Tommy (kat) vamorge ingeslapen *snik*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Tommy (kat) vamorge ingeslapen *snik*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 21:08

m'n kat had al een tijdje een rare bult onder zijn schouderblad, dus heb was een beetje weggezogen, maar thuis ging het steeds slechter, hij zat alleen nog maar op zolder, hij at en dronk bijna niet meer..
dus vanochtend weer naar de dierenarts geweest, moest hij onder narcose weer onderzocht worden, en er zou een stukje weefsel opgestuurd worden om te kijken of het een tumor was...
toen werde we ff daarna gebeld dat hij ook nog zo;n bult had op zijn knie, op zijn andere poot en een paar op zijn borst.... het was dus bijna zeker dat het een tumor was en niet te opereren is... Verdrietig

dus heeft de dierenarts hem onder narcose gelaten, we mochten nog afscheid van hem komen nemen en dan zou hij een overdosis slaapmiddel geven Huilen

ik had dit nooit verwacht, hij was pas 7 en we hebben hem al vanaf dat hij een kitten is.. hij zat elke avond en nacht op me bed... het was zo;n lieverd *snik*

me moeder heeft besloten hem te laten cremeren, dus dat word morgen gedaan....

het is wel beter vor hem anders had hij alleen nog maar pijn geleidt.... maar ik mis hem nu al Huilen

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:48

Dat is altijd erg vervelend. En vooral dat je hem al vanaf jongs af aan hebt, al 7 jaar dat is al een hele tijd. Sterkte ermee. Ach gut

Nienkuh

Berichten: 98
Geregistreerd: 26-10-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:52

Sterkte!

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:55

Och arme....
Wat vervelend voor jou. Hij was nog zo jong...

Maar bedenk dat hij hij niet langer hoefde te lijden, en wees trots dat je gekozen hebt voor het dier.....
Heb zelf 2 katten verloren, eentje van 18 die we met de fles hebben grootgebracht, een brand overleefd heeft en plotsklaps zeer benauwd werd. De andere (een paard weken na het overlijden van mijn moeder, en het was haar kat) kon plots niet meer lopen, en ook maar gekozen voor een oplossing die voor hem het beste was.

Ik wens jou en je ouders veel sterkte de komende tijd, een kat is toch iets speciaals in een gezin.

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:22

veel sterkte, en denk terug aan de geweldige momenten die jullie samen hebben gehad

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:34

Sterkt meid... 7 jaar is een hele tijd en dan afscheid moeten nemen.

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:49

heel erg veel sterkte~!

BlueStar

Berichten: 2341
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: FR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 22:05

Wat een narigheid, ik wens jullie allen de komende tijd veel sterkte.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 00:22

Wat vreselijk voor je!!!!!!!!!!!!!!!!
Verdrietig Ik moet er niet aan denken dat ik Sanders, mijn oudere kater die ook altijd bij mij op bed ligt, moet missen!
Huilen
Probeer een andere poes te nemen, dat verzacht de pijn wel zeker.

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 00:58

heel erg veel sterkte ermee, vind het goed dat jullie hem hebben laten inslapen en geen pijn hebben laten lijden !

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 13:07

Sterkte, ik weet wat je voel, Clair kreeg vanochtend waarschijnlijk een attack en we gaan dus zo naar de dierenarts... hij is wel 19 maarja ik zou hem nog wel 100 jaar bij me willen houden.
Je mist zo'n beestje toch, er is toch leven in huis... het huppelt rond.... god ik moet er niet aan denken om vanmiddag ook met een leeg mandje thuis te komen...... maarja als het zo is dan is het zo...... ik zou dan nog wel een mooie herinnering aan hem hebben....en dat is een aquarel van hem aan de muur.....

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 13:27

Wat erg!
Heel veel sterkte!