fokker van mijn nrps-er

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

fokker van mijn nrps-er

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-03 21:17

Eigenlijk weet ik niet of dit hier thuis hoort, maar probeer het maar hier.

Ik was vandaag de papieren van mijn paardje eens aan het bekijken en eigenlijk ben ik al jaren heel erg nieuwsgierig naar zijn achtergrond. Dit voornamelijk, omdat hij een aantal voor mij onverklaarbare angsten heeft. Alleen heb ik nooit de stoute schoenen aangetrokken om die mensen een briefje te sturen. Ik durfde niet. Bloos
Inmiddels wordt mijn nieuwsgierigheid alleen maar groter. Alleen heb ik geen flauw idee of zijn fokker nog woont op het adres dat op het papier staat.
Dus mijn vraag is eigenlijk weet iemand of Comb. Beekman en Korhorn nog steeds aan de Peizerweg 254 in Groningen zit? En zo niet waar ik mijn briefje dan naar toe zou kunnen sturen?
Als ik dit weet kan ik namelijk eindelijk dat ene briefje een keertje sturen.
Alvast bedankt!


Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:52

Als je even met de telefoongids zoekt? Heb ik voor je gedaan. Op dat adres zit nog een Beekman.


Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-03 13:00

Ja dat is inderdaad een heel slim idee Blond Heel erg bedankt dat je het even voor mij hebt gedaan.
Ik denk dat ik het er dan maar gewoon op waag. En dan zie ik wel weer verder. Als iemand nog informatie voor mij heeft hoor ik het graag. Ik ga vanavond maar een brief schrijven denk ik.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 23:00

Ik heb ook ooit gewoon de stoute schoenen aangetrokken en heb de fokker van ons paard gebeld. Die vonden dat hartstikke leuk, ik ben vorig jaar nog een keer langsgeweest om (half)broertjes/zusjes te bekijken en foto's te maken. Gewoon doen dus, nee heb je, ja kun je krijgen! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers