Onze hond is gestoord...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Onze hond is gestoord...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 19:47

Sjongejonge dat beest deugt de laatste tijd ook niet meer....
Ze is overdreven lief echt dat valt niet op ofzo...
Normaal ligt ze een beetje en loopt ze wat door het huis te schooien maar de laatste tijd is ze echt vaag...
Gisteravond bijv ligt ze op de bank en ik zit voor de bank...Staat ze op loopt ze over de bank naar me toe en begint ze me als een gek in mn nek te likken...Lekker smakelijk hoor...
Zonet was het weer raak...Springt op de bank bij mn moeder en gaat op haar schoot staan om knuffels te krijgen...Ze is inmiddels 13 jaar...Is dit ouderdom of heeft ze gewoon het gekte virus van mij overgenomen??? Iemand ervaring met zo'n hond???

Jildau

(ps: ze is eigenlijk heel lief geworden maar wel iets overdreven...)

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 19:52

Er zijn inderdaad honden die naarmate dat ze ouder worden liever even knuffelen met de baas. Zo gaat dat ook vaak met reutjes als ze ouder worden.

Lijkt me niets om je zorgen over te maken.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 11:48

Haha maakte me er ook niet echt zorgen over hoor Knipoog
Maar het viel nogal op...

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 11:49

Gezellig toch, zo'n knuffelhond? Haha!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 12:06

Ja hoor!!! Tong uitsteken
Zou het ook kunnen komen omdat ze gesterreliseerd is...Ong een half jaartje terug? Want daarna is ze eigenlijk zo knuffelig geworden alleen nu is het superextreem...

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 12:40

onze vorige hond had ook opeens zo´n omslag in zn leven Haha! Was altijd wel lief, maar kwam nu echt continu zn kop tegen je aanduwen. Veel operaties doen een hond overigens niet goed. Onze hond had een plekje bij zijn oog, waar hij aan geopreerd moest worden. Tijdens de operatie heeft hij een toeval gehad en na die tijd is hij ook heel erg veranderd. Hij is overleden aan een herseninfarct.
Maar bij jullie hond lijkt het me niet echt iets om je zorgen over te maken, gewoon ouderdom

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 16:18

Neej maar ze moest gestelleriseerd worden...Offe haar baarmoeder moest eruit want er zat een tumor in...
Okeej dan..Ik vind mijn hond zo melig op het moment...Krijgt ze een kluif gaat ze op de grond liggen en er tegen blaffen Haha!