zij die alleen lezen, geef even je stem?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Hoeveel lezen er alleen maar posten niet...

*meld* Ja ik lees alleen..
12 (10%)
ik post ook
99 (89%)

Totaal aantal stemmen: 111


Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

zij die alleen lezen, geef even je stem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 20:56

Aangezien tijdens de discussie naar bovenkomt dat er HEEL veel mensen zijn die alleen lezen en niet plaatsen, ben ik toch eigenlijk wel benieuwd hoeveel dit er dan ongeveer zijn....

Dus zij die alleen lezen, zou je even je stem willen geven, dan kunnen wij zien hoeveel het er zijn?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 20:57

Ik lees ook het meeste, maar als ik me verveel dan antwoord ik altijd op de onbeantwoorde berichten...

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 21:28

Ik lees heel veel, zo ongeveer alles. Ook vvdd als het een beetje inhoudelijk is.
Verder post ik wel heel vaak, ik probeer zo veel mogelijk nuttige berichten te plaatsen maar soms floept er toch iets als: 'leuk paard hoor' uit *LOL*

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 21:31

Ik lees ook heel veel.
En alleen als ik wil reageren dan reageer ik.
maar dan ook meestal alleen met iets nuttigs (uitzonderingen daargelaten Tong uitsteken)

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 21:38

ik lees bijna alles. en soms zet ik er ook wat neer.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:11

verschillend, ene keer post ik lange tijd nauwelijks wat en andere keer ineens ontzettend veel Lachen

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:16

Lautjuh123 schreef:
verschillend, ene keer post ik lange tijd nauwelijks wat en andere keer ineens ontzettend veel Lachen


Dat heb ik ook, ene keer heb ik veel inspiratie, de andere keer niet

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:19

Ik zou me kunnen voorstellen dat er mensen zijn die niet geregistreerd zijn bij Bokt. Die kunnen volgens mij wel lezen, maar niet posten. En die kunnen dan denk ik hun stem hier ook niet uitbrengen! Dus in dat geval wordt de test hierboven een beetje onbetrouwbaar...

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 22:29

ja maar het gaat nu gewoon even om de mensen die wel geregistreerd staan maar alleen lezen en niet posten. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit er zoveel zijn...

Er staan namelijk heel veel gebruikers geregistreerd die alleen maar heel veel ruimte innemen en heel veel namen in beslag houden. Het argument om deze niet weg te halen is dat er een hoop zijn die lezen en niet posten, dan ben ik toch wel benieuwd hoeveel dat er dan wel niet zijn.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 03:17

Maar, zij die alleen lezen, die zullen waarschijnlijk alleen in de 'paardenposts' geïnteresseerd zijn, dus die lezen waarschijnlijk ook heel dit topic niet... Lijkt mij tenminste


Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-03 07:11

ik denk dat dat wel mee valt hoor ynzo...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 08:27

Meestal post ik ook *LOL* ... ook niet altijd maar de meesten keren wel

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 09:35

Ik heb hier eerlijk gestemd (ik lees en post Knipoog )
Maar ik vraag me ook af hoe betrouwbaar deze poll is, omdat lang niet iedereen hier leest. En er ook nog eens een aantal mensen zijn die zich niet geregistreerd hebben.

En om die lijst op te schonen is iets wat niet zomaar gedaan kan worden. Het is gigantisch lastig om uit te zoeken of iemand wel of niet actief is. Het is dan veel makkelijker om iedereen te laten staan en als iemand anders zich wil aanmelden met een naam die al bezet is, heeft de nieuwe aanmelding pech en moet een andere naam gebruiken.

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 09:40

Ik lees hier heel veel, ben hier bij dagelijks te vinden, maar dat zou je niet zeggen nav mijn berichten aantal. Ik post dus eigenlijk heel weinig, maar vind het dus wel heel leuk om op de hoogte te blijven door alle verhalen en vragen enz.
Ik wil wel meer posten, maar weet niet altijd wat en dan laat ik het maar.

Het valt allemaal wel mee met de zwaartekracht.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 11:28

Ik lees ook meer dan ik post. Heb gewoon niet altijd zin om te reageren Haha! .

