Funny had Koliek...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Funny had Koliek...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-03 12:22

Maandag avond had ik Fun met een gerust hart achtergelaten op de manege. Zoals altijd stond ze lekker aan haar hooi te knabbelen en was er niks aan de hand. Nu kom ik mooi m'n tentamen gaan leren.
Dinsdag ochtend voor ik naar school ging kwam ik er nog achter dat me telefoon was afgesloten Verward dus die liet ik maar thuis. Ik zat de hele dag leuk te bikkelen op school met een gigantische pijn in me buik. Ik kom eindelijk om half 4 thuus en moet me meteen omkleden van me moeder Verward Dus ik zeg jah dag ik ga eerst wat drinken en heb gigantische pijn in me buik, het lijkt wel of ik koliek heb!!!! Nou zegt me moeder je MOET je nu omkleden want ik kom net terug van de manege want FUNNY heb KOLIEK! Dus ik vlieg natuurlijk meteen overeind en ga me gauw omkleden. De eigenaar van de manege had me moeder 's ochtends gebeld dat er iets niet goed was met Fun en me moeder kon mij niet bereikken en je mag je tentamen alleen inhalen als je ZIEK ben Verward . Dus me moeder had al de hele tij met haar gewandeld en nu moesten we weer snel heen. Ik moest er nu OP stappen maar je merkte dat ze nog niet helemaal lekker was dus hebben we het kort gehouden. Daarna heeft ze nog goed gemest dus met een heeel klein beeje bix heb ik haar weer op stal gezet. De eigenaar zou ons bellen als er wat was dus wij weer naar huis. En GELUKKIG heeft hij niet meer gebeld!

Sorry sorry sorry voor het lange verhaal!

In mijn profiel:
Evitatje staat te koop....
Kijk in mijn pro NIEUWE foto's.


Jolanda28
Berichten: 73
Geregistreerd: 21-06-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 13:49

Het lijkt dus wel of jij de koliek van Funny de hele dag al hebt aangevoeld.Ik hoop dat jauw buikpijn snel over is en dat het weer goed gaat met Funny.

Een uurtje op rug van een paard is goud waard.


Linde

Berichten: 88
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Bergeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 14:30

Tjee... wat typisch dat jij ook zo'n buikpijn had zeg!
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, ComscoreBot, fierefluiter, Lynn00, m0niekkkie, Mark0919, nardxash, onpaard, sterregoud, Sting, SuusvL, vilheide en 40 bezoekers