nog een paar dagen en dan......... jippie!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
allegria
Berichten: 104
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 15:00

hoera nog een paar dagen en dan komt mijn nieuwe fjordenveulen ofwel zaterdag ofwel zondag ik verheug me er zo enorm op ik heb al veel te lang moeten wachten (4 weken) bovendien wordt hij de week erop al gezegend (i.v.m. sint hubertus wordt hier elk jaar gedaan) en dan neem ik hem mee aan de hand kan die lekker wennen en dat soort dingen hele blije groetjes vaan een hele blije suus

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 15:21

Gaaf joh, weer een fjord!!!! echt super voor je, veel plezier ermee! Weet je ook de afstamming van je veulen?

Femmie
Berichten: 74
Geregistreerd: 05-05-01
Woonplaats: NIEUWEGEIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 21:13

echt gaaf joh
zo'n kleintje erbij
veel plezier
-x- femmie Haha! Haha!

allegria
Berichten: 104
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 12:08

hoi shaienne,

Wiebe (ja zo heet het beestje echt) is een zoon van zidar en nynke (barnstadxtunar) en heeft zelfs al een a premie gehaald en hij is heel mooi en lief ze komen hem vrijdag brengen rond 3 uur half 4 ik kan niet wachten hij komt bij een fjorden ruin van 5 jaar te staan en een haflinger ruintje van 16 maanden en we hebben gister een nieuw weiland gekregen voor maar 100gulden per maand in totaal met weiland en 2 stallen lekker dicht bij mijn andere wei waar de welsh pony's oplopen en de geitjes na groetejs suus