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill


Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 12:37

Ik heb mijn periodes.
De ene keer lees ik alleen en dan ineens post ik heel veel Haha!.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 12:38

Ik lees weinig (:D) en post veel...

Zonder dolle, denk je werkelijk dat alle mensen die lezen op de poll gaan reageren?

Je suis Charlie.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 12:41

Cassidy schreef:
Ik lees weinig (:D) en post veel...




dat is te merken Tong uitsteken Haha!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 17:39

Tja, kijk voor de grap eens naar hoe vaak topics gelezen worden en hoeveel erg gereageert wordt (die ratio verschilt trouwens erg sterk per forum). Ik ben ook geregistreerd op een redelijk aantal forums waarvan ik er slechts een aantal regelmatig bezoek en andere forums maar 1x in de zoveel maanden als ik iets nodig heb. Meestal ben ik dan wel geregistreerd, ten eerste om te zorgen dat ik 'bartvb' kan gebruiken als ik wel wat zou willen plaatsen en ten tweede voor wat extra mogelijkheden (b.v. zoeken werkt alleen voor users, sommige forums alleen voor users, etc, profielen, etc, etc.).

Maar goed.
Het hele 0-posts verhaal staat echt behoooorlijk laag op de prioriteitenlijst, dus ook al zou er onomstotelijk bewijs komen dat de 0-posters ook echt helemaal niets meer doen met hun account dan gaat er nog steeds niets veranderen op korte termijn Knipoog Het enige dat er misschien gaat gebeuren is dat de namen weer vrijgegeven worden als iemand een naam probeert te registreren die al x maanden niet gebruikt wordt en waarmee 0 of minder dan n posts geplaatst zijn.

Overigens is de vraagstelling van de poll niet bepaald wetenschappelijk verantwoord Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 18:06

BartVB schreef:
Tja, kijk voor de grap eens naar hoe vaak topics gelezen worden en hoeveel erg gereageert wordt (die ratio verschilt trouwens erg sterk per forum).


Antwoorden 19, bekeken 240

Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 20:13

Ik lees (bijna) alle topics, maar ik post alleen als ik iets erover te zeggen heb Lachen

treffer
Berichten: 371
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 20:23

Ik ben heel vaak op bokt, maar ik plaats zowat nooit wat. Ik was eerst ook gewoon altijd ´gast´, maar toen wilde ik ook graag profielen bekijken, kijken of ik iemand kende, dus ik had me maar geregistreed Lachen. Ik post alleen wat als ik veel over dat onderwerp te zeggen heb, of ik maak m´n eigen topics om mensen hun meningen te weten.
Meestal dan Clown

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 20:42

Ik doe allebei eigenlijk evenveel, soms heb ik van die domme commentaar zoals 'mooi paardje Kwijl' maar dan ben ik gewoon inspiratieloos... Ik vind dat ze de mensen die al het langste aangemeld zijn, maar niet hebben geplaatst, gewoon verwijderd moeten worden, anders zit je hier met zovelen die nog een 0 op hun berichtenteller hebben Scheve mond Kijk maar eens op de gebruikerslijst, als je sorteerd op berichten

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-03 20:42

bart, het gaat er in dit topic niet zo zeer om om bewijzen te lezen, het is meer mijn nieuwschierigheid. en nee tuurlijk kan ik wel begrijpen dat niet iedereen die alleen leest ook hier gaat zitten stemmen, maar het is gewoon mijn nieuwschierigheid die dit topic heeft geopend.

Ik vind dat de views weinig zeggen eigenlijk. Ik lees ook een hoop topics zonder erop te antwoorden maar antwoord weer wel op een hele hoop andere. bovendien als er bijvoorbeeld door iemand een topic geopened word, ga je elke keer als er een antwoord is kijken, dan klik je dat topic ook al weer een stuk of 20/30 keer aan of zo.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:05

Ik heb eerst een half jaar alleen gelezen, was ook geen lid. Maar toch maar lid geworden.....

Ben nu voornamelijk op FA met al die hengstenkeuringen en omdat ik nu m'n stamboom van onze fokmerrie aan het uitpluizen ben.

Alleen ik ben wel verslaafder geworden!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, vierspan en 6 bezoekers