Ik voel me zo belazerd! Mannen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bonjour

Berichten: 278
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Rotterdam

Ik voel me zo belazerd! Mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 12:44

Ik moet dit toch even kwijt ik voel me zo belazerd! Het is wel een erg lang verhaal.

Ik ken al een aantal jaar een jongen van de voetbalvereniging van mijn broertje. En sta sinds kort achter de bar daar. F. ken ik nu denk ik een jaar of vijf. Vind hem vanaf het begin af aan al leuk eigenlijk. Hij mij ook. Ik heb er vijf jaar geleden niets mee gedaan. En toen hij eindelijk aanstalten maakte was ik helemaal in love met een andere jongen waar het later niets mee is geworden. Een jaar of drie geleden kreeg F een vriendin. Ik bleef hem echter wel nog leuk vinden. Maar hij was bezet dus thats that. Nu voelde ik dat hij het laatste halfjaar weer toenadering tot mij zocht. Ik ben er niet op in gegaan omdat ik wist dat hij een vriendin, het was wel een knipperlicht relatie. Ik heb regelmatig opgevangen dat het weer uit was met zijn vriendin. Een maand of twee geleden ben ik een keer met hem uit geweest gewoon gezellig. Het is toch een vriend van me. Ik wist eerlijk gezegd niet of het uit was met zijn vriendin. Maar het was ook niet zo dat we echt een date hadden. Een week of vijf geleden zijn we weer uitgeweest en toen waren we wel al wat closer met elkaar, maar toch heb ik nog een beetje afstand bewaard ik bedoel we kennen elkaar al vijf jaar dan kunnen e het nu ook wel rustig aan doen. Vanaf die tijd veel smsjes gehad en regelmatig even gebeld en een keer of twee uitgeweest. Daarnaast zag ik hem dinsdag en donderdag avond als ik achter de bar stond. Toen een week of vier geleden bracht ie mij naar huis en hebben we voor het eerst gezoend. Voor mij een hele stap omdat ik daar niet zo makkelijk in ben. Ik bedoel ik ben gewoon niet zo makkelijk te krijgen. Sindsdien werden we veel closer. En ik was echt helemaal verliefd op hem.

