Mijn fout of die van een stalgenoot?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Mijn fout of die van een stalgenoot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 13:13

dont worry....be happy Haha!
Laatst bijgewerkt door aprillicious op 13-08-02 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 13:18

niet zuren en gewoon die lessen volgen Lachen , als ze het niet willen en doen uit schuldgevoel of plichtsbesef voor jou, dan is het hun gekke keuze.
Werkt het niet, dan kap je het alsnog af. Zullen zij ook doen hoor. Dus niet zo onderdanig. Haha!
voortaam geen adviezen meer inwinnen, want iedereen doet (ongewild) mee aan roddelen. Als mensen weer 'voer' krijgen/vinden dan hebben ze weer wat om over te zeiken. zo werkt dat gewoon.


groetjes,

BaS

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 13:21

Ja doe ik ook gewoon hoor, maar nu vraag ik me af of het nou mijn fout is dat ik 'advies' heb willen vragen en dat ik het kon verwachten dat het gelijk doorverteld werd. Zal wel eigenlijk, ben te naief denk ik *LOL*

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 13:30

Erg is dat he, dat mensen altijd is willen hebben om over te banketstaaflen...Je kan dus niet meer iets vragen, zonder dat heel de stal het weet, maarja dat hoort bij de paardenwereld, zullen we maar zeggen...
Ik zou het iig goed uitpraten met je instructrice, zodat ze weet wat er gezegd is en wat niet. Als ze dat weet dan zal ze er iig anders over denken. Dan kan je zelf ook met een lekker gevoel gaan lessen, want anders zit je toch met gemengde gevoelens in je les, en dat breng je weer over op je paard en dan lukt het alsnog niet. En voor de relatie tussen jullie, lijkt me dat ook het beste..
Succes ermee,
groetjes wendy

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 13:35

Het is ook overal hetzelfde....

Advies: praat het openhartig uit met je instructrices en laat die roddeltypes links liggen. Zal niet meevallen, maar aan dat soort types heb je helemaal niks, dus laat ze ook maar niks aan jou hebben.

celano
Berichten: 1951
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Scheveningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 15:17

Hai Pregini,
trek je er niks van aan en ga lessen! Misschien hebben dat meisje en de eigenaresse wel het gevoel dat jij niet wilt lessen omdat je er niet over begint! Maar les krijgen is altijd goed, helemaal in een periode dat het niet zo lekker gaat met rijden! Als die andere mensen (op stal) beter adviezen hebben dan is dat ook goed, maar dat is meestal niet zo.
Groetjes,
José

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 16:42

Ja ik ben er van de zomer ook heel hard achter gekomen dat je de meeste gewoon niet kunt vertrouwen. Nu klets ik gewoon wat en houd verder mijn mond.
Maar gewoon les gaan nemen hoor, lekker laten banketstaaflen.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 17:38

Als ik het goed begrijp laat je je paard door iemand trainen en ga je zelf weer bij iemand anders lessen? Is dat niet te combineren, lijkt me voor alle partijen duidelijk, en simpel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kasmir en 105 bezoekers