Net als ik alleen thuis ben natuurlijk...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Net als ik alleen thuis ben natuurlijk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 00:20

Mijn vriend heeft vanavond een feest in Dordrecht, zodoende ben ik alleen thuis. Lag op bed nog wat tv te kijken. We wonen in een flat.
En ineens hoor ik van achter mij SSHHHHHHHHHHHHHH ik blijf luisteren wat het is en direct daarna een enorme dreun, die ik in mijn hele lijf voelde. Ik kijk meteen door de lamellen naar buiten en zie in de flat achter ons allemaal licht aangaan, ik kijk uit het raam en op dat moment hoor ik glasgerinkel. Tegelijkertijd doet de benedenbuurman zijn raam ook open, blijkt dat zijn grote ruit allemaal barsten heeft en in de woning naast hem ligt de kleine ruit er helemaal uit Scheve mond Ben benieuwd of er zo nog politie komt, er is wel gebeld.
Ik vermoed vuurwerk, maar niet bepaald een knullig rotje. Nagelbijten / Gniffelen
We hebben onwijs mazzel gehad, want 3 meter hoger en ons raam was ook aan diggelen geweest. Zal je altijd zien als je een nachtje alleen thuis bent Ziek

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 00:44

Politie is ook al wezen kijken, is nu volgens mij weer weg, ze kwamen met sirene aangereden.
Hoop dat het verder rustig blijft.
Zo meteen nog even Trauma - Life in the ER kijken en dan lekker slapen Knipoog

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 00:58

Hee, dat ga ik ook nog even kijken en dan ook naar bedje toe...

Leg je foon maar langs je bed, dat geeft wel een veilig gevoel (bij mij in ieder geval wel).

Truste!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 11:34

Heb je nog wat kunnen slapen na zo'n aanslag?
Men, ik zou geen oog meer dicht doen. Ik ging zeker niet na zoiets ook nog genieten van Trauma - Life inthe ER ....

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 11:54

Trauma Team is een van mij favo programma's, heb daarna ook heerlijk geslapen Haha! Ben net pas wakker *LOL* Sprak net ook de onderbuurman. Beneden bij onze flat is een lawinepijl gevonden Nagelbijten / Gniffelen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 14:55

Een lawinepijl? Toe maar, zwaar geschut dus! Scheve mond

Maar fijn dat je toch nog goed hebt geslapen! En Trauma Team zou ik ook niet gaan kijken vlak voor het slapen gaan, en al helemaal niet als ik in mijn eentje zou zijn en net zelf een soort trauma had beleefd... Tong uitsteken

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 15:04

Kan me voorstellen dat je dan schrikt, zo'n lawine pijl geeft een aardige klap. Je voelt je dan altijd extra op je hoede he, als je alleen thuis bent. Alles is dan ineens een stuk enger. Haha!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 15:22

zo lekker buurtje Knipoog
en iddd dat soort dingen gebeuren altijd als je alleen bent.

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 18:46

Ja is bij ons ook gebeurt. Midden inde wei een lawine pijl afgestoken overdag!!!! Ik was natuurlijk aan het rijden. raad is wat deed perry??

NIX! top paardje! Lovers