Nou komt het dus. Ik heb hem die week erna regelmatig gezien, lekker naar de bios geweest enzo hij heeft mij geholpen met leren voor mijn tentamens enz. En toen opeens een week later. Heb ik hem vrijdagavond een sms je gestuurd of we wat leuks zouden gaan. Vervolgens het hele weekend niets gehoord. Zaterdag nog zijn voicemail ingesproken. Krijg ik zondagavond en sms van sorry maar zijn baterij was leeg, maar hij zou me wel spreken dinsdag. Okee dit kon nog. Heb hem die week dinsdag en donderdag gezien en was gewoon weer gezellig. Vrijdag kon ik niet met hem uit. Ik zou met een vriendin naar een kroegje gaan op bij het winkelcentrum. Zit ik daar zie ik hem opeens binnen komen lopen met een of ander meisje. Ik helemaal van slag natuurlijk. Maar ik had zoiets van hij komt maar naar mij toe. Komt ie na een halfuur naar me toe van he ben jij hier ook? Hij zo van ja ik ben hier met een colegaatje van mijn werk. Nou wist ik toevallig dat zij zijn colegaatje was. Dus oke. Maar waarom moest hij dan precies naar dit kroegje komen. Er zitten maar twee kroegjes bij dat winkelcentrum en hij wist dat ik naar een van de twee ging. Na vijf minuten ging hij weer terug en heb verder de hele avond niets van hem gehoord. Alleen dag gezegd toen hij wegging. Dat weekend weer niets van hem gehoord dus ik heb hem zondagavond een sms gestuurd of we nog wat gingen. Ik wilde toch wel even van hem weten wat hij nu met me wilde. Die avond zijn we nog even wat gaan drinken. Ik heb hem toen gevraagd of het eigenlijk wel uit was met zijn vriendin. Ja dat was zo maar pas vier weken dus ik had echt zoiets van okee! Vier weken tov 3 jaar is niet veel. Hij heeft het een en ander van hun relatie gezegd dat zij hem teveel claimde, en erg egoistisch was, en zelf verder geen hobbys had terwijl hij vier dagen van de week bij de voetbal zit. Hij zei dat hij het al veel eerder had uit moeten maken. Ik vind persoonlijk ook dat je allebei je eigen dingen meot hebben en zei ook tegen hem dat ik dat met paarden had en dat ik daar een dag of 3, 4 in de week mee zoet ben en dat begrijpt hij ook. Maar in ieder geval zei hij dat hij nu lekker aan het genieten is van het uitgaan enz. dat begrijp ik echt volkomen en laat hem daar ook heel los in. Ik wilde toen eigenlijk wel van hem weten of ik niet een van de vele meisjes was aangezien ik daar dus echt geen behoefte aan heb. Hij was toen even stil en heeft het eigenlijk niet ontkend ofzo. Hij zei alleen dat als hij een meisje erg leuk vind hij echt voor haar gaat en leuke dingen met haar wil gaan doen om haar te leren kennen. Hij gaf wel toe dat hij zijn ex nog had gezien en dat zij het er erg moeilijk mee had maar dat het voor hem echt over was. Ik zei ook tegen hem ik wil weten waar ik aan toe ben niet dat ik over twee maanden word gedumpt omdat hij besloten heeft weer naar zijn ex te gaan. We hebben toen eigenlijk een soort van afgeproken dat we zo verder zouden gaan zoals we toen deden. We zouden die week nog wel een keer wat afspreken en oa over zijn ex praten en over ons.
Die week zag ik hem donderdag weer even op de club. En heb vervolgens het hele weekend niets van hem gehoord. Dinsdag was hij ook niet op training. Dus ik hem een sms gestuurd waar hij nou was en waarom ik niets van hem hoorde. Hij antwoorde dat hij moe was maar me donderdag wel zou zien. Okee dat was dus gister. En ja hoor hij was er maar ik stond achter de bar, even staan kletsen , ik was volgens mij een beetje kortaf tegen hem. Maar ik had het hartstikke druk en moest verder. Zou hem de avond nog wel spreken dacht ik. Na mij dienst om een uur of half twaalf ging ik aan de bar zitten even kletsen met mijn moeder die er ook was. Hij zat te kaarten met vrienden en ik had niet echt de behoefte om erbij te gaan zitten omdat ik toch een beetje teleurgesteld was dat ik een hele week niets van hem had gehoord. Ze stopten om een uur of twaalf en stonden allemaal op dus ik dacht van F komt nog wel even gedag zeggen maar nee hoor hij ging gewoon zonder dag te zeggen weg. Ik had echt zoiets van okee, vuile……..! Heb hem een sms gestuurd maar heb tot op heden niets van hem ontvangen.

Ik voel me zo belazerd! Ga ik eindelijk voor een jongen behandeld hij me op deze manier. Ik begrijp ook wel dat het net uit is met zijn vriendin en dat hij vrijheid nodig heeft, maar dan had hij nooit wat met mij moeten beginnen. Ik ben eigenlijk nog het meest boos omdat hij nu niets van zich laat horen. Zeg het dan gewoon recht in mijn gezicht dat je nog niet toe ben om iets met mij te gaan beginnen. Dan weet ik ook waar ik aan toe ben. Het ergst is nog dat ik nog steeds helemaal gek van hem ben. Ik bedoel ik vind hem al vijf jaar leuk en nu was het eindelijk zover en behandeld hij me zo…..

Sorry voor dit lange verhaal, maar ik voel me zo poedersuiker en moest het gewoon even van me afschrijven. Mannen… Boos!

Irsa

Berichten: 562
Geregistreerd: 02-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 12:48

Ja, zucht, mannen!
Eigenlijk is het niets!
Echt niet leuk dit! Hij klinkt als iemand die eignelijk helemaal geen relatie wil, maar jou wel heel leuk vindt. Als ik jou was zou ik hem idd maar een beetje op afstand houden. Zo heb je er alleen maar verdriet van!
Succes ermee!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 12:55

Laat hem en stuur geen smsjes meer. Want dan laat je je in je kaarten kijken en dat moet je NOOIT doen. Je moet jezelf een beetje beschermen. Laat hem maar naar jou toe komen. DAn weet je tenminste waar je aan toe bent. En doet hij het niet, dan weet je het ook.

