Flauwgevallen in de H&M

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Flauwgevallen in de H&M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-03 21:34

Vandaag belde ons mam of ik na school even naar de H&M kwam, ze had leuke galakleding gezien en ik moest toch galakleding hebben. Dus ben er met tegenzin naar toe gereden want ik wou eigelijk naar de paarden.

Ik was al een paar dagen strontverkouden en had gisteren slecht geslapen.. Dus ik had geen honger, en had dus in de pauze niet mijn bammetjes opgegeten.

Maargoed, ik stond al best wel een tijdje in het pashokje kleren te passen en daar was het flink warm geworden. Uiteindelijk waren we klaar en ik wou me net weer om gaan kleden (normale kleren aan ) totdat het zwart voor mijn ogen werd en ik tegen ons mam zei: "Mam ik voel me niet zo lekker"

Ik deed mijn ogen weer open en in eens staan er allemaal mensen om mij heen, en ons mam hele maal hysterisch...
Ik was dus flauwgevallen... Bloos!

Een vrouw met haar dochter hielpen ons mam met het oplappen van mij. De vrouw , van buitelandse afkomst, heeft mij via haar handen energie gegeven (heel raar maar het hielp wel!)

Coclusie, te weinig eten en dan in een benauwde ruimte een hele tijd staan en ook nog heel moe zijn is geen goede combi

Mijn plannetje van naar de paarden gaan is veranderd in in bed liggen en tv kijken en heel veel eten....

Het goede nieuws is nog wel dat ik hele gave galakleding heb Haha!

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)


Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:38

'Mam ik voel me niet zo lekker' ehh dit zei ik ook 2 keer een seconde voordat ik flauwviel.. grappig... als die moeders er niet waren !

Splash Ach gut Samantha

    S p o t.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:38

ik heb het ook een keer gehad laatst, op m'n werk in de behandelkamer waar en kind (helemaal over de rooie) een soort infuus moest hebben.. ik mocht meekijken.

het was snikheet, was al niet lekker, niet gegeten, kort geslapen en dat in combinatie met al dat bloed... ging niet goed Knipoog

ik vind het altijd zo voor banketstaaf om flauw te vallen Bloos!

wel grappig dat die mevrouw je "energie had gegeven"!

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:39

Jeetje! Dat ik niet niks, voortaan gewoon je boterhammetjes opeten hoor! Scheve mond
Gelukkig is het nu allemaal wel weer goed. En heb je gave gala kleding! Lachen

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:39

Hoop dat je wat beter voelt! flauwvallen is niet leuk al 2x meegemaakt dat echt flauwviel en veel keer dat bijna flauwviel. ik kan niet tege warmte dan moet echt zitten en niks doen.

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-03 21:40

Ireentjuh schreef:
wel grappig dat die mevrouw je "energie had gegeven"!


Ja, was heel raar. Zet ze zo druk met haar handen en dan gaan die trillen. En dat deed ze dan in mijn nek, Oren en handen...

Ik was ze wel heel dank baar!
Ach gut

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-03 21:44

happyhorse schreef:
Hoop dat je wat beter voelt! flauwvallen is niet leuk al 2x meegemaakt dat echt flauwviel en veel keer dat bijna flauwviel. ik kan niet tege warmte dan moet echt zitten en niks doen.


Ik heb nu nergens last meer van.. Dadelijk vroeg gaan slapen en nog wat eten en dan ben ik morgen helemaal de oude. Ach gut

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:46

Hopen we dan maar Lachen Lekker veel fruit eten, en dan onder de wol!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:58

Het lijkt wel een standaard zinnetje voor je flauwvalt.
Zei het ook toen ik van d eweek weer naar het ziekenhuis moest voot mijn voet. Was niet lekker had nix gegeten en toen kwam die dokter met die enge naald.... Ik zei toen ook nog (heel netjes) Meneer ik voel me niet zo lekker.... En ging toen neer. Was wel op de juiste plaats om flauw te vallen...
Nou jij heel veel sterkte en voortaan toch maar die bammetjes eten he Haha!

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

manonnoertan

Berichten: 104
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:59

Oe niet lekker ik kan er wel van kokhalsenzeg!
maar had je daarna geen koppijn

ZoRrO jE rIjDt SuPeRrR lKkRrR!!!!!


missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:00

je had hoop ik wel kleren aan toen het gebeurde?
lijkt me verschrikkelijk als je net in je onderkleding staat en je gaat onderuit...

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-03 22:00

manonnoertan schreef:
Oe niet lekker ik kan er wel van kokhalsenzeg!
maar had je daarna geen koppijn


Jawel maar dat had ik al door de verkoudheid..
Hoezo?

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-03 22:01

missnynke schreef:
je had hoop ik wel kleren aan toen het gebeurde?
lijkt me verschrikkelijk als je net in je onderkleding staat en je gaat onderuit...


Ik had wel kleding aan ja...Gelukkig!

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:12

Whaaa, wat een actie zeg Knipoog Ik ben ook een keer flauwgevallen, maar dan bij de dierenarts... het is inderdaad heel raar. Alles werd zwart voor mijn ogen en opeens lag ik op de grond. Bloos! Sindsdien durf ik niet meer naar binnen bij de dierenarts... het ruikt daar heel sterk naar ontsmettingsmiddel en ik geloof dat er een verband is tussen die sterke geur en het flauwvallen Knipoog (mijn zus heeft ook precies hetzelfde meegemaakt daar bij de dierenarts Verward).

