Bij Fuug geweest... met foto's van bruin KN zadel!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 16:39

Mooie BR winterjas gescoord en een leukig frontriempje en ook maar een nieuwe gelpad gakocht, die actions zijn nu niet zo heel duur meer dus moest het er maar van komen!
Maareh...
Hij had een zo goed als nieuwe KN liggen met verlengde zweetbladen Kwijl
Je zag niet eens dat er op gereden was....
Morgen ga ik hem ophalen en eens uitproberen.
Mijn Passier Grand Gilbert is al weer minstens 5 jaar oud en er is een reparatie aan verricht waar ik me verschrikkelijk aan erger!
Ze hadden trouwens ook een bruine KN liggen Kwijl
Maar dat is iets te veel van het goede!
Dan moet ik ook weer aan een nieuw hoofdstel....

_________________

Don't follow me, I'm lost too.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sjuimpje op 2001-10-23 13:11 ]</font>


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 16:50

Bruin is mooi!!!
Wij hebben een bruin zadel, bruin hoofdstel, zelfs een bruine thiedemann (alles bij Daaleman vandaan, in exact dezelfde kleur bruin), bruin leren halster, bruine laarzen, bruine sporenbandjes, donkerbruin paard (zonder wit), bruine hond met bruine riem, bruine.....
En dan een gelig of gebroken wit sjabrakje en beugels, gespjes en bit van argentaan Kwijl Kwijl
Bruin rules!!!!!!

Nulla tenaci invia est via

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 16:53

I now...
maar aangezien ik 4 zadels, tig beenbeschermers, 12 hoofdstellen en nog een kast vol met slof, martingaal, jachtvoortuigen enz. enz. heb en allemaal in het zwart.....

en ik heb ook nog een iets wisselend paardenbestand en ik vind niet op elk paard bruin even mooi staan....

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 17:00

Tja, dan wordt het lastig, maar 1 bruin setje moet toch kunnen?
Het staat inderdaad niet bij alle paarden mooi, bij een beetje donker paard staat het mooi, maar bij bv. een schimmel vind ik het geen gezicht!
En bij wat zwaarder gebouwde paarden vind ik zwart ook mooier staan (zwart kleed af *LOL* )
Maar bij Gipsy staat het echt supersjiek, zal wel eens kijken of ik een foto heb.
Oh ja, was ik nog vergeten: Bruin halstertouw! (de eigenaresse van Gipsy is echt superfanatiek met alles in het bruin krijgen, we hadden zelfs een bruine hoevenkrabber, maar die is 'verdwenen')

Nulla tenaci invia est via

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 17:06

Maar 'even' een bruin zadeltje aanschaffen voor de kleur gaat me nèt te ver!

Koper vind ik id heel mooi,
daar heb ik ook even een topicje over aangemaakt Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-01 17:07

En nu ga ik maar eens naar huis om de nieuwe spulletjes 'toe te passen'
Cool

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 18:37

Jeetje zeg, ik dacht dat ik al asociaal veel hoofdstellen had! Maar dat valt nu wel mee! Ik vind bruin ook een mooie kleur, maar zwart vind ik op elk paard passen. Ik heb van elke kleur een set, springen doe ik in bruin en dressuur in zwart Haha!


Belker

Berichten: 15258
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 20:48

Ja, bij Gipsy staat het echt ontzettend mooi, weet ik nog van Ouderkerk. Bruin is echt de kleur voor haar. Helaas, ik ben zwart en goud gericht nu met Salsa. Bij Gaija was leer zwart en de rest het liefst blauw

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 22:11

Kon je je weer niet inhouden??? Haha!

Ben erg benieuwd naar je nieuwe spulletjes!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 22:41

Ey...mijn instructrice zoekt een bruine KN! Is het Fugers in Soest?
Hoe oud is die bruine KN? Het moest nl perse een bepaald aantal jaren oud zijn, ivm iets wat er toen nog ingemaakt zat en nu niet meer...ofzo....

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 06:29

Ik ga er vanmiddag weer heen,
Janna wist misschien ook nog iemand voor dat zadel dus ik ga zowiezo wat info inwinnen wat betreft prijs, maat, leeftijd en evt. foto's.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 07:57

Hmm misschien ruil ik mijn zwarte KN wel in voor een bruine. Vind bruin veel mooier ook al heb ik een zwart hoofdstel. Mijn stubben springzadel is ook bruin Lovers

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 08:26

jij bent gegadigde nr. 3 Haha!

misschien morgen al foto's!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 10:54

Ik heb een bruin zadel! Haha!

