tip voor mensen met een leuke vader

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 20:00

Is jou vader super? heeft ie je nooit wat aangedaan? geen verslaving What so ever(behalve roken dan)? bedank dan dat je geluk hebt gehad, dat er meiden en jongens zijn die niet zoveel geluk hebben als jij.

Ga naar je vader en geef hem een dikke knuffel en een kus en bedank hem dat hij is zoals hij is.
Wees gelukkig en geniet van wat je hebt.
Denk aan hoe die jongens en meiden zich voelen die niet zo'n leuke vader als jij hebben. En wees dan blij met de geluk die je hebt! Geniet ervan!

Is gewoon een tip, en ik hoop dat jullie het doen! Scheve mond\

[Edit] heeeeele lange titel ingekort [/edit]
_________________
I love all my animals!!!! to everybody a big [img]../upload/445/kusjuh.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-22 23:00 ]</font>


Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 20:02

Ja! Daar ben ik het helemaal mee eens,soms ben ik gewoon jaloers op meiden die zo'n leuke en lieve pa hebben Lovers Maaru,ook jullie moeder verdient een hele dikke smak hoor!

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 20:13

wees blij met wat je hebt!
ik ben soms ook heel jaloers op kinderen die echt een vader heeft waar ie nooit iets verkeerd heeft gedaan of what so ever!

Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 20:27

wow , dan heb ik inderdaad een super vader !( zijn enige minpunje is dat hij al jaren overspannen is , maar hij komt er niet van af en wij hebben ermee leren leven ... ). ga ik hem maar gauw eens bedanken ! ;)

groetjes
Laatst bijgewerkt door khirshanta op 31-03-19 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 21:08

ik heb helemaal geen vader dus kan hem moeilijk bedanken Verdrietig

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 06:59

hallo zullen we niet vergeten dat het gewoon zo HOORT te zijn. ik heb mijn vader niet gekozen. zij kozen voor mij. als hij geen goede vader zou zijn, had hij niet aan een kind moeten beginnen. ik heb een redelijke jeugd gehad. niet altidj even makkelijk maar geen mishandelingen of misbruik (door mijn vader) als je band goed is zal hij vanzelf wel merken hoeveel je om hem geeft dat hoef ik hem echt niet te vertellen.ik vind het heel jammer dat er dus kinderen zijn die een vervelende jeugd hebben door hun vader. maar je kunt je daar voor laten helpen. zoek hulp. blijf niet wachten op hulp. probeer iets van je leven te maken. ga desnoods in een pleeggezin waar het wel goed is en waar je liefdevol word verzorgd. er zijn genoeg mogenlijkheden om het iets prettiger te hebben.doe wat met je leven. laat het niet verknallen. neem iemand in vertrouwen die je kan helpen. succes.

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 08:01

Ik heb gelukkig een hele lieve pappa!!!

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 08:45

Mijn pappa is de alleliefst pappa in de wereld. En mijn mammie ook ook hoor!
En we zeggen (bijna) iedere dag tegen elkaar dat we van elkaar houden. Dus dat weten ze wel.

Dieren zijn dieren, mensen die zich gedragen als dieren zijn beesten!!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 09:55

Je hoeft niet alleen dankbaar te zijn dat je een lieve vader hebt. maar ook dat je een lieve moeder hebt. lieve broers en zusjes een lief paard en dat je hier magf leven. het leven heeft zoveel om dankbaar te zijn. Afentoe zie ik t ook niet meer zitten. maar ik weet altijd van binnen waar ik dankbaar voor moet zijn. en dat is voor alles wat ik wel heb en wat mensen nu in afghanistan en andere landen missen. niemand in nederland is echt zielig. wat er aan de hand is zijn dat er allemaal rijkdoms kwaaltjes rondslingeren en dat we allemaal veels te veel met ons zelf bezig zijn terwijl er mensne zijn die t tig keer zo moeilijk hebben buiten hun doen. wees dankbaar voor je leven hier in nederland.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 12:04

ik heb ook 2 superouders geweldige mensen.
Soms vergeet ik wel eens dat het niet vanzelfsprekend is dat ze alles voor me doen. Ik haal dus best wel eens wat voor ze om ze te bedanken.. zoals donderdag dat mijn vader alleen helemaal naar groningen is gereden om Een paard op te halen voor mij...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 12:44

Ik heb ook 2 Superouders, Party!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 13:13

Ik heb geweldige ouders!! Lovers

Ik kan alleen niet mijn gevoelens uiten... Verdrietig

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 13:34

FF reageren op lonneke ze schreef namelijk anders ga je in een pleeggezien wonen ofzo.

