Wat vraagjes over fotocamera's (Spoed)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 11:34

Ik wil zo meteen een normale fotocamera kopen. Nou heb ik het volgende. Wie weet het verschil tussen een gewone fotocamera en een APS fotocamera?


_________________
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Honeybee op 2001-10-23 11:34 ]</font>


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 11:37

Is APS niet extra breed? Qua foto's?
Nee dat is het volgens mij ook niet, ik weet het niet. Neem je de nieuwe camera morgen mee?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 11:38

Als het een beetje kan wel ja.. maar ja.. dan moet ik er wel eerst eentje kopen Lachen


Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 12:19

APS is een nieuw systeem. Maakt haarscherpe foto's, rolletje laat je zo in de camera "vallen" (niet meer inleggen) en de camera's zijn over het algemeen heel klein. Makkelijk meenemen dus! Ik geloof wel dat de rolletjes ietsje duurder zijn. Je krijgt ook geen negatieven mee, je krijgt het oude rolletje terug, daar staan de negatieven op voor bijbestellen. Er zijn een soort "video-band-hoezen" verkrijgbaar, waar je twintig gebruikte rolletjes in kwijt kunt. Vraag eens een "foto-boer", die kunnen je er van alles over vertellen!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 14:58

wij hebben ook een aps camera. ik vind die rolletjes erg makkelijk mee te nemen en te verwisselen. verder is de camera ook wel erg fijn al hebben wij al weer een verouderde versie.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 15:10

APS is toch advanced photo system of zouiets?? ik dat dat die rolletjes waren dat je 3 maten foto's kan maken. o.a. panorama foto's. nou ja ik weet het ook niet zeker hoor

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 15:11

ja dat is inderdaad zo. wij hebben ook 3 standen op de camera staan. normaal, iets groet en panorama

(ff vergeten erbij te zeggen Lachen )

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 15:12

haha kan gebeuren toch dat je dat vergeet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, aliida, anji, Ashleytjuhh, Huni, JoT, kaatje89, MayoNeighs, MyWishMax, Pinacolada, Roosch, SemrushBot, Talindos, Verara, Winged, xAlice, xSagan, Zil en 182 bezoekers