Bonjour

Berichten: 278
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 12:59

Ik weet ook dat ik geen smsjes meer moet sturen, maar dat is erg moeilijk. Heb nu wel besloten dat dit de laatste was en hij kijkt maar wat hij er mee doet.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 13:03

Bonjour schreef:
Ik weet ook dat ik geen smsjes meer moet sturen, maar dat is erg moeilijk. Heb nu wel besloten dat dit de laatste was en hij kijkt maar wat hij er mee doet.


Goed zo! Sterk blijven! Ik weet wel hoe moeilijk dat is, maar het is voor je eigen bestwil.

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 13:42

Zoooooo herkenbaar! Ik heb een paar jaar geleden precies hetzelfd meegemaakt.
Ook na 5 jaar om elkaar heen draaien, hij een vriendin ik een vriend, bla, bla, bla, kregen we eindelijk wat. Ik helemaal blij, hij ook (dacht ik)
Na een weekje hoorde ik steeds minder van hem. Hij had allerlei smoesjes.
Ik heb hem toen heel direct gevraagd of hij het serieus meende met mij.
Het antwoord: Dat kan ik niet zeggen na een week! Hallo!!! Je weet toch wel of ik een losse flodder ben of dat je echt gek op me bent?
Antwoord van hem: Ik wil onze vriendschap niet op het spel zetten.
Dat heb je al gedaan eikel!
2 maanden later woonde hij samen met een ander meisje! Waarschijnlijk had hij toen al wat met haar.

En nu? We praten nog wel gewoon met elkaar. Zal wel moeten, hij werkt voor mijn vader. Maar de vriendschap is niet meer..... heel jammer.
Ik heb nu al weer bijna 3 jaar verkering met een hele lieve jongen, dus vergeet hem aub.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 13:51

aaaaaarghhh mannen !!!!!!

geloof me,je bent niet de eerste en zult ook zkere niet de laatste zijn .......

maareh : geen hand vol maar een land vol! Knipoog
sterkte en laat die gozer lekker stikken, gewoon niet meer smsen en bellen, en op de voetbal club gewoon negeren en lekker lang op zijn biertje laten wachten Knipoog

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 16:32

tja ik snap er ook nooit wat van hoor. Ik zou lekker niks meer van me laten horen als ik jou was, waarschijnlijk erg moeilijk voor je, maar als hij echt wat met je wilt, dan komt ie vanzelf zelf een keer naar je toe.
Ik zou vooral niet laten merken aan hem dat je dit dwars zit, mannen kunnen uit medelijden al snel dingen zeggen en doen die ze niet menen (of omdat ze hun l*l achterna lopen)
Echt meissie, als ie helemaal voor je gaat zal ie zelf moeten bellen.smsen en naar jouw toekomen. Doet ie dit niet zet hem dan uit je hoofd.

Ik weet dat dit makkelijk klinkt voor mij en dat het voor jou erg moeilijk is maar probeer zo veel mogelijk met je verstand te redeneren en niet in 1 keer afgaan op wat jij voelt. Als dat niet wederzijds is komt de klap hard aan. Je kunt ert\ beter vanuit gaan dat ie niks met je wilt dan kan het altijd meevallen.

Ik denk ook dat hij wel even tijd nodig heeft voor zichzelf. Ik heb deze week ook een relatie verbroken van 15 maanden en heb dus absoluut geen behoefte om nu weer energie te steken in wat nieuws...

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 19:43

Als hij intresse in je hebt komt hij wel,maar loop niet achter hem aan!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 20:49

Scheer ons niet allemaal over 1 kam he dames Tong uitsteken

Bonjour

Berichten: 278
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 23:37

Heb nog steeds niets van hem gehoord . Ik heb het nu echt helemaal met hem gehad. Hij zoekt het maar uit. Boos!

Er lopen tenslotte genoeg andere jongens rond Knipoog

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:53

Volhouden! Niets laten horen. Hij heeft duidelijk aangegeven dat hij in zijn vorige relatie geclaimd werd en jij wilt na 1 x zoenen al van hem horen dat jullie echt iets hebben. Dat is voor hem een signaal om weg te rennen, geloof me.

Lekker in zijn eigen sopje laten gaar koken. Leuk doen achter de bar met anderen en verder niks. Dan heb je de grootste kans dat t nog wat wordt. Anders sowieso niet.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:18

some guys Boos! rot dat ie zo stom doet, kan echt pijn doen, sterk zijn hoor meis
voor mij voorlopig even niet, heb er te veel aan moeten inboeten
eerst mijn koppie weer op krachten krijgen

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 01:42

Mannen grrrrrr
Kan alleen maar zeggen hou je groot en laat inderdaad hem maar de eerste stap zetten en ik vindt dat de mannen maar weer eens ouderwets de dames moeten gaan inpalmen..hou hem maar gewoon op een afstandje en wilt hij verder?? komt vanzelf wel en anders zijn er heus wel andere..en moet zeggen alleen zijn heeft ook zo zijn leuke kanten...!!!!

Ikzelf heb zo'n los vast iets gehad met 1tje op de manege..ja dat wil iedere paardengek toch?? iemand met dezelfde intresses...
Eindelijk dacht ik ja dit is em...maar nee hoor en dan vraag je een gesprek en gaat hij doodleuk op vakantie komt weer terug en denkt op dezelfde voet weer door te gaan...no way....
Maar mijn gevoelens voor hem zitten gewoon heel diep, kan je niets aan doen had graag iets anders gevoeld voor hem..maar voel me inderdaad ook gewoon gebruikt.
Het is nu zover dat ik volgende week Woes ergens anders neerzet..kan het niet aan om hem nog te zien en doen alsof er niets tussen ons is geweest...
Het is echt moeilijk maar wij vrouwen zijn sterker dan mannen denken en we zullen het overleven!!
Zo dat was ff mijn strijdkreet erdoor heen...
Zal aan je denken en rustig aan en kop op!!
Dan zal ik dat ook doen!

Groetjes en tot de volgende keer,

Angenita

Bonjour

Berichten: 278
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 08:08

Citaat:
Hij heeft duidelijk aangegeven dat hij in zijn vorige relatie geclaimd werd en jij wilt na 1 x zoenen al van hem horen dat jullie echt iets hebben. Dat is voor hem een signaal om weg te rennen, geloof me.


Het bleef niet bij 1 keer zoenen, het was echt elke keer. En hij wilde ook wel wat verder, maar respecteerde mij daarin dat ik dat nog niet wilde. Vorige week donderdag avond was ik al onderweg naar huis van de club en hij was al weg maar kwam nog terug. IK kwam hem onderweg naar huis tegen met de auto. Hij keerde om om me te volgen naar huis en om even te kletsen en "afscheid" te nemen voor die avond. Dus dan claim ik hem Verward

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 08:32

Bonjour schreef:
Citaat:
Hij heeft duidelijk aangegeven dat hij in zijn vorige relatie geclaimd werd en jij wilt na 1 x zoenen al van hem horen dat jullie echt iets hebben. Dat is voor hem een signaal om weg te rennen, geloof me.


Het bleef niet bij 1 keer zoenen, het was echt elke keer. En hij wilde ook wel wat verder, maar respecteerde mij daarin dat ik dat nog niet wilde. Vorige week donderdag avond was ik al onderweg naar huis van de club en hij was al weg maar kwam nog terug. IK kwam hem onderweg naar huis tegen met de auto. Hij keerde om om me te volgen naar huis en om even te kletsen en "afscheid" te nemen voor die avond. Dus dan claim ik hem Verward


Nee dan niet.

Maar al je smsjes wel!

Ik kan me echt goed voorstellen wat je bedoelt. Mijn opmerkingen zijn bekeken vanuit zijn positie, hij komt net uit een claimende relatie en zal zich nu sneller geclaimd voelen dan de gemiddelde man.

