verzet door jaloezie???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 12:14

Nikita is zwaar in verzet! Wanneer ik d'r achterhand erbij wil rijden gaat ze dreigen om omhoog te komen omdat ik d'r van voor niet laat 'vluchten', dus bij me houdt. Deze vorm van verzet ben ik niet van d'r gewend en ze is nu al een paar weken zo aan het hinkepinken. Het feest begint meestal als ik na een minuut of twintig ga halthouden, ze wilt dan ipv voorwaarts wegrijden dus omhoog komen en vanaf dat moment blijft ze dus aan de gang (gigantisch kriegel voor m'n been). Nu vroeg ik me af of het misschien komt doordat d'r veulen (inmiddels 3,5) weer terug is. Ze staan schuin tegenover elkaar en ze vind het maar niks als ik met Ra bezig ben. Weten jullie of dit gewoon een uitprobeersel van d'r is, of dat het met de omslag van het weer te maken heeft, of dat ze zich niet happy voelt doordat de aandacht nu verdeeld is (doe haar wel altijd eerst poetsen en tutten, dan Ra en vervolgens Nikita rijden enzo)? HELLUP!!

_________________
Het is niet het paard wat vastzit, maar de ruiter die niet loslaat..

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nikit op 2001-10-22 13:16 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nikit op 2001-10-23 09:05 ]</font>


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 13:00

omhoog komen is behoorlijk NOT DONE. dus dat moet je meteen afstraffen.
het lijkt mij als je wilt verzamelen dat ze dan zich gaat verzetten dat je haar dan teveel van voren vasthoud.

Levita

Berichten: 1408
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 22:05

Er is maar 1 oplossing voor: schakelen en heel veel overgangen rijden. Ik kan het je het beste uitleggen door het voor te doen bij Levita. Vooral het schakelen is namelijk heel belangrijk. Lachen


Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 08:08

Laat me vanavond of morgen maar eens goed zien hoe je dat doet dan! Ben al wel veel overgangen aan het rijden.

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker