helemaal onder deze omstandigheden, want hij staat daar natuurlijk super!!!!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:22

Dus nu krijgen we wel foto's nu hij er goed uitziet? Tong uitsteken

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:33

Jurga schreef:
Dus nu krijgen we wel foto's nu hij er goed uitziet? Tong uitsteken


Ik wil ook weer eens wat foto's zien!!!
Ben blij dat het allemaal goed gaat met je kanjers! OK dan!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:11

Waar blijven die foto's nou?

Pipo:
Hier nog maals het rijtje (schofthoogte) zoals dat in 'In De Strengen' heeft gestaan.
0 mnd 1,01m
1 mnd 1,11m
3 mnd 1,24m
6 mnd 1,35m
9 mnd 1,43m
12 mnd 1,49m
15 mnd 1,53m
18 mnd 1,56m
21 mnd 1,58m
24 mnd 1,60m
27 mnd 1,62m
Daarna komt er nog wel wat bij, varieert ook van paard tot paard. Het gaat hier om gemiddelde waarden!
Voor de rest hangt de groei van heel veel factoren af, dus het is niet zomaar te voorspellen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:14

Dan loopt Wannabet helemaal niet zo heel veel achter. Maar klopt het dan dat er veel veulens zijn dit jaar die gewoon echt groot zijn?

Want Wannabet was ong 1.33 op 6 maanden. En nu op 8 maanden ong 1.40m

Lijkt niet echt dat hij er dan echt superveel achter loopt.

Fotos komen echt Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Babootje, Evilou, floorsxm, hoogendroog, jitskenienke, sterregoud, SusanH, Yavanna en 18 bezoekers