trailervriendelijk restaurant in Groet gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

trailervriendelijk restaurant in Groet gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-03 15:49

Weet iemand een cafe/restaurant in Groet met een ruim parkeerterrein?

Volgende week zaterdag organiseer ik een strandrit voor de rijvereniging, en het lijkt me leuk om daarna nog ergens een pannenkoek te eten.
Het mag ook ergens anders zijn, maar we spreken af in Hargen aan Zee, dus Groet lijkt me het meest logisch.

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking



fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 16:27

Restaurant de bokkesprong heeft aardig wat parkeerruimte daar tegenover heb je de bonteboel is misschien ook wat. Al weet ik niet zeker of je bij de bonteboel parkeerruimte hebt. Succes iig!

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-03 16:56


Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 16:58

Marja schreef:
Alleen zijn dit echt restaurants, en dus niet open volgens de websites (www.debonteboel.nl en www.bokkesprong.nl) op zaterdagmiddag...

Heb je nog meer ideeen?


Wij hebben zaterdag 8 november met een grote groep (+- 50 mensen) bij De Bonte Boel gegeten.
Dit was gewoon 's middags.

Het is mij erg goed bevallen.

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-03 17:07

Oke, dankjewel, ik heb ze even een mailtje gestuurd.

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 19:07

Je kan ook duinvermaak proberen als het nix word maar dat is in bergen. Al is de parkeerruimte daar vaak vol.

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, IASCrawler, MaanNaam, Peggylee en 83 bezoekers