Hou vol he!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 08:36

Bonjour schreef:
Dus ik hem een sms gestuurd waar hij nou was en waarom ik niets van hem hoorde. Hij antwoorde dat hij moe was maar me donderdag wel zou zien. Okee dat was dus gister. En ja hoor hij was er maar ik stond achter de bar, even staan kletsen , ik was volgens mij een beetje kortaf tegen hem. Maar ik had het hartstikke druk en moest verder. Zou hem de avond nog wel spreken dacht ik. Na mij dienst om een uur of half twaalf ging ik aan de bar zitten even kletsen met mijn moeder die er ook was. Hij zat te kaarten met vrienden en ik had niet echt de behoefte om erbij te gaan zitten omdat ik toch een beetje teleurgesteld was dat ik een hele week niets van hem had gehoord. Ze stopten om een uur of twaalf en stonden allemaal op dus ik dacht van F komt nog wel even gedag zeggen maar nee hoor hij ging gewoon zonder dag te zeggen weg. Ik had echt zoiets van okee, vuile……..! Heb hem een sms gestuurd maar heb tot op heden niets van hem ontvangen.(


Maar dit vind ik wel claimen. Ik weet natuurlijk niet wat je precies hebt geschreven.

Als hij je niet leuk vindt, dan zal hij niets met jouw afstandelijke gedrag doen. Als hij je wel leuk vindt, dan zal jouw afstandelijke gedrag hem lokken. Claimend gedrag zal hem afstoten ook al vindt hij je wel leuk.

Hou ons op de hoogte!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 11:43

Ik zou hem gewoon laten voor wat het is

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 13:09

pff mannen

lekker laten gaan die jongen! je verdiend beter!

wel balen dat je hem steeds zal zien als je daar achter de bar staat, maar als hij nog contact met je wil moet hij maar naar jou toe komen!
verder als je hem ziet wel gewoon egdag zeggen geen ruzie maken of negeren ofzo, maar gewoon alleen beleefd gedag zeggen, en taht's it

wil hij meer?dan zal hij toch echt de 1e moeten zijn die die stap zet

niet meer smssen, als hij je leuk vind dan laat ie dat wel merken!
als je blijft smssen/bellen/vragen dan lijkt t beetje op claimen, dat zal hem wegjagen

vind ie je echt leuk, dan merk je dat snel genoeg!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 19:16

Maak het jezelf makkelijker, delete zijn telefoonnummer uit jouw mobiel.
Als je dan wat wilt sturen, kom je tot de conclusie dat je zijn nummer helemaal niet meer hebt. Hoppa!

Wat de anderen ook al zeggen: vindt hij je echt leuk, dan komt ie wel hoor. Helaas vinden veel mannen een onbereikbare vrouw heel aantrekkelijk... En zolang jij een vriend had, was je onbereikbaar... Nu jij bereikbaar en gewillig bent, vindt hij je opeens minder interessant. STANDAARD!

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 19:52

Ja, ik ben het met de rest eens. Vooral NIET achter hem aanlopen/sms-en/bellen/etc.. Als hij je echt leuk vindt komt ie vanzelf bij jou.

En.. mannen hebben maar 1 hersenhelft he? Daar moet je wel rekening mee houden Haha!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 19:54

lis schreef:
En.. mannen hebben maar 1 hersenhelft he? Daar moet je wel rekening mee houden Haha!

En die hangt een stuk lager dan de onze, niet?

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 19:54


Bonjour

Berichten: 278
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 23:13

Haha!


Bedankt voor al jullie reacties.
Hij mag nu inderdaad het initiatief nemen. Heb nog steeds niets van hem gehoord. Ik zie hem sowieso dinsdag. Kijken hoe hij dan tegen me doet. Ik hou jullie op de hoogte.

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 13:01

Jennygirl"]
[quote="lis schreef:
En.. mannen hebben maar 1 hersenhelft he? Daar moet je wel rekening mee houden Haha!

En die hangt een stuk lager dan de onze, niet?
[/quote]


Hoe kom je er op.Wat een uitspraak! Haha!