Maar dat is heus niet zo makkelijk als jij denkt, ik heb het meegemaakt met een vriendinvan mij en weet dus dat het geen pretje is om uit huis geplaats te worden!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 14:02

Leuk dat je ook mag zeggen dat je het WEL naar je zin hebt! Ik heb namelijk niet zoveel te klagen. Wel 12 jaar (vanaf m'n tiende ongeveer) met m'n stiefvader (wat een rotwoord is dat toch Misselijk ) aan de stok gehad (die had van huis-uit geen cursus "tactisch omgaan met andermans gevoelens" gehad. En dat werkt niet lekker bij zo'n gevoelig tiepje als ik...). Het huis uit gegaan op m'n twintigste (werd tijd Haha! ). Nu: relatie / verstandhouding met hem hersteld, lieve vriend, leuke baan waar ik me echt o-ver-al mee mag bemoeien Haha! ) leuke mensen om me heen, een goeie manege / trainer gevonden waar ik heel veel kan leren en we zijn op zoek naar een ander huis. Wat ik nog meer wil? Geen idee. Echt niet!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 15:08

Ik ben echt blij met mijn pappa.
De telefoonrekening is zo hoog en hij is niet eens boos? Hij zegt niet:"Nu mag je geen internet meer".
Maar hij zegt gewoon:"Je krijgt maar kabelinternet,kun je tenminste onbetaalbaar internetten." Haha!

Maar goed... bedankt voor de tip Sanne, maar verdiend mijn moeder dan een extra knuffel, omdat ze zo goed voor me zorgt?
Haha!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 18:05

als ze het ZO slecht hebben als de desbetreffende persoon met misbruik mishandeling e.d ben je in een pleeggezin toch beter af. dat dat niet zomaar gaat snap ik ook wel. maar al zou ik zoiets meemaken zou ik er niet langer over twijfelen om uit huis te gaan. je hoeft je leven niet te laten vergallen door die man. en dan is uit huis in dat geval misschien de beste oplossing. ik zelf zou over een jaar of 10 ook een pleegkind willen opvangen die uit een gebroken gezin komt. het lijkt me absoluut niet makkelijk maar wel heel fijn om zo iemand nog een aantal fijne jaren te geven.

Robert

Berichten: 58
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 18:09

Nou, mijn vader ziet me al aankomen en hem zoenen en knuffelen! Ha!

Maar mijn vader is ook super!
Als vaders dit leest: PA, JE BENT SUPER!!!!!!!

Lachen Even uitleven... Haha!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 18:20

Lon, effe iets recht zetten.

Psygische mishandeling is 100% zo erg als lichamelijke mishandeling. Want lichamelijk geneest. Psygisch blijft je achterna zitten voor de rest van je levrn. Hulp of geen hulp. Ze kunnen je alleen maar helpen het te begrijpen en er mee te leven. Maar weg gaan zal het nooit.

OOK ALLE MOEDERS EEN DIKKE KUS EN EEN KNUF!!!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 19:54

dat hoef je mij niet te vertellen. ik zal je wat onthullen ik heb tot mijn 21 last gehad van bedplassen. ben daarmee af en toe zzoooo vernederd door mijn ouders. t doet nog pijn. nu is t trouwens over maar het lidteken blijft. dus vertel me niks over psygische mishandeling want daar weet ik helaas genoeg vanaf. ik ben niet voor niks heel vroeg op mezelf gaan wonen. omdat het beter was voor mijzelf. nu nog moet ik het afleren om steeds in de verdediging te gaan. ik moest mezelf altijd verdedigen tegenover iedereen en heb nu nog moeite als iemand een grap maakt. dit verleden maakt nog steeds deel uit van mijn leven. zoiets vergeet je nooit meer. al beseffen zij waarschijnlijk niet wat ze deden. maar ik begrijp dus heel goed wat het is. helaas.

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 21:52

met mijn moeder ben ik heppie
met mijn vader niet...
hij zit aan de drugs
en heeft een K U T vriendin
niet dat ik hem niet mag ofzo als ie dat verbeterd komt ie maar weer trug
( ik zie m ook nooit meer)
groetjes
(dat moest er ff uit)

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 16:54

mijn vader is dus totaal niet super en voor mij heb ik geen vader.. En ben soms ook jaloers op andere maar ik ben blij met wat ik heb.. en dat is mijn moeder en broer
xxxangel

<font color=black><b><i>Hardcore 4 life!
</b></i>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ontherun, QuintyKelly en 39 bezoekers