Heb jij foto's van Silvertop's Ricco?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Heb jij foto's van Silvertop's Ricco?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 19:06

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een foto van Silvertop's Ricco, de vader van mijn paard. Ik heb haar moeder en paar maanden terug gezien en het lijkt me nu zo leuk om te weten hoe haar vader eruit ziet! Zoekmachines leveren niets op, en op de site van Heike (welshpony.nl) staat hij wel in de database maar zonder foto.... Verdrietig

Wat weet ik van 'm? Egenlijk alleen maar dat het een welsh-k is, een vos. Waarschijnlijk met veel wit (hij fokt in ieder geval veel wit).

Wie heeft een foto of een tip waar ik zelf niet aan gedacht heb?

boemel

Berichten: 8410
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 19:43

PB Cowgirl eens.Volgens mij heeft zij een foto van deze hengst.

Ik heb zelf trouwens ook een nakomeling van deze hengst gehad.
Zij was helaas nogal onder de maat gebleven -> 1.35m. Maar nog nooit een pony/paard gehad met zo'n superkarakter. Zo slim en braaf Lachen Lachen
Ook een mooi dier om te zien en ze kon leuk lopen en behoorlijk hoog springen.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 20:41

Ik heb ook een nakomeling van hem gehad. In mn profiel staat meer info en foto's!

Hmm, die van Boemel was slim en braaf.... De mijne was slim, dat wel.. Maar braaf? Tong uitsteken Knipoog Het was een pittig ding, dat zeker!

BTW, idd Cowgirl even PB'en. Zij heeft idd foto's van Ricco, heeft geloof ik bij hem op stal gestaan.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:42

deze goed???


Afbeelding

Afbeelding

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 00:54

Dank je wel cowgirl OK dan! OK dan! !! Ik ben helemaal blij... Uren zoeken op Internet en even een oproepje hier en binnen een paar uurtjes heb ik een foto! Super Lachen !!

Om even in te gaan op karaktereigenschappen van Ricco's kinderen... mijn paardje is ook wel een pittig typje, snel kijkerig enzo. Verder heeft ze wel een super karakter, bokken heeft ze nog niet uitgevonden Lachen en ze zal ook nooit proberen je opzettelijk wat aan te doen ofzo. Ze is trouwens juist wel groot voor een welsh-k (in tegenstelling tot jouw paardje, boemel), ze is nl. 1.57m, de maximaal toegestane maat voor welsh-k merries.

Als het allemaal lukt zal ik eerdaags een foto plaatsen, kunnen we 'kijk en vergelijk' doen!

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 12:14

Ik heb nu foto's online Lachen , ga ze proberen te plaatsen bij ItP!