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:41

Ik ben ook een keer flauwgevallen. Ik was met mijn mams in de coolcat en ik zeg tegen haar ik voel me niet lekker ga even naar buiten frisse neus halen. en zij stond bij de kassa en toen ze om keek lag ik voor de ingang op de grond. Ik scheen wel een tijdje weg geweest te zijn en toen ik "wakker" werd stonden er allemaal mensen om mij heen en ik dacht dat ik gedroomd had. Nou ja in ieder geval met als gevolg dat 2 tanden van mij waren afgebroken en dat ik naar de 1e hulp moest om mijn lip te laten hechten. en daarna naar de tandarts. Heb nu ook een beetje een winkelcomplex en vermeid tegenwoordig warme winkels.

Het is zo fijn om klein te zijn!!

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:23

zilverster schreef:

Ik deed mijn ogen weer open en in eens staan er allemaal mensen om mij heen, en ons mam hele maal hysterisch...
Ik was dus flauwgevallen... Bloos!

Een vrouw met haar dochter hielpen ons mam met het oplappen van mij. De vrouw , van buitelandse afkomst, heeft mij via haar handen energie gegeven (heel raar maar het hielp wel!)



Kan me er zo moeilijk wat bij voorstellen hoe het is als je weer wakker word Scheve mond Hoe lang ben je buiten bewustzijn geweest?

Die energie die die vrouw je gaf, was waarschijnlijk reiki Kennissen van ons doen dat ook en het helpt echt verbazingwekkend! Lachen

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:30

Dat lijkt me ook heel vreemd yvetje, dan zou ik echt zo zitten van "wat is er nou weer aan de hand" o.i.d.
Zo ben ik een keer op stal en op vakantie bijna tegen de grond gegaan, alleen bij mij blijft het meestal bij zwart voor m'n ogen, duizelig, niet meer kunnen staan en daarna knallende koppijn.
Vind het altijd maar eng..
Wel gaaf om mee te maken dat die vrouw je dan zo energie kan geven, lijkt me een heel vreemd idee Lachen

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:36

ik was de eerste keer flauwgevallen op scoutingkamp heel de dag gelopen weinig gedronken. toen gingen we savonds pannekoeken bakken kon niet tege die hitte van het fornuis ik zo ik voel me niet zo lekker. zei de leiding ga maar even naar de ander leiding. die stond een stukje verderop. dus ik loop erheen. en het volgende moment hoor ik de leiding tegen me zeggen marianne wakke worden. maar eerst dacht ik dat het een droom was en ik zo ik ga verder slapen. daarna wel weer wakker geworden. was flauwgevallen in de doornbosjes zat helemaal onder de krassen hihih.
de 2keer was op school lokaal zonder deur en ramen open en iemand was aan het vernissen ik zo voel me niet zo goed. dus die juf neemt me mee eerder sleurd me mee want was ondertussen flauwgevallen hihi.
als ik nu gevoel heb dat flauwg ga vallen ga ik gelijk zitten hihih.

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 09:25

Ooh meike! Ik hoorde al zoiets van Richelle! Veeel beterschap dan maar en die galakleding moet nu echt wel heeeeeeeeel mooi zijn! Ik zie je hopelijk woensdag bij de ponyclub!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 10:17

Nou nou Meike... Scheve mond
Wat vriendelijk van die vrouw dat ze jou zo geholpen had.
Nu lekker uitrusten en eten he Knipoog

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 10:36

SpLaSh_ schreef:
'Mam ik voel me niet zo lekker' ehh dit zei ik ook 2 keer een seconde voordat ik flauwviel.. grappig... als die moeders er niet waren !


Toen ik van het paard afviel zei ik ook net voor ik flauwviel, mam ik krijg geen lucht meer. De rest weet ik niet meer. En even later werd ik weer wakker met allemaal mensen om me heen.
hahaah Haha!

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 11:32

Heb het echt heel vaak gehad.. Vaak in benauwde ruimtes op het paard..naast het paard...in school nouja bijna overal waar je kunt bedenken. Nu is het gelukkig al een heel stuk minder geworden.. Tis goed dat je inziet waardoor het komt, want dan kun je er wat aan doen... Lachen

!Update profiel!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 12:09

Ik ben in de zomervakantie flauw gevallen en mijn zinnetje was iets van mam het word een beetje zwart voor mijn ogen. Ook bij mij leek het alsof ik lekker aan het slapen was, ik was niet helemaal weg volgens mij maar had niet door wat er wel gebeurde en het was best relaxed toen erna was ik best wel beetje bang, of het nog een keer zou komen ofzo het was ook de eerste keer voor mij toen.
Maar jij veel sterkte met het beter worden!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 15:57

Bah, ik heb het 1 keer gehad, ik fietste terug van donni en ineens voelde ik me niet zo goed.
Ik zag alles zwart worden, kon gelukkig net stoppen met fietsen en deed me jas open me vriendin praate.
Daarna was ik weer bij.
Ik dacht echt wat gebeurt me nou.....

Kwam ook door eten.....

How does the bit taste like? Than the horse wispher: Like pain...

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 16:38

zilverster schreef:

Een vrouw met haar dochter hielpen ons mam met het oplappen van mij. De vrouw , van buitelandse afkomst, heeft mij via haar handen energie gegeven (heel raar maar het hielp wel!)



waarschijnlijk een wicca/heks of iets in die richting.. ik ken het, ik kan het ook Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 48 bezoekers