[img]../upload/63/razrijden08.jpg[/img]

Maarre...doe maar duur zeg! Wat een hoop spullen! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 10:59

Maar die van jou is een snob-zadel *LOL*
Diegene die bij Fuug ligt is er wel eentje Lovers

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 12:14

[img]../upload/523/zadelbruinkn.jpg[/img]
[img]../upload/523/zadelbruinkn2.jpg[/img]

dit is het zadel, de ene foto is gemaakt met flits de ander zonder, de kleur in het echt ligt er een beetje tussenin,
Het zadel moet nog fl. 2.450,00 opbrengen
Het is er één met een wijde kamer dus niet geschikt voor paarden met een hoge schoft.
Hij is een jaar gebruikt en ligt nu al een half jaar te koop, dus is ongeveer 1 1/2 jaar oud


Voor mijn Passier die ik 4 jaar terug kocht voor 2500 krijg ik nog 1500!
Viel mij nog niet tegen!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 12:30

Hmm die KN die ik had die bruine die was mooier van kleur. Die was de kleur van de bovenste foto.
Hij durft nog al met zijn prijs, vind het nog best veel hoor.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 12:31

ik vind het ook wat duur,
ik heb nu een KN in mijn auto liggen die ik voor hetzelfde geld kan krijgen en daar is volgens mij nog geen 10 keer op gereden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 13:03

Ik ben heel tevreden over mijn KN zadel en ik kan hem iedereen aanraden. Alleen zo'n bruine kleur vind ik niet zo hoor. Op een schimmel gaat het nog maar doe mij maar zwart.
Wel veel geld trouwens voor een 2de hands KN. Volgens mij moeten ze nieuw iets van f2750 kosten, kaal dan. Voor dat prijsverschil zou ik geen gebruikte kopen.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 13:09

Citaat:
Op 2001-10-23 11:59, schreef Sjuimpje:
Maar die van jou is een snob-zadel *LOL*
Diegene die bij Fuug ligt is er wel eentje Lovers



Wat is een snob-zadel? Verward *LOL*

Ik vind zwart trouwens toch mooier denk ik.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 13:25

Gaaf zeg, die bruine KN! Ik zoek er nog eentje voor op Quieta, ik heb voor haar al wel een bruin hoofdstel maar nog geen zadel (en bruin staat haar echt heel mooi!). Maar ik vind dit toch wel een beetje duur...
Ik hoop nog 'ns een goedkopere tegen te komen(dus als iemand wat weet...)!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 14:25

Ik wil voor Joop nu ook een bruin dress zadel (heb een bruin vzh)... Heb een bruin hoofdstel, bruine bandages etc...
Ben beetje op de bruine toer (vroeger had hij alles rood/bruin-blauw, nu alles bruin)... 't Is een Vos trouwens, en dan vind ik t heel mooi...
Maar wat DUUR die krengen, vooral BRUIN... grrrrr... Maar goed, eerst maar nieuw bit etc... *sucht*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 20:07

Hmmm...jammer. Ik heb mijn instructrice gebeld, maar zij heeft jammer genoeg niks aan een wijde kamer, anders had ze hem wel willen hebben.
Als je er eens een tegenkomt met normale kamer, dan hoor ik het graag.
Zelf heb ik een zwarte, ik heb alleen de wrongen dikker laten maken, op passierdikte...zit super! Alleen, langere zweetbladen lijken me helemaal ideaal.. Kwijl

ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 20:22

Ik heb dus ook zo'n supercool bruin kn zadel voor mijn "prachtige" bruinschimmel. Het staat hem echt mooi. Wat ik vooral mooi vind aan bruin tuig is dat het gewoon zo natuurlijk is en eigenlijk alleen maar mooier wordt in het gebruik. De prijs van dit zadel vind ik inderdaad best hoog, maar vergeet niet dat iedereen bij fugers 10% korting krijgt, dus de prijzen zijn daaraan aangepast en 10% duurder he. Vork

Stralend de dag door.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 00:13

Er zijn meer bruinliefhebbers op bokt dan ik dacht! Ik ben ook helemaal gek op bruin! Alleen, ik heb dus al mijn tuig in het zwart....En om dan helemaal om te schakelen Scheve mond\ Moet ik ook meteen een blauw rijjasje want dat vind ik beter bij bruin staan en een dan natuurlijk ook een blauwe cap. Wat vinden jullie trouwens van bruin tuig bij dit paard:
[img]../upload/134/perrycanter.jpg[/img]

Bij Leroy had bruin tuig volgens mij onwijs mooi gestaan. Hij is vos met donkere manen en staart, echt een mooi kleurtje al zeg ik het zelf Kwijl

Bruin op een zwartbruin paard staat zeker niet he! Hmmm mischien kan ik mijn paard overspuiten Haha!
Trouwens ik vind alleen donkerbruin tuig mooi, dat lichte bruin vind ik nog erger dan zwart. Is er eigenlijk wel veel in donkerbruin te krijgen? Wat voor kleur(en) bruin heeft KN?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pril op 2001-10-24 01:15 ]</font>


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Fly_high, JPitty, Mark0919, Mieke, SunnyHorse en 36 bezoekers