Puck & Strand (deel 2/3)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Puck & Strand (deel 2/3)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-03 12:27




Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 14:01

Lovers Ook weer snoepig.
Kei leuk dat Puck zelf graag het water in wil. Onze Keiji krijg je er echt niet in. Yuuki misschien wel, maar ze zal niet verder gaan dan dat ze kan staan *LOL*

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 14:04

Afbeelding
Haha, die poten! Zo lijken ze mega!

Leuke foto's hoor! Was vast gezellig!

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 15:40

super!! leuke hond en hele gave foto's!!

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 15:36

Carlaa schreef:
Haha, die poten! Zo lijken ze mega!

Leuke foto's hoor! Was vast gezellig!


Die poten zijn ook redelijk mega hoor, vergeleken haar hoogte enz.

Als pup was het nog een raadsel welke hoogte ze zou worden, omdat ze maar voor de helft een Border Collie is en de rest verschillende en onbekend.
Dus waren we wel bang dat ze erg jumbo zou worden, maar ze is op een mooi maatje gebleven (+/-50 cm/ tot aan je knie). Maar met grote poten Haha!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 15:40

Niki schreef:
Maar met grote poten Haha!


Ik vind ze super! Lijkt me dat je een hele lieve hond hebt.
Veel plezier nog samen!

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 15:43

En niet alleen met wat grote poten vergeleken de hoogt, maar ook met een litteken boven haar oog nu (zie verhaal op VvdD van een tijdje terug)
En met een missende voortand, en 2 kleine stukjes afgebroken ondehoektanden Bloos!

Achja voor mij blijft ze mooi Lovers

Bedankt, maar dat zal wel lukken Haha!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 15:54

Niki schreef:
En niet alleen met wat grote poten vergeleken de hoogt, maar ook met een litteken boven haar oog nu (zie verhaal op VvdD van een tijdje terug)
En met een missende voortand, en 2 kleine stukjes afgebroken ondehoektanden Bloos!

Achja voor mij blijft ze mooi Lovers

Bedankt, maar dat zal wel lukken Haha!


Aaahhh, ik las het. Arme stumper, twee keer achter elkaar. Heeft ze vaker ongelukjes? Mijn hond is ook zo'n mafkees die overal aan mee wil doen en altijd maar spelen, rennen en vliegen.

Misschien een tip: ik heb een hele goede verzekeringsmaatschappij gevonden: een jaar (of twee) premie betalen en hond is voor zijn hele leven verzekert. Hoef je je nooit meer zorgen te maken over onverwachtse kosten... OK dan!

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 16:00

Ze is verzekerd, dus dat zit wel goed.

Ach sommige dingen hoeft ze niet voor naar de DA, zoals die tanden, die ene is er geheel goed uit en de andere zijn maar 2 boven stukjes, dus niet te ver afgebroken.

Tja ze is dol op spelen en rent te snel met een stok mee, moet vaak mensen waarschuwen dat ze snel de andere kant op moeten gooien omdat ze gewoon te snel is.

Zelf speel ik niet met een stok toen ze er eens 1 (denk 2 cm doorsnee) in der keel had staan Ach gut moest hem er voorzichtig uit halen, anders was ze aan het stikken, Da heeft gelukkig geen splinter gevonden dus dat was goed gegaan.

Ze is nietzo op andere honden gerich dus daar kan ze net te hard mee spelen.
Ze is sinds vorige week wel hondjes aan het aanzetten om te spelen... Gelukkig maar, eindelijk dat ze met emer honden speelt (ze heeft namelijk 1 vriendinnetje die ze al vanaf pups af aan kent)

In de 2-3 jaar heeft ze deze dingen alleen gehad (ok 1 keer een overbelaste knie, doordat ze de lucht in sprong en niet lekker neerkwam)

[typfoutje verandert]
Laatst bijgewerkt door Niki op 24-11-03 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

"And nothing is more powerful than beauty in a wicked world"

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 16:05

Tsja, dat kan gebeuren, het blijven dieren. Maar dat zijn allemaal dingen die een hond wel eens overkomen. Als je je hond puur aan de lijn uitlaat 3 keer per dag en er nooit wat mee gaat doen, nee, dan krijgen ze vrijwel nooit wat. Maar voor z'n actief rondrennend beestje...

Mijn hond liep eens op 3 poten, had een spier verrekt want hij vloog ietsje te hard over het laminaat... Maar de dierenarts adviseerde een paar dagen rust en dat was alles eigenlijk... (mijn hond is ook nog erg jong)

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 16:13

Inderdaad.

Puck liep een aantal maanden terug dus nog op 4 poten doordat ze haar knie verekt had.
Maar bij haar is het 1 weekje rust, ugh welke rust want je kan haar dan moeilijk 1 weekje aan de lijn laten lopen (moet dus wel, en gebeurt dan ook, beter een tijdelijke hond met energie dan een voor altijd manke hond met energie)

Het is trouwens wel zo dat Puck zelf rustig gaat doen toen ze die poot zo had, ze geeft zelf aan dat ze rustig wilt lopen (als ze weer los mocht), ze wilde dan niet eens hard achter de bal aan, maar ging er rustig naar toe om hem te halen.

"And nothing is more powerful than beauty in a wicked world"

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 16:26

Niki schreef:
Het is trouwens wel zo dat Puck zelf rustig gaat doen toen ze die poot zo had, ze geeft zelf aan dat ze rustig wilt lopen (als ze weer los mocht), ze wilde dan niet eens hard achter de bal aan, maar ging er rustig naar toe om hem te halen.


Gelukkig maar! Ander ben jij constant degene die haar moet beperken!
Ik weet niet of de mijne dat ook zou doen!

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 16:27

wat ONWIJS gaaf Kwijl:D

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 17:47

eej deze zijn ook al zo gaaf! Puck is LEUK!!!!!!!!!!!!! Haha!

.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fudge en 43 bezoekers